Mire ügyelj az akciók szövegezésekor?

Az, hogy egy akció mennyire lesz sikeres, sok tényezőtől függ. Vannak ezek között tartalmi elemek, például mekkora a kedvezmény, mennyire izgalmas az akcióban szereplő termék vagy szolgáltatás stb. És vannak formai elemek is, amelyekre gyakran nem jut kellő energia, pedig a sok-sok ajánlat közül bizony ezek is segítik a választást. Mi ez utóbbiakkal kapcsolatban osztjuk most meg néhány tapasztalatunkat:

  • Legyen minél konkrétabb az akciód címe! Az, hogy „-10 százalék” önmagában nem jelent semmit, az érdeklődőnek nehezen ragadja meg a figyelmét.
  • A lényeg kerüljön a cím elejére! Minél nagyobb a kínálat, minél több az információ, annál kevesebb energiát fektet a vásárló egy-egy akció megismerésére. Tégy meg mindent azért, hogy a rendelkezésedre álló kevés időben meg tudd ragadni a figyelmét.
  • Ügyelj a helyesírásra! Gyakran találkozunk olyan ajánlatokkal, amelyeknek a szövegezésére nem fordított kellő figyelmet az áruház. A legszembeötlőbb helyesírási hibákat, elírásokat az akciókat jóváhagyó kollégák javítják, ám sosem lehetünk annyira figyelmesek, mint maguk az ajánlat feltöltői. A puszta helyesíráson túl is érdemes a szövegezésre nagy hangsúlyt fektetni. A legjobban a tömör, lényegre törő, a túlígérést kerülő, de az előnyöket világosan megmutató ajánlatok működnek.
Kiemelt ajánlatok
Iratkozz fel hírlevelünkre,
és értesülj a további nagy akciókról!
HelloBlackFriday 2016