Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

Szerző: Galambos Dániel
2018. 04. 30. |

De mégsem visz mindent a mobil vásárlás. Példák, hogy miért nem.

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

A mobilforgalom egyre jobban nő, és ezért nem különösebben meglepő, hogy a növekvő mobilforgalommal együtt az e-kereskedelemre való hatása is nő. A Qubit nevű kutatócég épp ezzel a témával foglalkozott, körülbelül 1,2 milliárd fogyasztó szokásait vizsgálta és értékelte 2017 januárjától decemberig. Ezen kívül körülbelül 4000 fogyasztó szokásait vizsgálták Németországban, Nagy Britanniában, Franciaországban és az Egyesült Államokban.

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

A fejlődés megállíthatatlan, de vannak kérdéses és vizsgálatra érdemes tényezők. Online vásárlások során a mobilhasználat sok esetben lényegesen kisebb, mint egyéb számítógépek használata. Az egyik ok a kis képernyő, a másik az a tény, hogy a mobilhasználó gyakran nem találja meg első próbálkozásra a kívánt terméket, és ezért gyorsan kiszáll a mobilozásból. Így világos, hogy a kihívás abban áll, hogy a kereskedelem működtetői megmutassák a közvetlen utat, ami a keresett termékhez vezet. A mobilkereskedelemben kulcsszerepe van a termékkeresésnek. A vizsgálat azzal foglalkozik, hogy a mobilforgalom eddig miért maradt a vártnál alacsonyabb szinten:
• A felhasználók 67 százaléka úgy tartja, hogy az áru kifizetésének okostelefonnal történő vásárlás esetén nincs különösebb akadálya.
• 48 százalék szerint a termékkeresés és a vásárlás is frusztráló a mobiloldalakon.
• A felhasználók 61 százaléka az okos telefonjukat inkább használják termékek keresésére vagy ötletadásra, mint tényleges vásárlásra.
• 44 százalék akkor vásárolna mobillal, ha könnyen meg tudná találni a terméket, amit keres.

A fogyasztók kedvelik a sokszínűséget

A vizsgálat egy további eredménye, hogy a mai fogyasztók elvárják a termékek sokféleségét. A vizsgálat világosan megmutatta, hogy a forgalom és a termékválaszték változatossága között kapcsolat van.

A mobilos internethasználat és az internet kereskedelem hatással van az egész kereskedelemre

A mobil internetszörfözés és vásárlás hatással van a többcsatornás kereskedelem általános forgalmára: 2017-ben átlagosan 19 százalékkal hatott a mobilinternet az általános forgalomra – a divatszektorra pedig 24 százalékkal. A 2016-os évvel összehasonlítva 93 százalékkal nőtt a hatás. Mivel a mobilinternetezés 19 százalékkal hatott a teljes forgalomra, úgy látszik, hogy az okos eszközök hatása nagyon fontos ezen a területen.

A Qubit igazgatója, Graham Cooke szerint: „A vizsgálatunk azt mutatja, hogy amennyiben a mobil eszközökkel könnyebben lehetne megtalálni a termékeket, az körülbelül 33 százalékkal növelhetné az online vásárlási forgalmat. Ezért az online-kereskedőknek foglalkozniuk kell azzal, hogy a fontos termékeket nagy választékban hogyan tudják megtalálni. Ha sokat invesztálunk abba, hogy a mobil készülékeken könnyebben lehessen megtalálni a termékeket, az igen nagy forgalomnövekedést eredményezhet mobileszközökön is.”

CIKKAJÁNLÓ

Most 2000 Ft-ot ad a Mastercard a Bónusz Brigádozáshoz Most 2000 Ft-ot ad a Mastercard a Bónusz Brigádozáshoz
2017. 11. 20.

Ha most kiváltasz egy kupont a bankkártyáddal, 2000 Ft-ot kapsz.

Itt van Micheal Kors. De hová tűnt ByeAlex? Itt van Micheal Kors. De hová tűnt ByeAlex?
2018. 04. 28.

A nagy nevek nem vacakolnak magyarra fordított honlappal.

E-sportolóknak, gamereknek szóló webshop indult E-sportolóknak, gamereknek szóló webshop indult
2018. 05. 27.

Meddig lehet elmenni az eredményesebb játékig?

Amazon Key – A csomag házhozszállítás jövője Amazon Key – A csomag házhozszállítás jövője
2018. 06. 10.

A rendelt csomagod akkor is eljut a lakásodba vagy a kocsidba, ha épp nem vagy otthon.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Lilla Sellei Bags táska webáruház – interjú
2018. 08. 15.
Magyar márkákat bemutató sorozatunkban ezúttal egy stílusos táska webshop tulajdonosával beszélgettünk.
Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője
2018. 08. 15.
A lista élére ezúttal is az Extreme Digital került. Feljutott a listára az Alza is.
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Hozza a postás a csomagot. Ja nem, a drón.
2018. 08. 11.
Így változnak meg a szállítási szolgáltatások a nagyvárosokban.
A Tinder előbb-utóbb videós lesz Magyarországon is
2018. 08. 10.
Már nem csak képekben, hanem videóban is bizonyítanod kell, hogy Te vagy az igazi.
Összes cikk megtekintése
Black Friday hírközpont extrákkal
Olcsón? Feketét? – Az idő pénz
2018. 07. 21.
Meglátogattuk azt a kávézót, ahol ingyenes a kávé, csak az ott eltöltött időért kell fizetni.
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Így javítja a kiterjesztett valóság a vásárlási élményt
2018. 08. 15.
Szélesebb ruhapróba lehetőség okostükör, augmented reality segítségével.
E-commerce hírek – Lapszemle & Hírmix
2018. 08. 14.
Újabb nagyon fontos személy indított webshopot.
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu