Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

BMW Fan Shop – Kék-fehér álomvilág

Ki ne álmodna egy BMW-s körömmatricáról.

Bimmerfanshop.hu


A bajor autógyár termékeinek komoly a rajongótábora, sokan álmodoznak arról, hogy BMW-t vesznek. A célon tartásra pedig jó lesz a körömmatrica és a tornacipő. A BMW ügyvédei már látták a kínálatot?

A sportos imázsú márka autóiból egyre többet látni az utakon, ez nem azt jelenti, hogy a hazai gazdaság mutatói eszement tempóban nőnek és boldog-boldogtalanan új BMW-vel jár.

A realitás az, hogy a használt autó behozatali listákat sokáig vezető hármas széria (E46, 1998-2006) vált elérhetővé a hazai vásárlóknak. Azaz rengeteg 500 és 1,5 millió forint közötti használt BMW-t hoztak be.

Ide kapcsolódik a mondás: ha majomra van pénzed, legyen banánra is, ami a behozott idős autók karbantartására utal.

És ezzel a mondattal könnyen át tudunk kötni a bimmerfanshop.hu weboldalhoz.

A választék


A kínálat ruházati termékekből, otthon használatos holmikból, autófelszerelésekből, kiegészítőkből és ajándék kártyákból áll.
A ruházati részleg a klasszikus férfi, női és gyermek részlegre bomlik, a választék a női részlegen nagy BMW logóval ékesített rövidnadrágból és szintén óriás BMW jeles rövid és magas szárú tornacipőből áll.
A helyzet annyiban változik a férfiaknál, hogy eltűnik a rövidnadrág, a helyére bejön a V és hagyományos nyakú fehér póló, a testes BMW jellel.

A gyermek szekció nevét viszont módosítani kellene baba részlegre, mert kétféle babaruhát kínálnak eladásra...

Egyiknek a hasán található a nagy logo, a másiknál meg a kisebb, a szív fölött.
A sláger termék a körömre tehető matrica, a hímzett törölköző és a BMW M Power kulcstartó.

Veszélyesen élni


Az alcím jól illik a weboldalt üzemeltetőkre, nem azért, mert látható néhány helyen a menürendszer angol felirata

és látszik, hogy a bolt nem olyan prémium színvonalú, mint a bajor márka.

A veszélyesség nem ebben van, mert a hibák és a gyér választék még elmegy valahogy, ez sok rajongónak fel sem tűnik.

A veszélyességet azt teszi bele, hogy nem tudni milyen megállapodásuk van az oldal működtetőinek a BMW-vel. Ha hivatalosan használják a logót, a nevet, akkor semmi gond nincs és a szerző feleslegesen okoskodik, népszerűbb néven trollkodik. Ha viszont hiányzik a hivatalos háttér, akkor érdemes ezt megoldani vagy termékkört váltani, mert a

valószínűleg a hazai BMW képviseletnek erősebb a jogi háttere és jobbak a jogászai, ügyvédei, mint a webáruházé.

Jó tudni


A BMW Motorsport 2012 februárjában jelentette be, hogy sok éves együttműködést kötött a Pumával. Ez azt jelenti, hogy nemcsak a gyári csapat tűzálló ruháit és hivatalos ruházatát készíti a Puma, hanem a gyári webshopban és a kereskedésekben kapható ruházati holmikat is ők szállítják. Ezen felül a Puma – a Ferrari mellett - kínálja a saját boltjaiban a kék-fehér logós termékeket.
Ezt tudván, érdemesebb ott vásárolni, aki nem engedheti meg magának, az outlet centerekben lévő Puma boltokban nézelődjön.