Mindannyian ismerjük az internetes vásárlás előnyeit. Nem kell sorban állni, cipekedni, a munkahelyünkről is vásárolhatunk, és nem vagyunk nyitvatartási időhöz kötve. Azt is tudjuk, hogy biztonságos az internetes vásárlás. Hiszen például pontosan leellenőrizhető, hogy ki az eladó; vagy ha bármilyen oknál fogva nem tetszik a termék, akkor átvételétől kezdve még 14 napig elállhatunk a vásárlási szándéktól; és bankkártyás fizetés esetén ráadásul bármilyen rendellenesség esetén törölhető a tranzakció, és visszakapjuk a pénzünket.

Az internetes vásárlás emellett a környezetet is kíméli, hiszen ilyenkor nem növeljük a közlekedési dugókban a bevásárlóközpont felé araszolgatva az amúgy is jelentős károsanyag-kibocsátást.

És még mielőtt az egyik leglényegesebb szempontot elfelejtenénk: az internetes vásárlás olcsó, hiszen a webáruházaknak kevesebb a költségük, mint a hagyományos boltoknak, és ezt a termékeik árában is megjelenítik. A szállítás költsége is jellemzően alacsonyabb, mint a személyesen történő vásárlásnál. És persze arra is lehetőségünk van, hogy könnyedén összehasonlítgassuk a különböző boltok árait.

Szóval az internetes vásárlás jó! Ha pedig hisszük, hogy jó, akkor miért ne szeretnénk másokkal is tudatni ezt? 2011-ben az Internetes Vásárlás Napja szervezőiként ezt a célt tűztük ki magunk elé. Azt gondoltuk, hogy minden tanítgatás, magyarázat helyett az lenne a legjobb, ha ahhoz adnánk segítséget és ösztönzést, hogy minél többen próbálják ki az internetes vásárlást. Ezért megkerestünk annyi webáruházat, amennyit csak bírtunk, és elmondtuk nekik az ötletünket: fogjunk össze, és egyetlen napig adjon mindenki valamilyen különleges kedvezményt, soha vissza nem térő ajánlatot!

Aztán az évek során mi is fejlődtünk, ahogyan az e-kereskedők kínálata és szolgáltatásai is. Azért, hogy az online vásárlóknak megmutassuk e fejlődést és a belőle eredő előnyöket, újabb és újabb fejlesztésekkel jelentkeztünk. Ilyen volt a Nyugodt karácsony-kezdeményezés, az Internetes Vásárlás Hete, és ilyen legfrissebb újdonságunk, a GyerekPéntek is.

A GyerekPéntek célja, hogy mindenki minél több és stresszmentesebb időt tölthessen a gyerekével, a családjával az ünnepek előtt és alatt. Hogy nyugodt legyen a karácsony, és könnyebbek az előkészületek. Hogy mit teszünk ezért mi és a mellettünk álló e-kereskedők, támogatók és médiapartnerek?

2017. november 10-én már második alkalommal azokat az e-kereskedőket mozgósítjuk, akik termékeikkel, szolgáltatásaikkal kifejezetten abban tudnak segíteni az online vásárlóknak, hogy kényelmesen, biztonságosan és kedvező áron vásárolhassanak gyermekkorú rokonaiknak, barátaiknak karácsonyi ajándékokat. Legyen szó játékról, gyerekkönyvről vagy éppen a tiniknek, kicsiknek szánt ruházati cikkekről.

Figyelve a fogyasztói és kereskedői igényeket, 2017-ben további fejlesztéseket eszközöltünk, és ennek eredményeként születtek meg tematikus akciós oldalaink, mint a HelloBlackFriday, amely mind novemberben, mind pedig az év többi részében jól kereshetően és átláthatóan mutatja meg a hazai online és offline Black Friday kínálat legjavát, a legjobb akciókat és legnagyobb kedvezményeket. A szintén tematikus SzabadPéntek a tavasz hozta új lehetőségek köré szerveződik, így elsősorban a szabadidővel, a szabadtéri programokkal, a sporttal, az utazással összefüggő termékekkel és szolgáltatásokkal találkozhatsz az akciós kínálatban. Az iskolakezdési akciókat összegyűjtő Nyárzuhanás oldalon pedig elsősorban a tanévkezdéshez szükséges termékekkel és szolgáltatásokkal találkozhatsz az akciós kínálatban.

Mindenkinek jó vásárlást kíván a szervező Neo Interactive lelkes csapata!

Iratkozz fel hírlevelünkre,
és értesülj a további nagy akciókról!
GyerekPéntek 2017