Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

Ebben rejlik az Amazon Prime Day sikere

Szerző: Galambos Dániel
2018. 08. 03. |

Az Amazon Prime Day ma az egyik legnagyobb online esemény, ahol kedvezményekkel várnak.

Ebben rejlik az Amazon Prime Day sikere

De minek köszönheti sikerét, és mit mondanak róla a vezetőik?

Több, mint 50%-al nagyobb forgalom, mint tavaly

Az Amazon esetében a Prime Day egy hatékony marketing eszköz. Jelenleg több mint 100 millió felhasználó veszi igénybe, melynek mintegy 16 százaléka kizárólag a Prime Day miatt regisztrált. Idén már lezajlott júliusban az esemény, amelynek forgalma több mint 50 százalékkal emelkedett a tavalyihoz képest.

Ez azért nem rossz egy olyan vásárlási eseménytől, amely csak három éve indult: 2015-ben az Amazon 20. születésnapján indították útjára.

Jobb, mint a Black Friday?

Azóta az esemény piros betűs ünnepnek számít az online vásárlás rajongóinak számára, és persze az Amazon Prime vezetőinek összetett céljai vannak vele. Legfőbb cél, hogy minden évben felülkerekedjenek önmagukon, és persze a konkurenciát is figyelik, jobbak akarnak lenni a Fekete Pénteknél is.

Ezt azonban kizárólag az esemény agresszív marketing eszközeivel tudják elérni. Amit ugyanis a Prime Day-en az Amazon értékesít, az maga a Prime.

Az Amazon egyszerűen megváltoztatta a vevők vásárlási szokásait, hiszen már minden fogyasztó tudja, hogy nem csak a Fekete Pénteken, hanem a Prime Day-en is nagy kedvezményekkel vásárolhatnak, sokak szerint a Prime nagyobb akciókat kínál a Black Friday-nél.

Az Amazon többek között azzal is csábítja a felhasználókat, hogy ha regisztrálnak, azzal nem csak vásárolni tudnak, és a Prime Day-en részt venni, hanem az Amazon egyéb szolgáltatásai is nyitott ajtókkal várja őket, mint például az Amazon Prime Video vagy az Alexa nevű hangalapú, modern kereső.

Bejött a 30 napos kipróbálási lehetőség

A vállalat vezetői egyenlőre elégedettek az előfizetések számával. Az Amazon pénzügyi vezetője, Brian Olsavsky elmondta, hogy elemzések szerint a Prime Day elérése idén erősebb volt a vártnál, hozzátéve, hogy a cég rekordot döntött, a 30 napos ingyenes próbaverzió segítségével. Ezt hatalmas sikerként könyvelték el.

Az Amazon tehát egyre jobban tör előre, és ebben hatalmas segítségére volt a Prime Day, amely idén már lezajlott, de jövőre még több vásárlót várnak az online kedvezményes eseményre.

CIKKAJÁNLÓ

Ezek a Black Friday kutatás legérdekesebb eredményei Ezek a Black Friday kutatás legérdekesebb eredményei
2018. 05. 31.

A legtöbb embernek dolgoznia kell a Black Friday napján. Szükség lenne munkaszüneti napra aznap?

Vegas.hu Vegas.hu
2018. 08. 23.

Több, mint egy éve lehet Magyarországon legálisan online kaszinózni.

A Snapchat is belép a közösségi vásárlás világába A Snapchat is belép a közösségi vásárlás világába
2018. 09. 26.

Az Amazon segít neki ebben.

Női szemmel: az Alibaba top termékei (1. rész) Női szemmel: az Alibaba top termékei (1. rész)
2018. 07. 09.

A honlapot böngészve az lehet az érzésünk, amit itt nem találunk meg, az nem is létezik a Földön.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
A Fekete Pénteken a leértékelt repülőjegyek is nagyon népszerűek
2018. 11. 19.
A Black Friday-t, és az utána következő Cyber Monday-t is kihasználják azok, akik olcsó repülőjegyekre szer...
Black Friday – Az Edigital.hu mérlege
2018. 11. 19.
A szárítógépet is sokan keresték Fekete Pénteken.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu