Sötét layer
Kedvenc
A Market Worldnél bezöldült a Black Friday 2021 Fekete helyett Zöld Pénteket tart november 19-től a Market World webáruház a Black Friday 2021 alatt.
Sötét layer
Kedvenc
Pénteken startol az eMAG-Extreme Digital Black Friday 2021! Az eMAG és az Extreme Digtal évek óta leglátogatottabb webáruházak között van. A 2021-es Black Friday szezonban nem csak tűzforró ajánlataik, de nyereményjátékuk miatt is érdemes odafigyel...
Sötét layer
Kedvenc
Gigaleárazásokkal robbantja be a Fashion Days a Black Friday 2021-et November 17-én kiszabadulnak az ország egyik legnagyobb online divatáruházának, a fashiondays.hu-nak a kedvezményei. Gigantikus, akár 70%-os leárazásokkal igyekeznek megnyerni a Black Frid...
Sötét layer
Kedvenc
Ne legyél Black Friday balek! A fogyasztóvédelem egy e-kereskedelmi kisokossal igyekszik a vásárlók figyelmét felhívni a netes vásárlás buktatóira. Ezekre érdemes figyelni!
Sötét layer
Kedvenc
Miben lesz más a 2021-es Black Friday? A világjárvány alatt megváltozott vásárlási szokások még akkor is éreztetik hatásukat, ha lezárásokra már nem kell számítanunk.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - a részletek! Extreme Digital és Emag Black Friday együtt.. 2021 nagy dobása! Mit tehetsz, hogy ne maradj le semmiről?
Sötét layer
Kedvenc
Fennállása óta először szervez Black Friday-t a Vatera - akár 70 %-kal o... Az online piactér akciója azért lesz egyedi, mert nem csak új, hanem használt árucikkeket is elérhetnek majd rajta az érdeklődők, így a kínálat nem korlátozódik az aktuális modellekre.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - idén először együtt, egy napon! Idén eyszerre, az Emag ernyője alatt feketepéntekezik a két egyesült e-kereskedő. Fura akciók a legnagyobb Black Friday eseményen!

Kik vagyunk mi? Tovább a magazinra

A HelloBlackFriday egy akciófigyelő portál, ami segít eligazodni a Black Friday …….

Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

Az ígéretek földje – Black Friday reklámok 2020

Megnéztük, milyen reklámígéretekkel csábítanak a nagy elektronikai márkák, hogy náluk vásároljunk a 2020-as Black Friday-en. Ismerd meg válogatásunkat!

A márkák nehéz kihívás előtt álltak idén, amikor a Black Friday 2020 kampánytervezéshez értek az éves feladatlistájukban. Hogyan lehet ebben a megváltozott helyzetben, egy globális pandémia közepén olyan hirdetéssel előrukkolni, ami vásárlásra ösztönzi a célcsoportjukat? Összeszedtük, mivel készültek a Black Friday 2020-ra a legnagyobb elektronikai cikkeket árusító cégek. Vigyázat, őszinte vélemény következik!

eMAG Black Friday 2020


Az eMAG egy országokon (bolygókon?) átívelő koncepcióval készült az idei Fekete Péntekre. Ez alatt egyrészt azt értjük, hogy az űrből jövő „fenyegetés” a reklámjuk fő témája, másrészt pedig azt, hogy a három eMAG országban (Románia, Magyarország, Bulgária) ugyanazt a filmmel promózzák a kampányt – a Függetlenség napja című filmet idéző alapsztoriba csak pár helyszínspecifikus felvételt vágtak be.

Media Markt



A Media Markt a teljes letámadás taktikáját választotta idén. Október legvégén már tartottak egy „Red days” akciós hosszúhétvégét, de ez még csak a felvezetés volt a novemberi Black Friday cunamijukra. A hónap összes hétvégéjén (sőt, több esetben már szerdától) hirdettek egy-egy akciós időszakot, Black Friday Napokat vagy épp Black November Kuponnapi akciókat. Ami pedig összetartja ezeket, az a sport: az „ütős” és „bajnok” akciók.

Extreme Digital



Foghatják a fejüket az Extreme Digital-nál (vagy a Media Marktnál?) – mivel kísértetiesen hasonló reklámokat mutatott be idén a két márka. Az E-Digitalnál is kitolták a tradicionális Black Friday időpontját, idén már két hétvégén is „ütős akciókkal” várják a vásárlókat. Emellett egy stand-up sztárt is segítségül hívtak, hogy promótálja az Extreme Digital Black Friday időszakát: egy rövid videóban Janklovics Péter zsörtölődik pár mondat erejéig. Aki kíváncsi, ezt is megnézheti ide kattintva

Alza


Az Alza már régóta híres (hírhedt) a Black Friday kampányairól… ugyanis ők tényleg nem „kötik az ebet a karóhoz”. A májusi, majd az iskolakezdésre meghirdetett Black Friday akcióik után – amik miatt tetemes bírságot kaptak a Gazdasági Versenyhivataltól – végül befutott a novemberi, hivatalos időpont környékén érkező Fekete Péntek időszakuk is. Az október elején induló kampányuk egy képzeletbeli ajándékgyárról szól – ebbe a koncepcióba illesztették bele a Black Friday reklámjukat is.

Összegezzünk! Úgy gondoljuk, hogy az idei Black Friday reklámok kihasználtak minden lehetőséget, amire ez a szokatlan év lehetőséget adott: animációkkal tűzdelt, kevés szereplővel készülő reklámfilmekkel készültek a nagy elektronikai áruházak. És bár nem mondhatjuk, hogy a legötletesebb, legviccesebb megoldások születtek idén, de talán nem is ez számít, hanem hogy hol vannak a legjobb akciók. Ebben pedig bármikor segítünk neked itt, a HelloBlackFriday.hu oldalán.