Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

Sikeresen vizsgázott a HelloBlackFriday.hu

Szerző: Ádám
2017. 12. 06. |
akció
black friday
helloblackfriday

Jó hírek, érdekességek portálunk fekete pénteki eredményei kapcsán.

Sikeresen vizsgázott a HelloBlackFriday.hu

2017-ben tovább erősödött a magyarokban a „Black Friday feltételes reflex”. A Fekete Péntek úgy tűnik, egy jó időre itthon is az akciós vásárlás szinonimájává vált. A HelloBlackFriday.hu oldal a november végi akciócunamiban a magyar webshopokra és a tartalmas akciókra koncentrált. Bejött.

A HelloBlackFriday.hu célkitűzése az volt, hogy a marketing milliókat költő globális szereplők mellé ebben a kulcsfontosságú időszakban helyzetbe hozza a magyar telephelyű webshopokat is. Ennek érdekében a kereskedők ingyenesen tölthették fel akciós ajánlataikat az oldalra. A minőségi ajánlatok garantálása érdekében csak hármat: a három legjobbat.

Forgalmas napok

A megvalósult összefogás révén több, mint kétszáz magyar e-bolt közel ötszáz ajánlata futott a HelloBlackFriday.hu oldalon. 2017. november 20-26. között, azaz a Black Friday láz tetőzésekor, kétszázezer látogatót fogadott a portál. Közönségünk összesen 3000 órán keresztül, azaz több mint négy hónapnak megfelelő ideig válogatott a 25 kategóriába sorolt, szabadszavas módon is kereshető ajánlatok között.

A kütyü és Minnie a sztár, feljövőben a ruha, az étel és a bútor

2017-ben a legnépszerűbb akciós csoport gyűjtőoldalunkon toronymagasan az elektronika volt. Hagyományosan jól szerepeltek a könyvek, de az idei évben a legnagyobb meglepetést a ruházati akciók jelentették, amik a dobogó harmadik helyére jöttek fel. Szintén meglepő volt a lakberendezési cikkek, illetve gasztronómiai ajánlatok szereplése, amik egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a magyar akcióvadászok között. A HelloBlackFriday.hu oldalon kiemelt figyelem jutott a gyermekjátékoknak. Ezek között kutakodva a legtöbben idén a Minnie és Mickey hátizsákokat választották. Ebben bizonyosan közrejátszott az is, hogy a cuki zsákokat 80%-os kedvezménnyel lehetett megvásárolni a honlapon.

Az óriások

Az akciós portálon helyet kaptak a nagyok is. A Fekete Péntek időszak vásárlási lázát kihasználva az HBO kiemelt ajánlattal jelent meg a gyűjtőoldalon. Az HBO GO ingyenes próbahónapjához kapcsolódva exkluzív vetítésen vehettek részt azok a szerencsések, aki a honlapon mondtak igent a mozi csatornának. Természetesen a nagyobb online kereskedelmi szereplők sem hiányozhattak a portálról. A Líra, az Euronics, a Tesco, illetve a Játéknet is sikeresen fölözte le a portál Black Friday forgalmát.

Jé, az akciózók olvasnak is!

A HelloBlackFriday.hu-ra érkezők fő motivációja természetesen az akciók szemlézése volt, de a statisztikák szerint a honlapon található edukációs és szórakoztató írások, illetve Black Friday hírek a látogatók 20%-át megfogták. Az olvasottsági mutatók szerint a magyaroknak – bár aktív Black Friday-ezőknek számítanak –, nem árt egy kis gyorstalpaló a Fekete Péntek kapcsán. A legtöbb olvasó ugyanis a jelenség kialakulását bemutató tartalmakat választotta. Jól működtek emellett az edukációs anyagok, amik tippekkel kiegészülve, az online vásárlás rejtelmeibe vezetik be az olvasókat. Ezek közül is az online csomagátvétel érdekelte leginkább a HelloBlackFriday.hu közönségét. Nagy siker volt még az AliExpress kínálatából szemezgető írás, illetve a legnagyobb magyarországi kereskedő cégek, az eMAG, az Edigital, a Tchibo és az Auchan háza tájáról érkező Black Friday hírek is lekötötték a HelloBlackFriday.hu közönségét.

Köszönjük!

Mivel a HelloBlackFriday.hu gyűjtőoldalként arra vállalkozott, hogy a látogatókat a webshopok oldalára vezesse, az akció sikerességéről az internetes áruházak visszajelzése alapján tudunk csak tájékozódni. Szerencsére 2017-ben nem kellett nagyon kérdezősködnünk sem. Olyan elégedett oldalak spontán beszámolóját olvashattuk boldogan, mint a Szállásguru, a Játéksziget és a Ruhafala.

Nem zár be az oldal

A HelloBlackFriday.hu valóban az akciózás szinonimájaként kezeli a Black Friday kifejezést, ezért az oldal az év többi részében sem zár be. Az akciószemlézés és a szórakoztató tartalomgyártás folytatódik!

helloblackfriday

CIKKAJÁNLÓ

Anyák napja – A(z online) virágárusok ünnepe Anyák napja – A(z online) virágárusok ünnepe
2018. 05. 03.

Megnéztük, mi vár ránk, ha online szeretnénk virágot küldeni. Tele a net virágküldő szolgáltatással.

Top 5 trend a kereskedelem területén Top 5 trend a kereskedelem területén
2018. 05. 30.

Vásárcsarnokok, pop-up üzletek, fast-casual dining, showroom-ok, experiential retail.

Új termék figyelő: Milli krémtúró rizses-vaníliás, rizses-fahéjas Új termék figyelő: Milli krémtúró rizses-vaníliás, rizses-fahéjas
2018. 04. 18.

Két új -ideiglenesen elérhető- krémtúró ízt kóstoltunk.

Kollányi Zsuzsi divatot teremt Kollányi Zsuzsi divatot teremt
2018. 07. 14.

Interjúnk Kollányi Zsuzsi énekesnővel, aki a webshopjáról mesélt.

Black friday Magazin

Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Webáruházak bemutatkozója
Kollányi Zsuzsi divatot teremt
2018. 07. 14.
Interjúnk Kollányi Zsuzsi énekesnővel, aki a webshopjáról mesélt.
Összes cikk megtekintése
Black Friday hírközpont extrákkal
Női szemmel: az Alibaba top termékei (1. rész)
2018. 07. 09.
A honlapot böngészve az lehet az érzésünk, amit itt nem találunk meg, az nem is létezik a Földön.
Női szemmel: a Wish top termékei (2. rész)
2018. 07. 07.
Sokan szinte Instagramként használják a Wisht, szinte függővé tesz a böngészés a különböző termékeik közt.
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Itt a webáruház kutatás eredménye!
2018. 07. 10.
894 webáruház részvételével zajlott egy felmérés, ennek eredményét ismertetjük.
A dánok nyerik a versenyt a skandináv e-kereskedelemben
2018. 07. 05.
Finn rokonaink hozzánk hasonlóan lemaradásban vannak, a régió többi országához képest.
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu