Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

Szerző: Galambos Dániel
2018. 04. 30. |

De mégsem visz mindent a mobil vásárlás. Példák, hogy miért nem.

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

A mobilforgalom egyre jobban nő, és ezért nem különösebben meglepő, hogy a növekvő mobilforgalommal együtt az e-kereskedelemre való hatása is nő. A Qubit nevű kutatócég épp ezzel a témával foglalkozott, körülbelül 1,2 milliárd fogyasztó szokásait vizsgálta és értékelte 2017 januárjától decemberig. Ezen kívül körülbelül 4000 fogyasztó szokásait vizsgálták Németországban, Nagy Britanniában, Franciaországban és az Egyesült Államokban.

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

A fejlődés megállíthatatlan, de vannak kérdéses és vizsgálatra érdemes tényezők. Online vásárlások során a mobilhasználat sok esetben lényegesen kisebb, mint egyéb számítógépek használata. Az egyik ok a kis képernyő, a másik az a tény, hogy a mobilhasználó gyakran nem találja meg első próbálkozásra a kívánt terméket, és ezért gyorsan kiszáll a mobilozásból. Így világos, hogy a kihívás abban áll, hogy a kereskedelem működtetői megmutassák a közvetlen utat, ami a keresett termékhez vezet. A mobilkereskedelemben kulcsszerepe van a termékkeresésnek. A vizsgálat azzal foglalkozik, hogy a mobilforgalom eddig miért maradt a vártnál alacsonyabb szinten:
• A felhasználók 67 százaléka úgy tartja, hogy az áru kifizetésének okostelefonnal történő vásárlás esetén nincs különösebb akadálya.
• 48 százalék szerint a termékkeresés és a vásárlás is frusztráló a mobiloldalakon.
• A felhasználók 61 százaléka az okos telefonjukat inkább használják termékek keresésére vagy ötletadásra, mint tényleges vásárlásra.
• 44 százalék akkor vásárolna mobillal, ha könnyen meg tudná találni a terméket, amit keres.

A fogyasztók kedvelik a sokszínűséget

A vizsgálat egy további eredménye, hogy a mai fogyasztók elvárják a termékek sokféleségét. A vizsgálat világosan megmutatta, hogy a forgalom és a termékválaszték változatossága között kapcsolat van.

A mobilos internethasználat és az internet kereskedelem hatással van az egész kereskedelemre

A mobil internetszörfözés és vásárlás hatással van a többcsatornás kereskedelem általános forgalmára: 2017-ben átlagosan 19 százalékkal hatott a mobilinternet az általános forgalomra – a divatszektorra pedig 24 százalékkal. A 2016-os évvel összehasonlítva 93 százalékkal nőtt a hatás. Mivel a mobilinternetezés 19 százalékkal hatott a teljes forgalomra, úgy látszik, hogy az okos eszközök hatása nagyon fontos ezen a területen.

A Qubit igazgatója, Graham Cooke szerint: „A vizsgálatunk azt mutatja, hogy amennyiben a mobil eszközökkel könnyebben lehetne megtalálni a termékeket, az körülbelül 33 százalékkal növelhetné az online vásárlási forgalmat. Ezért az online-kereskedőknek foglalkozniuk kell azzal, hogy a fontos termékeket nagy választékban hogyan tudják megtalálni. Ha sokat invesztálunk abba, hogy a mobil készülékeken könnyebben lehessen megtalálni a termékeket, az igen nagy forgalomnövekedést eredményezhet mobileszközökön is.”

CIKKAJÁNLÓ

FitCandy – a diétás édességek szakértője FitCandy – a diétás édességek szakértője
2018. 07. 30.

A FitCandy tulajdonosával, Jarjabka Szilviával beszélgettünk.

Az amerikai vásárlók fele iszik alkoholt online vásárlás közben Az amerikai vásárlók fele iszik alkoholt online vásárlás közben
2018. 10. 06.

Józanul is sokat költünk, de alkoholos állapotban még többet.

Pikmi Pops Pikmi Pops
2018. 09. 09.

Mi jöhet még a slime után? Itt az új játék őrület, a Pikmi Pops.

A Snapchat egy új vásárlási funkciót tesztel A Snapchat egy új vásárlási funkciót tesztel
2018. 08. 02.

A Snapchat egy új vásárlási funkciót tesztel, a „Commerce for Creators”-t, influenszerek segítségével.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Black Friday – kika (bútor)
2018. 11. 23.
Éjszakai vásárlással  és 11%-os kedvezménnyel várja Fekete Pénteken a KIKA a vásárlókat.
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Black Friday – könyv akciók (körkép)
2018. 11. 23.
Most szerezd meg az olvasnivalódat, rengeteg kedvezmény vár a könyves webshopokban.
Black Friday parfüm – Douglas
2018. 11. 23.
20% kedvezmény a Douglas boltokban és webshopban, vasárnapig.
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Black Friday – MANGO – 30%-os akció!
2018. 11. 23.
A MANGO-nál 30% kedvezmény van vasárnapig, a BLACK18 kóddal, minden termékre!
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – szállás, utazás, repülőjegy
2018. 11. 23.
Ha magadnak szervezed a jövő évi nyaralást, akkor többet spórolhatsz.
Black Friday repülőjegy
2018. 11. 23.
Szuper Black Friday utazási ajánlatok a repülős utakra (körkép)
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu