Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

Szerző: Galambos Dániel
2018. 04. 30. |

De mégsem visz mindent a mobil vásárlás. Példák, hogy miért nem.

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

A mobilforgalom egyre jobban nő, és ezért nem különösebben meglepő, hogy a növekvő mobilforgalommal együtt az e-kereskedelemre való hatása is nő. A Qubit nevű kutatócég épp ezzel a témával foglalkozott, körülbelül 1,2 milliárd fogyasztó szokásait vizsgálta és értékelte 2017 januárjától decemberig. Ezen kívül körülbelül 4000 fogyasztó szokásait vizsgálták Németországban, Nagy Britanniában, Franciaországban és az Egyesült Államokban.

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

A fejlődés megállíthatatlan, de vannak kérdéses és vizsgálatra érdemes tényezők. Online vásárlások során a mobilhasználat sok esetben lényegesen kisebb, mint egyéb számítógépek használata. Az egyik ok a kis képernyő, a másik az a tény, hogy a mobilhasználó gyakran nem találja meg első próbálkozásra a kívánt terméket, és ezért gyorsan kiszáll a mobilozásból. Így világos, hogy a kihívás abban áll, hogy a kereskedelem működtetői megmutassák a közvetlen utat, ami a keresett termékhez vezet. A mobilkereskedelemben kulcsszerepe van a termékkeresésnek. A vizsgálat azzal foglalkozik, hogy a mobilforgalom eddig miért maradt a vártnál alacsonyabb szinten:
• A felhasználók 67 százaléka úgy tartja, hogy az áru kifizetésének okostelefonnal történő vásárlás esetén nincs különösebb akadálya.
• 48 százalék szerint a termékkeresés és a vásárlás is frusztráló a mobiloldalakon.
• A felhasználók 61 százaléka az okos telefonjukat inkább használják termékek keresésére vagy ötletadásra, mint tényleges vásárlásra.
• 44 százalék akkor vásárolna mobillal, ha könnyen meg tudná találni a terméket, amit keres.

A fogyasztók kedvelik a sokszínűséget

A vizsgálat egy további eredménye, hogy a mai fogyasztók elvárják a termékek sokféleségét. A vizsgálat világosan megmutatta, hogy a forgalom és a termékválaszték változatossága között kapcsolat van.

A mobilos internethasználat és az internet kereskedelem hatással van az egész kereskedelemre

A mobil internetszörfözés és vásárlás hatással van a többcsatornás kereskedelem általános forgalmára: 2017-ben átlagosan 19 százalékkal hatott a mobilinternet az általános forgalomra – a divatszektorra pedig 24 százalékkal. A 2016-os évvel összehasonlítva 93 százalékkal nőtt a hatás. Mivel a mobilinternetezés 19 százalékkal hatott a teljes forgalomra, úgy látszik, hogy az okos eszközök hatása nagyon fontos ezen a területen.

A Qubit igazgatója, Graham Cooke szerint: „A vizsgálatunk azt mutatja, hogy amennyiben a mobil eszközökkel könnyebben lehetne megtalálni a termékeket, az körülbelül 33 százalékkal növelhetné az online vásárlási forgalmat. Ezért az online-kereskedőknek foglalkozniuk kell azzal, hogy a fontos termékeket nagy választékban hogyan tudják megtalálni. Ha sokat invesztálunk abba, hogy a mobil készülékeken könnyebben lehessen megtalálni a termékeket, az igen nagy forgalomnövekedést eredményezhet mobileszközökön is.”

CIKKAJÁNLÓ

Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője
2018. 08. 15.

A lista élére ezúttal is az Extreme Digital került. Feljutott a listára az Alza is.

Black Friday 2018 – amiben kicsit „másabb” a francia fekete péntek társainál Black Friday 2018 – amiben kicsit „másabb” a francia fekete péntek társainál
2018. 09. 26.

XXL nappá vált a fekete péntek, de akár Crazy Week-ről is beszélhetünk.

Hírmix és lapszemle: Újra magyar kézben az Extreme Digital Hírmix és lapszemle: Újra magyar kézben az Extreme Digital
2018. 04. 26.

A PayPal már magyarul is elérhető. És további fontos hírek, kutatások.

Egyre gyorsabban fogjuk megkapni rendeléseinket a webáruházakból Egyre gyorsabban fogjuk megkapni rendeléseinket a webáruházakból
2018. 05. 03.

Nincs már idő a mai világban messzi raktárakból hozni az árut.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Black Friday – kika (bútor)
2018. 11. 23.
Éjszakai vásárlással  és 11%-os kedvezménnyel várja Fekete Pénteken a KIKA a vásárlókat.
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Black Friday – könyv akciók (körkép)
2018. 11. 23.
Most szerezd meg az olvasnivalódat, rengeteg kedvezmény vár a könyves webshopokban.
Black Friday parfüm – Douglas
2018. 11. 23.
20% kedvezmény a Douglas boltokban és webshopban, vasárnapig.
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Black Friday – MANGO – 30%-os akció!
2018. 11. 23.
A MANGO-nál 30% kedvezmény van vasárnapig, a BLACK18 kóddal, minden termékre!
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – szállás, utazás, repülőjegy
2018. 11. 23.
Ha magadnak szervezed a jövő évi nyaralást, akkor többet spórolhatsz.
Black Friday repülőjegy
2018. 11. 23.
Szuper Black Friday utazási ajánlatok a repülős utakra (körkép)
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu