Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

Szerző: Galambos Dániel
2018. 04. 30. |

De mégsem visz mindent a mobil vásárlás. Példák, hogy miért nem.

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

A mobilforgalom egyre jobban nő, és ezért nem különösebben meglepő, hogy a növekvő mobilforgalommal együtt az e-kereskedelemre való hatása is nő. A Qubit nevű kutatócég épp ezzel a témával foglalkozott, körülbelül 1,2 milliárd fogyasztó szokásait vizsgálta és értékelte 2017 januárjától decemberig. Ezen kívül körülbelül 4000 fogyasztó szokásait vizsgálták Németországban, Nagy Britanniában, Franciaországban és az Egyesült Államokban.

A mobil web egyre nagyobb hatással van az e-kereskedelemre

A fejlődés megállíthatatlan, de vannak kérdéses és vizsgálatra érdemes tényezők. Online vásárlások során a mobilhasználat sok esetben lényegesen kisebb, mint egyéb számítógépek használata. Az egyik ok a kis képernyő, a másik az a tény, hogy a mobilhasználó gyakran nem találja meg első próbálkozásra a kívánt terméket, és ezért gyorsan kiszáll a mobilozásból. Így világos, hogy a kihívás abban áll, hogy a kereskedelem működtetői megmutassák a közvetlen utat, ami a keresett termékhez vezet. A mobilkereskedelemben kulcsszerepe van a termékkeresésnek. A vizsgálat azzal foglalkozik, hogy a mobilforgalom eddig miért maradt a vártnál alacsonyabb szinten:
• A felhasználók 67 százaléka úgy tartja, hogy az áru kifizetésének okostelefonnal történő vásárlás esetén nincs különösebb akadálya.
• 48 százalék szerint a termékkeresés és a vásárlás is frusztráló a mobiloldalakon.
• A felhasználók 61 százaléka az okos telefonjukat inkább használják termékek keresésére vagy ötletadásra, mint tényleges vásárlásra.
• 44 százalék akkor vásárolna mobillal, ha könnyen meg tudná találni a terméket, amit keres.

A fogyasztók kedvelik a sokszínűséget

A vizsgálat egy további eredménye, hogy a mai fogyasztók elvárják a termékek sokféleségét. A vizsgálat világosan megmutatta, hogy a forgalom és a termékválaszték változatossága között kapcsolat van.

A mobilos internethasználat és az internet kereskedelem hatással van az egész kereskedelemre

A mobil internetszörfözés és vásárlás hatással van a többcsatornás kereskedelem általános forgalmára: 2017-ben átlagosan 19 százalékkal hatott a mobilinternet az általános forgalomra – a divatszektorra pedig 24 százalékkal. A 2016-os évvel összehasonlítva 93 százalékkal nőtt a hatás. Mivel a mobilinternetezés 19 százalékkal hatott a teljes forgalomra, úgy látszik, hogy az okos eszközök hatása nagyon fontos ezen a területen.

A Qubit igazgatója, Graham Cooke szerint: „A vizsgálatunk azt mutatja, hogy amennyiben a mobil eszközökkel könnyebben lehetne megtalálni a termékeket, az körülbelül 33 százalékkal növelhetné az online vásárlási forgalmat. Ezért az online-kereskedőknek foglalkozniuk kell azzal, hogy a fontos termékeket nagy választékban hogyan tudják megtalálni. Ha sokat invesztálunk abba, hogy a mobil készülékeken könnyebben lehessen megtalálni a termékeket, az igen nagy forgalomnövekedést eredményezhet mobileszközökön is.”

CIKKAJÁNLÓ

niuni – ékszerek Lepp Dorina szépségkirálynőtől niuni – ékszerek Lepp Dorina szépségkirálynőtől
2018. 08. 18.

Lepp Dorinával, a Niuni Collections nevű ékszermárka megálmodójával beszélgettünk.

Walmart, mondd, mivel bolondítasz idén? Walmart, mondd, mivel bolondítasz idén?
2017. 11. 17.

Idén sem hagyja ki a legnagyobb ziccereket a Walmart.

Társasjáték, mint közösségi élmény Társasjáték, mint közösségi élmény
2018. 06. 01.

Jó szűrési lehetőségeket kínál a Gémklub társasjáték webshop keresője.

Bolti rohamok helyett online vásárlás Black Friday idején Bolti rohamok helyett online vásárlás Black Friday idején
2018. 11. 15.

Idén ez jellemzi majd a Black Friday-en vásárlókat.

BLACK FRIDAY 2018

Több száz friss Black Friday akció 2018. november 23. péntek 00:00-tól itt!

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Előrejelzések a 2018-as Black Friday-re
2018. 11. 09.
Nyakunkon az idei nagy kedvezmények napja, ami sokaknál a nagy kedvezmények hetére, esetleg hónapjára bővült.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu