Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

Kollányi Zsuzsi divatot teremt

Szerző: Galambos Dániel
2018. 07. 14. |

Interjúnk Kollányi Zsuzsi énekesnővel, aki a webshopjáról mesélt.

Kollányi Zsuzsi divatot teremt

A népszerű énekesnő saját webáruházat nyitott, Kollányi Zsuzsi shop néven.


A csinos, várandós énekesnő saját webáruházzal örvendeztette meg rajongóit nemrégiben. A termékpaletta folyamatosan bővül, a vásárlói visszajelzések pozitívak – és ami lényeges, kiemelt figyelmet is fordít rájuk Zsuzsi.  Hogy hogyan? A beszélgetésből kiderül.

Mikor és hogyan jött az ötlete a saját webshop megnyitásának?

A webshop ötlete valamikor tavaly kora ősszel fogant meg, amikor a párom egy tévéműsor miatt elkezdett magának egyedi pólókat gyártatni, hogy nekem szurkolhasson.

A cég, akikkel akkor készíttette a saját felsőit, szívesen segített nekünk az első pár önálló brandes termékünkben is. Mindezt tovább gondoltunk, és a párom kezdeményező készségének köszönhetően nagyon gyorsan haladtunk előre a saját márka építésével.


Ki tervezte a logót?

A párom ötletéből és Decsi Dániel barátunk kreativitásából született meg a webshopban látható logó. Feltétlenül valami rám jellemzőt szerettünk volna választani, így a rajtam lévő tetoválásokról eredeztethetőek a logó szavai, motívumai.


Ki a célközönség?

A célközönség gyakorlatilag bárki, aki szereti a letisztult, hordható, jó minőségű és vagány termékeket. A magam részéről olyan embereket szeretnék öltöztetni, korra, nemre való tekintet nélkül, akik szeretik jól érezni magukat és igenis meg szeretnék hódítani a világot.


Melyek most a legnépszerűbb termékek?

A legnépszerűbb termékeink az olyan alap darabok, mint a napszemüveg, baseball sapka, illetve az óra, hiszen ezeket tényleg bármihez fel lehet venni. De szerencsére a vásárlóink szeretik, amiket kínálunk, tény, hogy mindenről meg is kérdezzük a véleményüket, igényt mérünk fel, visszajelzéseket várunk.


Mindegyik rendelés mellé jár dedikált fotó?

Alapvetően a csomagjaink, szettjeink tartalmaznak dedikált fotót, de természetesen minden igényt igyekszünk kielégíteni.

Koncerteken gyakran visszaköszönnek a webáruház termékei a rajongókon? Helyben is megvásárolhatóak egy-egy fellépés után?

Igen és igen. Szerencsére, amit egyszer kiadunk a kezünkből, utána azt viszont is szoktuk látni, a koncerteken élőben is, illetve fényképeken is a követőimen.

Minden nagyobb koncerten igyekszünk jelen lenni, ahol erre az adott helyszín teret tud biztosítani, hiszen ez a fajta személyes kontaktus is nagyon fontos része a jó kapcsolatnak a rajongókkal.


Milyen új termékek várhatóak a webáruházban?

Már az őszi szezont készítjük elő, a hűvösebb időre és az iskola-és túraszezonra készülünk, így az új termékek között várhatóan megtalálhatók lesznek hátizsákok, pulóverek, és még tolltartó is.


Melyik szállítási opció a legnépszerűbb?

Nálunk minden platformot, amit szállítás terén alkalmazni lehet, alaposan kihasználnak a vásárlók, a csomagküldő szolgálattól a személyes átvételig.


Üzlet nyitását tervezitek?

Egyelőre bolt nyitásban nem gondolkodunk, nem is feltétlenül indokolt talán. Most nagyobb energiát fordítunk a kreatív oldalra, hogy mikor, milyen termékekkel elégítsük ki a vásárlói igényeket, és folyamatosan ötletelünk, hogyan színesítsük a repertoárt, így már a jövő nyári szezon darabjait is tervezgetjük. Aztán persze ki tudja, mit hoz még a jövő…


Mesélnél egy kicsit a “Legyél Te is webshop arc” felhívásról?

Nagyon fontosnak tartjuk a márkához fűződő közösségépítést. A párommal mindketten hiszünk abban, hogy érdemes összehozni az embereket és minőségi emberi kapcsolatokat ápolni (a magánéletünkben is kiterjedt baráti társasággal rendelkezünk), így a márkánál is igyekszünk figyelni rá, hogy “családot” hozzunk létre. Gyűjtjük a mosolygó arcokat, akik elégedettek a megkapott darabokkal és az engedélyükkel megosztjuk a fotóikat a közösségi oldalaimon.


Milyen vásárlói visszajelzéseket kaptok? Ezek alapján gondolkodtok új termékekben?

Igen, abszolút fontos a vásárlóink visszajelzése az új termékek megalkotásában is, illetve a már meglévők frissítésében. Ki tudná jobban, mit szeretnének, mint ők? Rengeteg kreatív, vagy akár vicces ötletük van, ami nekünk magunknak talán eszünkbe sem jutna. Nyilván van egy alap elképzelésünk a márkáról, amihez tartani szeretnénk magunkat (stílusban, forma-és színvilágban), de ezen belül viszont nagyon fontosnak tartjuk, hogy olyan dolgokat hozzunk létre, ami igazán kiszolgálja a vevői igényeket.

CIKKAJÁNLÓ

Akciós horror – a 3 kedvenc Black Friday rémtörténetünk Akciós horror – a 3 kedvenc Black Friday rémtörténetünk
2017. 10. 06.

Vicces, egyben horrorisztikus Black Friday történetek vásárlóktól. Olvasd el és vigyázz, te ne járj így!

Black Friday 2018 – 4 várható előrejelzés Black Friday 2018 – 4 várható előrejelzés
2018. 06. 29.

Az intelligens otthoni termékek lesznek a legnépszerűbbek a 2018-as Black Friday alatt.

Egyre gyorsabban fogjuk megkapni rendeléseinket a webáruházakból Egyre gyorsabban fogjuk megkapni rendeléseinket a webáruházakból
2018. 05. 03.

Nincs már idő a mai világban messzi raktárakból hozni az árut.

Új Mizo termék a piacon: Mizo Reggeli Felébresztej Új Mizo termék a piacon: Mizo Reggeli Felébresztej
2018. 07. 14.

Háromféle ízben kapható.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Lilla Sellei Bags táska webáruház – interjú
2018. 08. 15.
Magyar márkákat bemutató sorozatunkban ezúttal egy stílusos táska webshop tulajdonosával beszélgettünk.
Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője
2018. 08. 15.
A lista élére ezúttal is az Extreme Digital került. Feljutott a listára az Alza is.
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Hozza a postás a csomagot. Ja nem, a drón.
2018. 08. 11.
Így változnak meg a szállítási szolgáltatások a nagyvárosokban.
A Tinder előbb-utóbb videós lesz Magyarországon is
2018. 08. 10.
Már nem csak képekben, hanem videóban is bizonyítanod kell, hogy Te vagy az igazi.
Összes cikk megtekintése
Black Friday hírközpont extrákkal
Olcsón? Feketét? – Az idő pénz
2018. 07. 21.
Meglátogattuk azt a kávézót, ahol ingyenes a kávé, csak az ott eltöltött időért kell fizetni.
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Így javítja a kiterjesztett valóság a vásárlási élményt
2018. 08. 15.
Szélesebb ruhapróba lehetőség okostükör, augmented reality segítségével.
E-commerce hírek – Lapszemle & Hírmix
2018. 08. 14.
Újabb nagyon fontos személy indított webshopot.
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu