Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

Bolti rohamok helyett online vásárlás Black Friday idején

Szerző: Galambos Dániel
2018. 11. 22. |

Idén ez jellemzi a Black Friday-kor vásárlókat.

Bolti rohamok helyett online vásárlás Black Friday idején

Egy új statisztika szerint az látszik, hogy a vevők inkább az online vásárlás kényelmét élvezik, csupán 37%-uk hajlandó Fekete Pénteken a plázákba bemerészkedni.

Eljött az online vásárlások kora

1000 embert kérdeztek meg nemrég Amerikában, ahol nagyon nagy múltja van a Black Friday-nek. A felmérésből kiderült, hogy hiába a gigantikus árcsökkenés az emberek 67%-a túlságosan elfoglalt ahhoz, hogy fizikailag felkeresse a boltokat, a 31%-uknak pedig nem éri meg a kellemetlenséget (tömeg, rohanás, idegeskedés stb.), hogy bemenjen a boltokba.

A Black Friday-en jellemző, hogy megnövekszik a plázákban a forgalom, a gyalogosok egymást tapossák, és nem ritka a testi erőszak sem (jellemzően az USA-ban), amikor lecsapnak az akciós termékekre az emberek. 2017-ben Fekete Pénteken az amerikai vásárlók 5 milliárd dollárt költöttek el online 24 óra alatt. A Black Fridayt követő Cyber Monday is nagyon népszerű volt, itt rekordbevételű (6,59 milliárd dollár) bevétel jutott csak az internetes boltoknak.

A fogyasztók igénylik a stresszmentes kényelmet

Ebben az évben is borítékolható, hogy még többen vásárolnak online, hiszen egyre kevesebb vásárló kacérkodik azzal, hogy bemenjen egy boltba, hogy ott aztán harcoljon egy kedvezményes mosógépért, vagy laptopért. A vásárlás nem áll meg, csak átvándorolt az online térbe. Hiszen így bárhonnan, bármikor, vásárolhatunk, miközben az otthonunk kényelmében például a kiskutyánkkal az ölünkben kattingatunk, vagy egy filmet nézve vásárolunk, esetleg a kedvesünkkel borozva együtt válogatunk az ajánlatok között.

Nők vs. férfiak

Az amerikai férfiak nagyobb valószínűséggel vesznek részt Black Friday vadászatban, mint a nők. A férfiak 44% -a tervezi meglátogatni az üzleteket a Fekete Pénteken, szemben a női válaszadókkal, akiknek 33%-a megy az üzletek közelébe.

Te otthonról vásárolsz az idei Black Friday-en? Vagy inkább a boltokba járást preferálod jobban?

CIKKAJÁNLÓ

Túlhúzta a Black Friday-t az Extreme Digital Túlhúzta a Black Friday-t az Extreme Digital
2017. 11. 17.

Jogsértő reklám miatt a GVH megbírságolta a webshopot.

Kinder Cards Kinder Cards
2018. 04. 25.

Olasz életérzés, csokis kekszre emlékeztető formában. Finom, de azért vannak ennél jobb Kinder termékek is.

DYAN cipő DYAN cipő
2018. 10. 23.

Interjúnkban Polgár Diána divattervező cipőmárkáját mutatjuk be.

Ez a 1,5 perces animációs film menti meg az idei karácsonyodat Ez a 1,5 perces animációs film menti meg az idei karácsonyodat
2017. 11. 22.

Tudod, mi a határideje a biztonságos karácsonyi ajándékrendelésnek?

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Black Friday – kika (bútor)
2018. 11. 23.
Éjszakai vásárlással  és 11%-os kedvezménnyel várja Fekete Pénteken a KIKA a vásárlókat.
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Black Friday – könyv akciók (körkép)
2018. 11. 23.
Most szerezd meg az olvasnivalódat, rengeteg kedvezmény vár a könyves webshopokban.
Black Friday parfüm – Douglas
2018. 11. 23.
20% kedvezmény a Douglas boltokban és webshopban, vasárnapig.
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Black Friday – MANGO – 30%-os akció!
2018. 11. 23.
A MANGO-nál 30% kedvezmény van vasárnapig, a BLACK18 kóddal, minden termékre!
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – szállás, utazás, repülőjegy
2018. 11. 23.
Ha magadnak szervezed a jövő évi nyaralást, akkor többet spórolhatsz.
Black Friday repülőjegy
2018. 11. 23.
Szuper Black Friday utazási ajánlatok a repülős utakra (körkép)
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu