Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

A dánok nyerik a versenyt a skandináv e-kereskedelemben

Szerző: Galambos Dániel
2018. 07. 05. |

Finn rokonaink hozzánk hasonlóan lemaradásban vannak, a régió többi országához képest.

A dánok nyerik a versenyt a skandináv e-kereskedelemben

Dániában pörögnek legjobban a webáruházak

A skandináv országok lakói 2017-ben összesen 20,5 milliárd eurót költöttek webáruházakban. Finnország van a rangsor végén, Dánia pedig az élen az e-kereskedelmi rangsorban.

2017-ben a skandináv fogyasztók rekordnagyságú összeget, összesen 209,6 milliárd svéd koronát, vagyis 20,5 milliárd eurót költöttek el online. Svédország abszolút mértékben uralta a régió e-kereskedelmének 40%-át a Postnord “E-commerce in the Nordics” jelentése szerint, amelyben mintegy 90 000 északi vásárló online kiadásait vizsgálták.

Sokat költenek a dánok

A dánok nyerték az egy főre jutó vásárlás mértékét is. Átlagosan ugyanis 2,208 svéd koronát (216 €) költöttek a vizsgálat szerint, ami még a korábbi nyertesek, a norvégok költéseit is megelőzték.

Továbbá kiemelték, hogy a gyerekkel rendelkező szülők mutatták a legnagyobb fejlődést, hiszen 16 százalékkal nőtt a 2017-es évben az ő megjelenésük az online vásárlás közt.

Finnország a leginkább elmaradott ebben a tekintetben, ugyanis itt ugyanis fele akkor forgalom volt a neten, mint Dániában. Ráadásul a finneknek csupán kevesebb, mint a fele (46%) a havonta visszatérő online vásárló, szemben a régió többi lakosával.

További érdekességek a Postnord jelentéseiből:

  • a svédek 21%-a inkább mobilapplikáción keresztül vásárol
  • A finnek 27%-a inkább külföldről vásárol
  • A dánok 73%-a választja inkább a kártyás fizetést
  • A norvégok 19%-a leginkább sportruházatot vásárol

Érdekesség még, ami a jelentésekből kiderült, hogy 2017-ben egy átlagos hónap alatt a svédek 66%-a vásárolt online, őket Dánia (61%), Norvégia (63%) majd Finnország (46%) követte.

A ruházat a legnépszerűbb online rendelt termék

A régió legfontosabb 5 termékkategóriája 2017-ben csökkenő sorrendben pedig a következő volt:
ruházat/cipő, háztartási elektronika, szépségápolás és egészség, bútorok.

CIKKAJÁNLÓ

Andris, ez a webshop biztonságos? Andris, ez a webshop biztonságos?
2017. 12. 04.

Honnan tudom, hogy a webshop, ahonnan vásárolni akarok biztonságos?

Tesco: Idén is jó dolgok várnak Tesco: Idén is jó dolgok várnak
2017. 11. 22.

62%- os kedvezmény a legbőkezűbb ajánlat. Az F&F szekciót nem vitték túlzásba.

Kockulás karácsonyra? Kockulás karácsonyra?
2017. 11. 10.

A gyerek számítógépes játékot szeretne karácsonyra. Megvegyem neki?

Botrányos Dr. Oetker foci vb reklám Botrányos Dr. Oetker foci vb reklám
2018. 06. 23.

Akkor vagy jó feleség, ha sütsz a férjednek. 2018-ban ez az üzenet már nem tetszett a nőknek.

Black friday Magazin

Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Webáruházak bemutatkozója
Kollányi Zsuzsi divatot teremt
2018. 07. 14.
Interjúnk Kollányi Zsuzsi énekesnővel, aki a webshopjáról mesélt.
Összes cikk megtekintése
Black Friday hírközpont extrákkal
Női szemmel: az Alibaba top termékei (1. rész)
2018. 07. 09.
A honlapot böngészve az lehet az érzésünk, amit itt nem találunk meg, az nem is létezik a Földön.
Női szemmel: a Wish top termékei (2. rész)
2018. 07. 07.
Sokan szinte Instagramként használják a Wisht, szinte függővé tesz a böngészés a különböző termékeik közt.
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Itt a webáruház kutatás eredménye!
2018. 07. 10.
894 webáruház részvételével zajlott egy felmérés, ennek eredményét ismertetjük.
A dánok nyerik a versenyt a skandináv e-kereskedelemben
2018. 07. 05.
Finn rokonaink hozzánk hasonlóan lemaradásban vannak, a régió többi országához képest.
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu