Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

Yamuna - a bőrbarát magyar kozmetikumok fellegvára

Teszteltük a Yamuna termékeit, és betekintést nyerhettünk a vállalat működésébe.
A Yamuna története tizenöt ezelőtt kezdődött Somogyvámoson. A természet szeretete, a nagypapa iránymutatásai arra sarkallták Kajtár Zsolt alapítót, hogy természetes alapanyagokból készülő szappanok előállításával kísérletezzen. A sikernek köszönhetően ma már több, mint 400 bőrbarát kozmetikum készül Kaposváron a Yamuna üzemében, hiszen a termékek nagy része parabén-, paraffin- és nátrium-lauril-szulfát mentes. A vállalattal kapcsolatos kulisszatitkokba Szabó Patrícia PR vezető avatott be minket.



„Célunk, hogy olyan árfekvésű, minőségi termékeket értékesítsünk, ami a legtöbb ember számára elérhető. A termékeink megtalálhatóak a TESCO-ban, az Auchan-ban, a Rossmanban, a dm-ben és a Müllerben is, így a nagyobb darabszám miatt alacsonyan tudjuk tartani az árakat” - osztja meg velünk a vállalati filozófiát Patrícia.



Érdeklődtünk afelől is, hogy kizárólag magyar alapanyagokat használnak vagy sem, hiszen mostanában nagy divat a hazai. „Az nem lenne megoldható, mert például az arckrémek esetében a legmodernebb hatóanyagok nem kaphatóak itthon. A hazai alapanyagok kizárólagos használata sok esetben magasabb árat is jelentene. De magyar például a levendula, a hévízi gyógyiszap, és sok más komponens is a termékeinkben” – avat be a gyártás részleteibe Patrícia. Hozzáteszi, hogy náluk a termékfejlesztés csapatmunka, mindenki beleszólhat, és a vásárlói visszajelzésekre is gondosan odafigyelnek, változtattak már ez alapján arckrém és szappan receptjén is. Mivel mostanában sokan keresik a vegán termékeket, így már egy ilyen szekció is megtalálható a webáruházban.

És vajon melyek a legnépszerűbb termékek?


A választék ugyanis rendkívül sokszínű: vásárolhatunk a Yamuna-tól bőrfiatalító szérumot, hidratáló arctejet, alkoholmentes tonikot, hajvégápolót, szilikonmentes sampont, fürdősót és regeneráló ajakbalzsamokat is többek között. „A professzionális üzletágunk a masszázsolajoké, és a Danubius szállodákban is a mi termékeinket használják. A márka ugyebár szappangyártással indult, a lakossági üzletágban ma is ez a slágertermékünk. Télen rendkívül népszerűek a testápolók és a testvajak. Tavaly nagyon sikeres volt a „Téli álom” illatcsalád.” – meséli Patrícia.

Yamuna márkabolt


A Yamuna márkaboltja is nagy népszerűségnek örvend a bőrbarát kozmetikumokat kereső vásárlók körében, így további márkaüzletek nyitása is tervben van a jövőben. „A Szent István körút 1. alatt (a Jászai Mari téren) található boltunkban Nati és Kata is úgy áll a vásárlókhoz, hogy segítenek nekik, szívesen adnak tanácsot, így sok törzsvásárlónk van. Egy drogériában a vásárlók nehezebben igazodnak el, ha nem kapnak segítséget.” – osztja meg a siker titkát Patrícia. Hozzáteszi, hogy a határon túl is népszerűek a termékeik, de még a jövő zenéje, hogy meddig tudnak terjeszkedni.



A Yamuna újdonságait mi is teszteltük: az avokádó olajos arcradír textúrája finom szemcsés, így kíméletesen tisztít, és gyakran használható, akár minden nap, hiszen nem sérti fel a bőr legfelső rétegét. Idén jelent meg a feszesítő gél is, zöld tea és zöld kávé kivonattal, amely az antioxidánsok révén gátolja a szabad gyökök képződését. A levendulás termékcsalád nyerte el leginkább a tetszésünket: sok hasonló termékkel ellentétben ennek nagyon finom, kellemes illata van, csöppet sem tolakodó. A levendulaolajos testvaj jól beválik száraz bőr esetén: például a könyök és a sarkak hidratálásához igazi telitalálat, két-három használat után megszünteti a kemény, száraz, húzódó bőr érzését. A fürdőtermékek is rendkívül népszerűek, olyannyira, hogy nemrégiben a Cosmo Beauty Awards közönségdíját hozhatta el a Yamuna CsupaSzív fürdőbombája.

Igyekszünk az értékteremtés és a természet szeretetének filozófiáját minél több helyre eljuttatni” – zárja a beszélgetésünket Patrícia. Egy biztos: mi még vissza fogunk térni a márkaboltba, és teszteljük a többi terméket is. Eddig nem csalódtunk.