Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

Webáruház, e-kereskedelem – Trendek

Szerző: Galambos Dániel
2018. 06. 16. |

Hamarosan elérünk abba a korszakba, hogy hangukkal fogunk bevásárolni a webáruházakban.

Webáruház, e-kereskedelem – Trendek

Ha ön keresgéli az utat, hogy az e-kereskedelemben mik lesznek a sláger területek, akkor olvasson tovább. Felmérés mutatja a jövő trendjeit, a témában egyébként van potenciál: 2018-ban a webes kereskedelem kb. 460 milliárd dolláros forgalmat fog bonyolítani.

A fő reményt az adja, hogy a jelenlegi fiatalok szülei, tehát az 1960 és 1979 között születettek (X generáció) volt a megkérdezettek 56 százaléka. Ennek a csoportnak a 67 százaléka mondta, hogy a hagyományos kereskedelemmel szemben előnyben részesíti a netes vásárlást.

Ezzel párhuzamosan egy másik dolog is erősödik: a vásárlói tudatosság. Az Euromonitor International által végzett felmérés szerint, főleg az Y és Z generációt (mai fiatalokat), már nehezebb szédíteni marketing dumákkal, jóval tudatosabbak annál, hogy “megegyék” a cégek által kitalált vevő csalogató szövegeket. Ez volt az egyik fontos általános megállapításuk a szakértőknek.


Változnak a vásárlók

Érdekes látni a vásárlók fejében történő váltást, úgy látszik, hogy az eddigi anyagias, tárgy birtoklás központú, bevált, fogyasztó társadalmi nézetek változnak. Az egészség, a személyre szabott egészség kerül előtérbe, a fittséggel és az egészséges táplálkozással, vitaminokkal karöltve. A szépségápolásban pedig a “beépített”, genetikai smink kezd majd teret nyerni.

A következőkben azt járjuk körül, hogy öt éven belül, mely területek fognak alaposan felfutni, ezen azt is értjük, hogy a webáruházaknál milyen fejlesztések felé megy az irány és a vevői szokások, miként változnak.


Az öt irányvonal

A virtuális realitás (VR) már ismert, azaz a látszólagos realitás, ennek létezik a testvére,
a kiterjesztett valóság (Augmented Reality, AR). Ennek működését egy példával a legegyszerűbb bemutatni: az autónak léteznek holt terei, pl. az szélvédőt tartó oszlop, amin nem lát át a sofőr. Kiterjesztett realitással (okos szemüveg és kamerák kombinációja) a holt terek eltüntethetők. Ez a technológia vethető be a webáruházaknál, egyelőre a Snapchat közösségi háló ebben az úttörő. A ruha és ékszer vásárlásoknál ez a technika nagyon nyerő lehet.

A következő növekvő terület az a hangvezérlés rohamos terjedése,

aminek segítségével nem csak nézelődni lehet a webáruházakban, hanem vásárolni is. Ezen témán minden nagy tech cég gőzerővel dolgozik. Az Amazon Alexa rendszerét már korábban bemutattuk, a mesterséges intelligenciával megfűszerezett technológia egyre jobb és használhatóbb lesz.

A webáruházakban történő vásárlás előretörését az is elősegíti, hogy az új generáció – az emelkedő tudatossága mellett – már “tisztább életet él”.

A tisztaságot most arra értjük, hogy feleslegesen nem halmoz fel tárgyakat, értékeket, kerüli a mainstream médiát, a tévé nézést, kevésbé befolyásolható a média által.


Nyomozós vásárlás

A negyedik irányvonal szintén köthető a tudatossághoz: ez pedig a nyomozós vásárlás. A vásárló utána olvas a terméknek, összehasonlítja a konkurensekkel, és ezek után teszi le a voksát a megvásárolandó áru mellett. Az ötödik előrejelzés, hogy a hölgyek jobban előtérbe kerülnek az online vásárlásnál. Az előrejelzések heti öt órás netes vásárlást, keresgélést jósolnak, ennek mindössze 28 százalékát teszik ki a férfiak, a többi időt a hölgyek uralják.

CIKKAJÁNLÓ

Andris, ez a webshop biztonságos? Andris, ez a webshop biztonságos?
2017. 12. 04.

Honnan tudom, hogy a webshop, ahonnan vásárolni akarok biztonságos?

Webáruházak – Podiflop, a speciális lábbeli Webáruházak – Podiflop, a speciális lábbeli
2018. 08. 17.

Magyar gyártású flipflop papucs, felturbózva.

Black Friday 2018 – a belga testreszabott fekete péntek Black Friday 2018 – a belga testreszabott fekete péntek
2018. 09. 19.

Az akciók időpontjai összhangban vannak a modern családok vásárlási szokásaival.

Megújult a Bónusz Brigád weboldala! Megújult a Bónusz Brigád weboldala!
2018. 08. 30.

Bár a legtöbben mobilon válogatnak az ajánlatok között, magát a vásárlást a többség asztali gépről intézi.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – Az Edigital.hu mérlege
2018. 11. 19.
A szárítógépet is sokan keresték Fekete Pénteken.
Karácsonyi vásárlás: többségben a spórolók, kisebbségben a halogatók
2018. 11. 16.
Van, aki több mint 400 ezret költ egy ajándékra, de a többség 50 ezer alatt megúszná a karácsonyt.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu