Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

Tchibo, egyszerűen jó!

Szerző: Ádám
2017. 11. 03. |
tchibo
webshop

A megbízhatóságáról és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségéről ismert cég webshopja kötelező.

Tchibo, egyszerűen jó!

Biztosan megszoktátok már, hogy a magyarországi piacvezető webshopok bemutatásakor mindig egy kis történelmi betekintést is adunk. A Tchibo esetében is megtesszük ezt, de előjáróban muszáj szólni arról, hogy a Tchibo a többiekhez képest élen jár az önbemutatásban. A márka saját honlapján, egy látványos idővonalon, igaz csak 2009-ig bezárólag, de részletesen bemutatja azt az utat, amit az 1949-ben Hamburgban alapított cég bejárt az elmúlt majdnem 70 évben.

Többek között kiderül, hogy a Tchibo elnevezés a Tchilling tulajdonnév és a német „Bohne” (babszem) főnév első szótagjainak összevonásával jött létre. Nem véletlen, a Tchibo, ahogy 1992 óta Magyarországon is ismertük, a kávépiac szereplője volt. Ugyanakkor már az alapításpillanatában érezhető volt az „online ösztön”, vevőikhez ugyanis postai úton juttatják el a pörkölt kávét. A Tchibo a csomagolás terén is úttörő volt: a vásárlók választhatnak, hogy kávéjukat fémdobozban vagy konyharuhából varrt zsákban kapják-e kézhez.

Az első Tchibo bolt 1955-ből

Az első üzlet 1955-ből

Határátlépés

A Tchibo – hivatalos nevén a Tchibo Frisch-Röst-Kaffee Max Herz GmbH. – kapcsán most azonban mégsem az Eduscho Gála termékről szeretnénk mesélni, hanem arról a webkereskedelmi teljesítményről, amit a vállalat Magyarországon és Európa kilenc másik országában elért. A cég folyamatosan feszegette határait. Korán megszületett a felismerés, hogy a kávébárokban a kávén kívül számos más termék és szolgáltatás elfér. Pénzügyi szolgáltatás, utazás, ékszer, sőt autó, hogy csak a legkülönlegesebbeket említsük.

A Tchibo legismertebb újítása mégis a saját márkás, főleg ruházati, lakberendezési termékek terjesztése, melybe 1996-ban vágott bele a cég. Ezek az olcsó, de jó minőségű, egyedi termékek voltak, amik először a boltokat, majd 1997-től a webshopot is keresetté tették. A német cég internetes boltjának lényege is ez, itt csak és kizárólag a cég saját termékei kaphatók. A másik fontos ismertető jegy a szezonalitás. A webshop működése jó értelemben kiismerhető. Minden évben közel azonos időpontban, a szezonális igényeket követve érkeznek hetente a Black Friday-szerű akcióhullámok.

Egy Tchibo üzlet, ma

Egy Tchibo üzlet, ma

Az online bolt

A webshopban a heti akciók mellett már állandó termékek is kaphatóak. Bútor, ruházat és konyhai felszerelés és szabadidős cikkek teszik ki ezt a kínálatcsoportot. A Black Friday aktivista, akik az akciókra kíváncsi, a legjobb, ha feliratkozik a hírlevélre, hiszen a webshop fő kommunikációs eszköze ez. Főhősünk a többi webáruházhoz képest is sokszor tart kedvezményes időszakokat. Érdemes ezért, főleg értelemszerűen az állandó termék vásárlása esetén a vásárlás előtt egy kicsit kivárni, hátha a csomag, amit összeállítottunk, egyszer csak valamilyen kedvezményzónába kerül, és több 10%-os kedvezménnyel vásárolhatunk.

A honlapon böngészve hamar szembejön az Outlet, ahol kifutott termékek tanyáznak Black Friday áron. A másik nem megszokott menüpont a „Fenntarthatóság”, amely a cég kereskedelmi magatartásáról számol be. Ismerkedésünket ott fejezzük be, ahol a Tchibo története kezdődött, a „Kávé világánál”, hiszen a webshopon keresztül – milyen meglepő – kávékészítményeket és mindig akciós kávégépeket is beszerezhetünk.

Tchibo.hu

Facebook

CIKKAJÁNLÓ

Ingyenes 3D lábanalízis a Hervis-ben Ingyenes 3D lábanalízis a Hervis-ben
2018. 05. 30.

Ma már nem pusztán termék eladásról szól egy bolt. Itt egy példa egy jó kis kiegészítő szolgáltatásra.

Ezek most az Aliexpress legjobban fogyó termékei Ezek most az Aliexpress legjobban fogyó termékei
2018. 06. 12.

Az Aliexpressen is az akciós termékekből fogy a legtöbb. Itt az aktuális top termékek listája.

Botrányos Dr. Oetker foci vb reklám Botrányos Dr. Oetker foci vb reklám
2018. 06. 23.

Akkor vagy jó feleség, ha sütsz a férjednek. 2018-ban ez az üzenet már nem tetszett a nőknek.

Játék felnőtteknek – Három napos airsoft harcászat Játék felnőtteknek – Három napos airsoft harcászat
2018. 05. 16.

Végre egy olyan játék, ahol nem csak lövöldözés, hanem sztori is van. Neten toboroznak.

Black friday Magazin

Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Webáruházak bemutatkozója
Kollányi Zsuzsi divatot teremt
2018. 07. 14.
Interjúnk Kollányi Zsuzsi énekesnővel, aki a webshopjáról mesélt.
Összes cikk megtekintése
Black Friday hírközpont extrákkal
Női szemmel: az Alibaba top termékei (1. rész)
2018. 07. 09.
A honlapot böngészve az lehet az érzésünk, amit itt nem találunk meg, az nem is létezik a Földön.
Női szemmel: a Wish top termékei (2. rész)
2018. 07. 07.
Sokan szinte Instagramként használják a Wisht, szinte függővé tesz a böngészés a különböző termékeik közt.
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Itt a webáruház kutatás eredménye!
2018. 07. 10.
894 webáruház részvételével zajlott egy felmérés, ennek eredményét ismertetjük.
A dánok nyerik a versenyt a skandináv e-kereskedelemben
2018. 07. 05.
Finn rokonaink hozzánk hasonlóan lemaradásban vannak, a régió többi országához képest.
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu