Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

Videójátékon gyakorolnak az autó értékesítők, mielőtt eladnak Neked egy járgányt

Szerző: Galambos Dániel
2018. 06. 17. |

Pár éve egy autó eladáshoz 4-5 szalon látogatás kellett, ma már csak 1-2.

Videójátékon gyakorolnak az autó értékesítők, mielőtt eladnak Neked egy járgányt

Kezdhet az olvasó megbarátkozni a gondolattal, hogy a jövőbeli képzésében szerepet kaphat a videójáték. A jelenet, hogy egy 3d-s videójáték szereplővel kell csevegni képzés gyanánt nem a jövő zenéje, hanem a jelené. Az Audinál már így képeznek…

Az Audi napokban kiadott sajtóközleménye elmondja, hogy hol tart jelenleg a képzés egy autógyárnál, amely a szalonokban, szervizekben dolgozó kollégáit trenírozza – kis túlzással – videójátékkal. Jó ideje, mióta az autógyárakban a fontos a döntéseket a mérnökök helyet a könyvelési részleg fillérezgető szakemberei hozzák és a marketingesek az őrületbe kergetik a mérnököket az óhajaikkal, még fontosabb lett a gyárak életében

a minél nagyobb bevétel elérése. Ezért mindent megmozgatnak és mindet bevetnek.

Változik az autó kereskedelem

Ha ült az olvasó az utóbbi években újabb prémium autóban, próbálgatta annak űrhajókat megszégyenítő központi kijelzőjét, esetleg végig tekintett azon, hogy miként szabhatja magára a hifit, az üléseket, a légkondit és az autót egyéb dolgait, bele is szédülhetett az eszement mennyiségű adatba, lehetőségbe. Ez az egyik oldala az autós terület változásának, a másik, hogy

az autó értékesítő szerepe sokkal komolyabbá vált az utóbbi években.

Ugyanis nem csak az autók váltak bonyolultabbá, hanem a vevők is jóval okosabban mennek be a szalonba. A vétel előtt alaposan utána néz a többség a kiszemelt autónak, lehet, hogy nem csak a hazai teszteket olvassa el, hanem a külföldieket is. Ilyen felkészült vevőnél már nem lehet kamuznia az értékesítőnek, nagyon kell vágnia az autó dolgait, amikor magyarázza a vevőnek. Ezen felül, a viselkedésének, megjelenésének első rangúnak kell lennie, mert még

pár éve egy autó eladáshoz 4-5 szalon látogatás kellett, ma már egy vagy max. két látogatásból születik a vásárlás. Tehát ha elrontja az üzletkötő, akkor fuccs az üzletnek.

Ezért vált létfontosságú az eladók minél jobb képzése és a szerepük is jobban felértékelődött. Ami még érdekes, hogy a vétel lebonyolítása után a kapcsolatuk a vevővel megmarad, mert az autó beállításaival és minden más aprósággal őt fogják keresni a tulajdonosok. Mert ők a szakértők.

Színre lép a komputer játék

A fentiekben vázolva lett az értékesítő szerepe és a gyárak hozzáállása. Ezeket követően világos, hogy miért keresnek újabb és újabb módszereket a képzésre. A legfrissebb a fotó realisztikus karakterekkel teli rakott, teljesen életszerű “videójáték”.

Ebbe úgy kapcsolódnak bele az értékesítők, a szervizesek, hogy a játékban felmerülő szituációkban kell megfelelniük.

Az Audi öt “videójátékot” készített, ezzel öt különböző terület probléma megoldását, ügyfél kezelését lehet gyakorolni. A német kereskedések munkatársai már túl estek a játékos, sok nevetéssel járó képzésen, amit egy szakértő vezényel le.

CIKKAJÁNLÓ

Újfajta gombfoci! Újfajta gombfoci!
2018. 04. 20.

Itt a subbuteo, és immáron saját webáruházzal is rendelkezik.

Black Friday csalogatót indított a Notebook.hu Black Friday csalogatót indított a Notebook.hu
2017. 11. 16.

Fogadjunk, hogy a jövő hétvégéig veszel egy notebookot!

Extreme Digital, a legnagyobb Extreme Digital, a legnagyobb
2017. 10. 09.

Az edigital.hu, a legnagyobb webshop sikertörténete egy gimnazista nyári munkájával kezdődött.

Szükségtelenné válhatnak a webshopok az Insta miatt Szükségtelenné válhatnak a webshopok az Insta miatt
2018. 05. 07.

Lehetővé válik vásárolni és fizetni is az Instagramon belül. Nem kell kikattintani hozzá a webshopba.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – Az Edigital.hu mérlege
2018. 11. 19.
A szárítógépet is sokan keresték Fekete Pénteken.
Karácsonyi vásárlás: többségben a spórolók, kisebbségben a halogatók
2018. 11. 16.
Van, aki több mint 400 ezret költ egy ajándékra, de a többség 50 ezer alatt megúszná a karácsonyt.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu