Sötét layer
Kedvenc
A Market Worldnél bezöldült a Black Friday 2021 Fekete helyett Zöld Pénteket tart november 19-től a Market World webáruház a Black Friday 2021 alatt.
Sötét layer
Kedvenc
Pénteken startol az eMAG-Extreme Digital Black Friday 2021! Az eMAG és az Extreme Digtal évek óta leglátogatottabb webáruházak között van. A 2021-es Black Friday szezonban nem csak tűzforró ajánlataik, de nyereményjátékuk miatt is érdemes odafigyel...
Sötét layer
Kedvenc
Gigaleárazásokkal robbantja be a Fashion Days a Black Friday 2021-et November 17-én kiszabadulnak az ország egyik legnagyobb online divatáruházának, a fashiondays.hu-nak a kedvezményei. Gigantikus, akár 70%-os leárazásokkal igyekeznek megnyerni a Black Frid...
Sötét layer
Kedvenc
Ne legyél Black Friday balek! A fogyasztóvédelem egy e-kereskedelmi kisokossal igyekszik a vásárlók figyelmét felhívni a netes vásárlás buktatóira. Ezekre érdemes figyelni!
Sötét layer
Kedvenc
Miben lesz más a 2021-es Black Friday? A világjárvány alatt megváltozott vásárlási szokások még akkor is éreztetik hatásukat, ha lezárásokra már nem kell számítanunk.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - a részletek! Extreme Digital és Emag Black Friday együtt.. 2021 nagy dobása! Mit tehetsz, hogy ne maradj le semmiről?
Sötét layer
Kedvenc
Fennállása óta először szervez Black Friday-t a Vatera - akár 70 %-kal o... Az online piactér akciója azért lesz egyedi, mert nem csak új, hanem használt árucikkeket is elérhetnek majd rajta az érdeklődők, így a kínálat nem korlátozódik az aktuális modellekre.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - idén először együtt, egy napon! Idén eyszerre, az Emag ernyője alatt feketepéntekezik a két egyesült e-kereskedő. Fura akciók a legnagyobb Black Friday eseményen!

Kik vagyunk mi? Tovább a magazinra

A HelloBlackFriday egy akciófigyelő portál, ami segít eligazodni a Black Friday …….

Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

🛒 Black Friday: Idén új slágertermékeket avathatnak

Az idei Black Friday-leárazáskor 34 ezer forintot tervezünk költeni, 6 ezerrel kevesebbet, mint tavaly. Előreláthatóan ezek az új slágertermékek idén 👇

Az idei Black Friday-leárazáskor 34 ezer forintot tervezünk költeni, 6 ezerrel kevesebbet, mint tavaly – ismertette a Világgazdaság az e-kereskedelmi szoftvereket fejlesztő LogiNet Systems és a Reacty Digital friss felmérésének eredményeit. Ez többek között az egész éven át tartó, folyamatos online vásárlással és eszközbeszerzéssel, valamint az alacsonyabb elkölthető jövedelemmel magyarázható a kutatást végző szakértők szerint.

A felmérés szerint a többség online és offline is élne a kedvezményekkel, de a tavalyi számokkal ellentétben a csak online vásárlást tervezők aránya csökkenhet idén, méghozzá 19-ről 15 százalékra. Ennek oka a növekvő szállítási díjak mellett elsősorban a tavalyi negatív tapasztalat lehet: azok a vásárlók, akikhez tavaly késve vagy sérülten érkezett meg az online rendelt termék, idén valószínű, hogy egyáltalán nem vagy nem online fognak vásárolni.

2020-ban tízből három vásárló számolt be a Black Friday során rendelt termék késedelmes kiszállításától, harmaduk pedig sérült terméket kapott.

A csalódottságot tetézte a már az elmúlt évre is jellemző árukészlethiány: a kinézett termékeket a vásárlást tervezők fele egyszerűen nem találta a virtuális vagy a fizikai polcokon – írja a vg.hu, hozzátéve, hogy ez idén a globális szállítási nehézségek és a szórakoztató- és számítástechnikai ipart érintő csiphiány miatt tovább fokozódhat.

Idén új slágertermékeket avathatnak

Az előző évhez képest az otthonfelújítással kapcsolatos termékek népszerűsége nőhet a legnagyobb mértékben. A barkács- és kerti eszközt forgalmazó kereskedők 17 százalékos keresletnövekedésre számíthatnak. Szintén nagyot ugorhat a háztartási és vegyi áruk, valamint a háztartási kis- és nagygépek iránti kereslet.

A vásárlást fontolgatók 31 százaléka tervez valamilyen fehérárut vásárolni, ezért ez lehet a legnépszerűbb kategória idén.

Több termék veszíthet a népszerűségéből: a felmérés szerint idén valószínűleg kevesebb rendelés lesz majd ruházati cikkekből, szórakoztatóelektronikai eszközökből, egészséggel kapcsolatos termékekből (vitaminok, táplálékkiegészítők).

 

Forrás: Startlap - Várárlás Rovat