Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

Yamuna – a bőrbarát magyar kozmetikumok fellegvára

Szerző: Galambos Dániel
2018. 07. 26. |

Teszteltük a Yamuna termékeit, és betekintést nyerhettünk a vállalat működésébe.

Yamuna – a bőrbarát magyar kozmetikumok fellegvára

A Yamuna története tizenöt ezelőtt kezdődött Somogyvámoson. A természet szeretete, a nagypapa iránymutatásai arra sarkallták Kajtár Zsolt alapítót, hogy természetes alapanyagokból készülő szappanok előállításával kísérletezzen. A sikernek köszönhetően ma már több, mint 400 bőrbarát kozmetikum készül Kaposváron a Yamuna üzemében, hiszen a termékek nagy része parabén-, paraffin- és nátrium-lauril-szulfát mentes. A vállalattal kapcsolatos kulisszatitkokba Szabó Patrícia PR vezető avatott be minket.

„Célunk, hogy olyan árfekvésű, minőségi termékeket értékesítsünk, ami a legtöbb ember számára elérhető. A termékeink megtalálhatóak a TESCO-ban, az Auchan-ban, a Rossmanban, a dm-ben és a Müllerben is, így a nagyobb darabszám miatt alacsonyan tudjuk tartani az árakat” – osztja meg velünk a vállalati filozófiát Patrícia.

Érdeklődtünk afelől is, hogy kizárólag magyar alapanyagokat használnak vagy sem, hiszen mostanában nagy divat a hazai. „Az nem lenne megoldható, mert például az arckrémek esetében a legmodernebb hatóanyagok nem kaphatóak itthon. A hazai alapanyagok kizárólagos használata sok esetben magasabb árat is jelentene. De magyar például a levendula, a hévízi gyógyiszap, és sok más komponens is a termékeinkben” – avat be a gyártás részleteibe Patrícia. Hozzáteszi, hogy náluk a termékfejlesztés csapatmunka, mindenki beleszólhat, és a vásárlói visszajelzésekre is gondosan odafigyelnek, változtattak már ez alapján arckrém és szappan receptjén is. Mivel mostanában sokan keresik a vegán termékeket, így már egy ilyen szekció is megtalálható a webáruházban.

És vajon melyek a legnépszerűbb termékek?

A választék ugyanis rendkívül sokszínű: vásárolhatunk a Yamuna-tól bőrfiatalító szérumot, hidratáló arctejet, alkoholmentes tonikot, hajvégápolót, szilikonmentes sampont, fürdősót és regeneráló ajakbalzsamokat is többek között. „A professzionális üzletágunk a masszázsolajoké, és a Danubius szállodákban is a mi termékeinket használják. A márka ugyebár szappangyártással indult, a lakossági üzletágban ma is ez a slágertermékünk. Télen rendkívül népszerűek a testápolók és a testvajak. Tavaly nagyon sikeres volt a „Téli álom” illatcsalád.” – meséli Patrícia.

Yamuna márkabolt

A Yamuna márkaboltja is nagy népszerűségnek örvend a bőrbarát kozmetikumokat kereső vásárlók körében, így további márkaüzletek nyitása is tervben van a jövőben. „A Szent István körút 1. alatt (a Jászai Mari téren) található boltunkban Nati és Kata is úgy áll a vásárlókhoz, hogy segítenek nekik, szívesen adnak tanácsot, így sok törzsvásárlónk van. Egy drogériában a vásárlók nehezebben igazodnak el, ha nem kapnak segítséget.” – osztja meg a siker titkát Patrícia. Hozzáteszi, hogy a határon túl is népszerűek a termékeik, de még a jövő zenéje, hogy meddig tudnak terjeszkedni.

A Yamuna újdonságait mi is teszteltük: az avokádó olajos arcradír textúrája finom szemcsés, így kíméletesen tisztít, és gyakran használható, akár minden nap, hiszen nem sérti fel a bőr legfelső rétegét. Idén jelent meg a feszesítő gél is, zöld tea és zöld kávé kivonattal, amely az antioxidánsok révén gátolja a szabad gyökök képződését. A levendulás termékcsalád nyerte el leginkább a tetszésünket: sok hasonló termékkel ellentétben ennek nagyon finom, kellemes illata van, csöppet sem tolakodó. A levendulaolajos testvaj jól beválik száraz bőr esetén: például a könyök és a sarkak hidratálásához igazi telitalálat, két-három használat után megszünteti a kemény, száraz, húzódó bőr érzését. A fürdőtermékek is rendkívül népszerűek, olyannyira, hogy nemrégiben a Cosmo Beauty Awards közönségdíját hozhatta el a Yamuna CsupaSzív fürdőbombája.

Igyekszünk az értékteremtés és a természet szeretetének filozófiáját minél több helyre eljuttatni” – zárja a beszélgetésünket Patrícia. Egy biztos: mi még vissza fogunk térni a márkaboltba, és teszteljük a többi terméket is. Eddig nem csalódtunk.

CIKKAJÁNLÓ

Hello Black Friday túlélőcsomag Hello Black Friday túlélőcsomag
2017. 10. 06.

Az akciós vásárlás, főleg egy Black Friday alkalmával bizony néha valódi túlélőpróba. Tippekkel, infógrafikával segítünk neked!

Egy Black Friday szereplővel kevesebb? Egy Black Friday szereplővel kevesebb?
2017. 11. 16.

Hatósági nyomozás és ellenőrzés a Mall.hu-nál. Leállt a rendszer.

Webáruházak – Látogatás a hangszer univerzumban Webáruházak – Látogatás a hangszer univerzumban
2018. 07. 01.

Pellérd, Pécs, Budapest után a weben is jelen van a hangszeráruház.

Yamuna – a bőrbarát magyar kozmetikumok fellegvára Yamuna – a bőrbarát magyar kozmetikumok fellegvára
2018. 07. 26.

Teszteltük a Yamuna termékeit, és betekintést nyerhettünk a vállalat működésébe.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – Az Edigital.hu mérlege
2018. 11. 19.
A szárítógépet is sokan keresték Fekete Pénteken.
Karácsonyi vásárlás: többségben a spórolók, kisebbségben a halogatók
2018. 11. 16.
Van, aki több mint 400 ezret költ egy ajándékra, de a többség 50 ezer alatt megúszná a karácsonyt.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu