Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

Bolti rohamok helyett online vásárlás Black Friday idején

Szerző: Galambos Dániel
2018. 11. 15. |

Idén ez jellemzi majd a Black Friday-en vásárlókat.

Bolti rohamok helyett online vásárlás Black Friday idején

Egy új statisztika szerint az látszik, hogy a vevők inkább az online vásárlás kényelmét élvezik, csupán 37%-uk hajlandó Fekete Pénteken a plázákba bemerészkedni.

Eljött az online vásárlások kora

1000 embert kérdeztek meg nemrég Amerikában, ahol nagyon nagy múltja van a Black Friday-nek. A felmérésből kiderült, hogy hiába a gigantikus árcsökkenés az emberek 67%-a túlságosan elfoglalt ahhoz, hogy fizikailag felkeresse a boltokat, a 31%-uknak pedig nem éri meg a kellemetlenséget (tömeg, rohanás, idegeskedés stb.), hogy bemenjen a boltokba.

A Black Friday-en jellemző, hogy megnövekszik a plázákban a forgalom, a gyalogosok egymást tapossák, és nem ritka a testi erőszak sem (jellemzően az USA-ban), amikor lecsapnak az akciós termékekre az emberek. 2017-ben Fekete Pénteken az amerikai vásárlók 5 milliárd dollárt költöttek el online 24 óra alatt. A Black Fridayt követő Cyber Monday is nagyon népszerű volt, itt rekordbevételű (6,59 milliárd dollár) bevétel jutott csak az internetes boltoknak.

A fogyasztók igénylik a stresszmentes kényelmet

Ebben az évben is borítékolható, hogy még többen vásárolnak online, hiszen egyre kevesebb vásárló kacérkodik azzal, hogy bemenjen egy boltba, hogy ott aztán harcoljon egy kedvezményes mosógépért, vagy laptopért. A vásárlás nem áll meg, csak átvándorolt az online térbe. Hiszen így bárhonnan, bármikor, vásárolhatunk, miközben az otthonunk kényelmében például a kiskutyánkkal az ölünkben kattingatunk, vagy egy filmet nézve vásárolunk, esetleg a kedvesünkkel borozva együtt válogatunk az ajánlatok között.

Nők vs. férfiak

Az amerikai férfiak nagyobb valószínűséggel vesznek részt Black Friday vadászatban, mint a nők. A férfiak 44% -a tervezi meglátogatni az üzleteket a Fekete Pénteken, szemben a női válaszadókkal, akiknek 33%-a megy az üzletek közelébe.

Te otthonról vásárolsz az idei Black Friday-en? Vagy inkább a boltokba járást preferálod jobban?

CIKKAJÁNLÓ

JD.com – Kína 2. legnagyobb webáruházába fektetett be a Google JD.com – Kína 2. legnagyobb webáruházába fektetett be a Google
2018. 07. 04.

Előbb-utóbb jönnek közösen Európába is.

Megnyitott Magyarország első SLOGGI üzlete Megnyitott Magyarország első SLOGGI üzlete
2018. 10. 09.

Európában is csak ez a második üzlet.

Webshop vásárlási kalauz kezdőknek Webshop vásárlási kalauz kezdőknek
2017. 09. 21.

Mielőtt belevágna, ismerkedjen velünk a webshopok működésével!

Egy Black Friday szereplővel kevesebb? Egy Black Friday szereplővel kevesebb?
2017. 11. 16.

Hatósági nyomozás és ellenőrzés a Mall.hu-nál. Leállt a rendszer.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – Garmin
2018. 11. 16.
Elnavigáljuk a 20, 25 és 35 százalékos kedvezmények között.
Black Friday Media Markt – A nagy ágyú eldördült
2018. 11. 16.
Idén nem mindenki várta meg a hivatalos, november 23-i startot, így tett a Media Markt is.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu