Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

Top 5 trend a kereskedelem területén

Szerző: Galambos Dániel
2018. 05. 30. |

Vásárcsarnokok, pop-up üzletek, fast-casual dining, showroom-ok, experiential retail.

Top 5 trend a kereskedelem területén

A Phillips Edison & Company ingatlan cég mutatta be azokat a trendeket, amik manapság a bevásárlóközpontokban jellemzők.

Food Halls (Vásárcsarnokok) – 2015-ben körülbelül 110 új élelmiszerpiac nyílt Manhattan környékén, de a szakértők 2020-ra ezt a számot 300-ra jósolják. A Food Hall-nak hatalmas trendje van manapság, már csak annál az oknál fogva is, hogy egyre nagyobb divat egészségesen étkezni, őstermelőktől, illetve hazai termelőktől vásárolni.

Pop-up üzletek – A kiskereskedők kihasználják a pop-up shop mozgalmát, hogy új márkákat ismertessenek meg a vásárlókkal. A pop-up üzletek sajátosságai, hogy viszonylag rövid időn át vannak jelen egy-egy forgalmas helyen, új márkákat vezetve be, amiket viszonylag alacsony áron lehet megvásárolni. Az ideiglenes shopoknak hatalmas sikerük van a tengerentúlon, a kereskedők legnagyobb örömére.

Fast-Casual Dining (Gyors, alkalmi étkezés) – Ez az USA-ban igen elterjedt éttermi forma valahol a gyorséttermek és a hagyományos éttermek között mozog. Szakértők szerint 2025-ig az efféle élelmiszer- és italgyártók várhatóan uralják majd az amerikai és kanadai kiskereskedelem 20%-át. A Fast-Casual Dining lényege, hogy gyorséttermekhez hasonló arculata ellenére minőségesebb ételekhez juthatunk, viszonylag alacsony árakon.

Showrooms (Bemutatótermek) – A Showroom forma tulajdonképpen nagy területet jelent a termékek megjelenítésére, vagy szórakoztatásra. Főleg az e-kereskedelemben ez a típus hatékony eszközt jelent a márkák számára, hogy interakcióba léphessenek a fogyasztókkal, pozitív nyomot hagyva bennük.

Experiential Retail (Tapasztalati kereskedelem) – A fogyasztók egyre inkább keresik az egyedi és izgalmas élményeket, hogy offline, az áruházakban is vonzó célpontot találjanak a vásárlásukhoz. Számos kereskedő reagál ezekre a kívánságokra azáltal, hogy interaktív elemeket hoznak létre. A Saks Fifth Avenue’s Wellery [Manhattan], amely alapvetően ruhák eladására jött létre, boltjaikba sószobákat, körömstúdiót és edzőtermet is telepített a vásárlók számára.

A kiskereskedelem tehát folyamatosan fejlődik, és szerencsére a vásárlók igényeihez, és a modernizálódáshoz alkalmazkodva egyre több újdonságot tapasztalhatunk meg a különféle kereskedelmi láncoknál, boltoknál.

CIKKAJÁNLÓ

Ár helyett a minőség számít már a Bónusz Brigád felhasználóinak? Ár helyett a minőség számít már a Bónusz Brigád felhasználóinak?
2018. 08. 06.

Jelentősen átalakult az elmúlt 8 évben a kuponos piac.

A Tinder előbb-utóbb videós lesz Magyarországon is A Tinder előbb-utóbb videós lesz Magyarországon is
2018. 08. 10.

Már nem csak képekben, hanem videóban is bizonyítanod kell, hogy Te vagy az igazi.

Egy Black Friday szereplővel kevesebb? Egy Black Friday szereplővel kevesebb?
2017. 11. 16.

Hatósági nyomozás és ellenőrzés a Mall.hu-nál. Leállt a rendszer.

Black Friday 2018 – a belga testreszabott fekete péntek Black Friday 2018 – a belga testreszabott fekete péntek
2018. 09. 19.

Az akciók időpontjai összhangban vannak a modern családok vásárlási szokásaival.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – Garmin
2018. 11. 16.
Elnavigáljuk a 20, 25 és 35 százalékos kedvezmények között.
Black Friday Media Markt – A nagy ágyú eldördült
2018. 11. 16.
Idén nem mindenki várta meg a hivatalos, november 23-i startot, így tett a Media Markt is.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu