Sötét layer
Kedvenc
A Market Worldnél bezöldült a Black Friday 2021 Fekete helyett Zöld Pénteket tart november 19-től a Market World webáruház a Black Friday 2021 alatt.
Sötét layer
Kedvenc
Pénteken startol az eMAG-Extreme Digital Black Friday 2021! Az eMAG és az Extreme Digtal évek óta leglátogatottabb webáruházak között van. A 2021-es Black Friday szezonban nem csak tűzforró ajánlataik, de nyereményjátékuk miatt is érdemes odafigyel...
Sötét layer
Kedvenc
Gigaleárazásokkal robbantja be a Fashion Days a Black Friday 2021-et November 17-én kiszabadulnak az ország egyik legnagyobb online divatáruházának, a fashiondays.hu-nak a kedvezményei. Gigantikus, akár 70%-os leárazásokkal igyekeznek megnyerni a Black Frid...
Sötét layer
Kedvenc
Ne legyél Black Friday balek! A fogyasztóvédelem egy e-kereskedelmi kisokossal igyekszik a vásárlók figyelmét felhívni a netes vásárlás buktatóira. Ezekre érdemes figyelni!
Sötét layer
Kedvenc
Miben lesz más a 2021-es Black Friday? A világjárvány alatt megváltozott vásárlási szokások még akkor is éreztetik hatásukat, ha lezárásokra már nem kell számítanunk.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - a részletek! Extreme Digital és Emag Black Friday együtt.. 2021 nagy dobása! Mit tehetsz, hogy ne maradj le semmiről?
Sötét layer
Kedvenc
Fennállása óta először szervez Black Friday-t a Vatera - akár 70 %-kal o... Az online piactér akciója azért lesz egyedi, mert nem csak új, hanem használt árucikkeket is elérhetnek majd rajta az érdeklődők, így a kínálat nem korlátozódik az aktuális modellekre.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - idén először együtt, egy napon! Idén eyszerre, az Emag ernyője alatt feketepéntekezik a két egyesült e-kereskedő. Fura akciók a legnagyobb Black Friday eseményen!

Kik vagyunk mi? Tovább a magazinra

A HelloBlackFriday egy akciófigyelő portál, ami segít eligazodni a Black Friday …….

Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

Mi lesz veled idén, Black Friday? Friss kutatás a vásárlói szokásokról

Átfogó kutatás készült a 2020-as Black Friday vásárlói trendjeiről és szokásairól. Ezekből szemezgettünk ki a legérdekesebb adatokat és meglepetéseket.

Reprezentatív fogyasztói kutatást készített a LogiNet és a Reacty Digital az idei Black Friday vásárlási trendjeiről. Ismerd meg az eredményeket rövid összefoglalónkból!

A Black Friday ismertsége már szinte tetőponton áll: a kutatásban megkérdezettek 97 százaléka hallott már a kedvezményes akcióiról ismert időszakról. A potenciális vásárlók előzetes érdeklődése is évről évre nő: idén már majdnem második válaszadó tervezi, hogy vásárolni fog a Fekete Péntek idején. Úgy látszik, a világjárvány hatására se csökkent a legtöbbekben a vásárlási láz – ezt támasztja alá az az eredmény, miszerint a válaszadók kétharmada a tavalyihoz hasonló vagy akár azt is meghaladó költéssel számol. Ezzel kapcsolatban a 2020-as „Black Friday büdzséről” is számot adhattak a kitöltők, ami alapján átlagosan, fejenként 40 ezer forintot terveznek otthagyni a (web)áruházaknál a Black Friday időszakában.

Az idei lehet a webáruházak nagy éve, mivel a járvány hatására nagy valószínűséggel szívesebben választják majd a digitális üzleteket. Ezt sugallja az is, hogy a Black Friday iránt érdeklődők 19 százaléka kizárólag online tervez vásárolni idén. Ennek kevesebb, mint a fele, mindössze 8 százalék mondta azt, hogy offline boltokban keresi a Black Friday akciókat, a válaszadók közel negyede pedig mindkét módot kihasználja a vásárlás ünnepén.

A negatív és a pozitív élményeikről is beszámoltak a résztvevők a kutatásban. A leggyakrabban felmerült problémák között a csaló akciókat (ami a szándékosan túlárazott, majd Black Friday idejére lecsökkentett árú kedvezményeket jelenti), a későn érkezett csomagokat és a készlethiányt említették.

A pozitívumok közül talán a legmeglepőbb, hogy a kitöltők fele örül annak, hogy a Black Friday akciói az elmúlt években már nem csak egy napon elérhetőek. Emiatt lehetősége van az embereknek arra, hogy mérlegeljenek, és akár több áruház ajánlatát összehasonlítsák, mielőtt vásárolnának. Ehhez a legtöbben – a felmérésben közreműködők közel háromnegyede – ár-összehasonlító oldalakat használnak. Végezetül, szinte egyöntetű vélemény szerint a Black Friday ma már szerves része a karácsony előtti akciós időszaknak.

(Forrás: LogiNet/Reacty Digital)