Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

Mit vásárolnak az emberek a Fekete Pénteken? Most kiderül!

Szerző: Galambos Dániel
2018. 11. 21. |

November 23-án 0:00-tól elkezdődnek az év legjobban várt akciói.

Mit vásárolnak az emberek a Fekete Pénteken? Most kiderül!

Mit vásárolnak az emberek a Fekete Pénteken? Most kiderül!

November 23-án éjféltől elkezdődnek az év legjobban várt akciói. A legtöbb webáruházban (és boltban) kivételes kedvezményekkel várják a vásárlókat Fekete Pénteken. Az Amerikában hatalmas hagyománynak örvendő ünnep nem csak egy napra korlátozódik. Sokszor elhúzzák az akciókat, és egész novemberben sokféle kedvezményre lelhetnek a szemfülesek. És a Cyber Hétfőről még nem is beszéltünk! A RetailMeNot a tavalyi adatok alapján elárulta, hogy mire költenek leginkább a leárazásokon.

A Black Friday már nem csak egy napig tart

A RetailMeNot adatai szerint a Fekete Péntekkel kapcsolatos ajánlatok már a jeles dátum hetén elkezdődnek, és a Cyber Monday névre keresztelt másik kedvezményes nap hetén is tartanak. A RetailMeNot adatai azt mutatják, hogy a Black Friday akciók 2017-ben a Fekete Péntek előtt már elkezdődtek egy héttel, és a Cyber Monday után is legalább 1 hétig tartottak, így majdnem 3 hét akciós időszakkal számoltak a kereskedők. Amerikában főleg a nagyobb üzletek, mint a Target, a Kohl, a Best Buy, a Macy, az Amazon és a JCPenney használta ki ezt az időszakot.

Mit vásárolnak Fekete Pénteken az emberek?

A megkérdezett emberek 60%-a tervezi, hogy a Black Friday hetében beszerzi a karácsonyra kinézett termékeket, a kérdőívet kitöltők 78%-a a Cyber Monday hetére időzíti vásárlását, de ők is a karácsonyra készülnek leginkább. A 2000-es években születettek 90%-a azt mondta, hogy karácsonyi ajándékokat vásárolnak majd kedvezményesen.

RetailMeNot kutatásai azt mutatják, hogy a megkérdezett fogyasztók 60% -a tervezi, hogy ajándékokat vásároljon a Fekete Péntek előtt, és 78%-a Black Friday napján, vagy a Cyber Hétfő utáni hétvégén. A fogyasztók átlagosan 803 dollárt költenek a Fekete Pénteken, a Cyber ​​Hétfőt követő hétvégig átlagosan 743 dollárért válogattak az akciók között az amerikaiak 2017-ben.

Az átlagos vásárlók költései így alakulnak (amerikai adatok alapján): a gyerekekre nagyjából 247 dollárt költenek átlagosan, más családtagokra 193 dollárt, szülőkre 116 dollárt, testvérekre 101 dollárt.

A fekete pénteki kívánságlistákat a következők teszik ki:

Fogyasztói elektronika: 68%

Ruházat: 56%

Cipők: 41%

Ezenkívül 4 vásárlóból 1 valamilyen élményt vásárol ajándékba a családtagjának.

A játékpiac még mindig tarol Black Friday idején

Tekintettel arra, hogy az átlagos szülő a legtöbbet a gyermekére költ az ünnepi szezonban, így a játékokkal foglalkozó cégek bevétele nagyon nagy összegre rúg. A RetailMeNot felmérési adatai szerint a szülők 87% -a tervez boltban vásárolni, ezért a kiskereskedők nagyon készülnek a személyes vásárlókra. A szülők 77%-a nagy boltokban vásárol (Target, Walmart), míg 37%-uk kisebb áruházakban keresgéli a gyerekének a tökéletes meglepetést. 25%-uk outletekben vásárol, míg 15%-uk a helyi játékboltban. A szülők az internetes vásárlástól sem zárkóznak el, a megkérdezettek 64%-a az Amazonról rendel.

Az e-kereskedelem fontos, de a bolti vásárlás továbbra is dominál Fekete Péntek napján

A legtöbb vásárló szeret interneten vásárolni, de a kiskereskedőnek nem szabad alábecsülniük a boltokban rejlő lehetőségeket. Tényl hogy a fogyasztók 86%-a nem szeret boltban vásárolni, de karácsony előtt legalább egyszer mindenki ellátogat egy-két üzletbe, ahol sokan használják bolti vásárlásnál a kuponjaikat.

A fő okok, hogy a vásárlók nem tudnak lemondani a boltokról az az, hogy 48%-uk szeretni látni és megnézni az ajándékot, amit megvesz. 45%-uk szerint a bolti vásárlás gyorsabb. A megkérdezettek 41%-a szerint a boltokban több és jobb akció van.

Meglepő adat, hogy a milleniálok (a 2000-es években születettek) 90%-a vásárol az üzletekben a szezonban. A boltban vásárlók 45%-a használ fizetéskor valami mobilos kupont, hogy még többet spóroljon.

CIKKAJÁNLÓ

Botrányos Dr. Oetker foci vb reklám Botrányos Dr. Oetker foci vb reklám
2018. 06. 23.

Akkor vagy jó feleség, ha sütsz a férjednek. 2018-ban ez az üzenet már nem tetszett a nőknek.

Vodafone Online Shop Vodafone Online Shop
2017. 11. 14.

A Black Friday időszak a telekommunikációs cégeket is lázba hozza. A Vodafone Online Shop-ban jártunk.

Az edigital.hu egy héttel hamarabb vár! Az edigital.hu egy héttel hamarabb vár!
2017. 11. 15.

Ők is tartják a Black Friday-t, csak épp 17-én.

Dr. Oetker – Az Én Fagyim – fagylaltalappor Dr. Oetker – Az Én Fagyim – fagylaltalappor
2018. 07. 02.

Dr. Oetker fagylaltalappor termékek kaphatók július 8. vasárnaptól az ALDI-ban.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Black Friday – kika (bútor)
2018. 11. 23.
Éjszakai vásárlással  és 11%-os kedvezménnyel várja Fekete Pénteken a KIKA a vásárlókat.
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Black Friday – könyv akciók (körkép)
2018. 11. 23.
Most szerezd meg az olvasnivalódat, rengeteg kedvezmény vár a könyves webshopokban.
Black Friday parfüm – Douglas
2018. 11. 23.
20% kedvezmény a Douglas boltokban és webshopban, vasárnapig.
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Black Friday – MANGO – 30%-os akció!
2018. 11. 23.
A MANGO-nál 30% kedvezmény van vasárnapig, a BLACK18 kóddal, minden termékre!
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – szállás, utazás, repülőjegy
2018. 11. 23.
Ha magadnak szervezed a jövő évi nyaralást, akkor többet spórolhatsz.
Black Friday repülőjegy
2018. 11. 23.
Szuper Black Friday utazási ajánlatok a repülős utakra (körkép)
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu