Használd ki a saját felületeid erejét!

Az Internetes Vásárlás Napját, a GyerekPénteket és a most első alkalommal megrendezett HelloBlackFriday-t is médiakampánnyal támogatjuk. Hogy lásd, komolyan vesszük a feladatot, megosztunk veled néhány számot: legnagyobb projektünket, az Internetes Vásárlás Napját listaáron 55 millió forintos digitális kampánnyal, a Class FM-en futott nyereményjátékkal, a támogatóinkkal közös PR-kampánnyal támogattuk meg. Ennek keretében több mint 30 milliószor jelentek meg bannerhirdetéseink, valamint több mint 1,5 millió eDM-et küldtünk ki. A GyerekPéntek ugyan az áruházak szűkebb körét érintette, de ennek támogatására is több tízezer eDM-et küldtünk ki, és a display kampányunk mellett komoly erőket fektettünk a PPC hirdetésekbe is.

 

Ez a mi részünk, melynek köszönhetően egy-egy akciós napon vagy héten oldalainkat évről-évre akár több százezren keresik fel. Mivel azonban több tucat, vagy akár több száz kereskedő jelenik meg az oldalon ajánlataival, azok az áruházak tudnak a legsikeresebben élni az általunk nyújtott kommunikációs platform lehetőségeivel, amelyek saját felületeiket, marketingeszközeiket is használják, méghozzá tudatosan igazítva a nagy nap, ezúttal a HelloBlackFriday „ernyőkampányához”.

 

Milyen felületeket érdemes használnod? 

  • Kereskedő felületei: érdemes kiemelt promócióként beharangoznod a HelloBlackFriday-t, amelyhez különböző méretű logókat, badge-eket biztosítunk. Akár külön menüpontot, landing page-et is készíthetsz, hogy a látogatók érezzék az akció jelentőségét.
  • eDM: ha van hírleveled, vagy tudsz küldeni levelet regisztrált vásárlóidnak, érdemes élned ezzel. Ezen keresztül megszólíthatod azokat, akik egyszer már érdeklődtek irántad, és azokat is, akik csak megragadtak az érdeklődés szintjén, de a HelloBlackFriday apropóján egy akcióval rábírhatod őket a vásárlásra.
  • Facebook-oldal: hirdesd meg akciódat a közösségi oldaladon is!
  • PPC hirdetések (pl. Google Adwords, Facebook Ads): könnyen célozható, költséghatékony hirdetésekkel is támogathatod a kampányt.
  • Ezen kívül a bannerhirdetések, PR-cikkek és linkek megosztása is sokat segíthet. Minél több helyen jelensz meg, annál jobb. Minél több a látogató, annál több a potenciális vásárló, a Black Friday pedig jó hívószó a vásárlásra.

 

A HelloBlackFriday.hu-n pedig rendelkezésedre áll a kiemelt partneri megjelenés lehetősége, amely erőteljesebb jelenlétet biztosít. Ha több forgalmat szeretnél, tekintsd meg listing ajánlatunkat, és érdeklődj a részletekről kollégáinknál!

Kiemelt ajánlatok
Iratkozz fel hírlevelünkre,
és értesülj a további nagy akciókról!
HelloBlackFriday 2016