Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

Megújult a Bónusz Brigád weboldala!

Szerző: Galambos Dániel
2018. 08. 30. |

Bár a legtöbben mobilon válogatnak az ajánlatok között, magát a vásárlást a többség asztali gépről intézi.

Megújult a Bónusz Brigád weboldala!

Mobilon nézzük ki, hogy mit vegyünk, de asztali gépen nyomjuk meg a vásárlás gombot

 A piac igényeihez igazodva pár nappal ezelőtt elindult a Bónusz Brigád új weboldala, így a vásárlók mostantól személyre szabott ajánlatokat kapnak az új rendszernek köszönhetően. A netes kereskedelem minden ága a mobilos vásárlások felé mozdult – erre kellett reagálni az élményeket kínáló Bónusz Brigádnak is, ezért mostantól a bónuszokat telefonnal is be lehet váltani. Azonban az oldal adatai szerint bár a legtöbben mobilon válogatnak az ajánlatok között, érdekes módon magát a bónuszok megvásárlását a többség asztali gépről intézi.

Mennyien vásárolnak online?

A Bónusz Brigád indulásakor, 2010-ben az online vásárlás még éppen csak elindult hódító útjára. Persze ekkor még mindenki asztali gépről, laptopról netezett, a mobiltelefonos vásárlás még szinte ismeretlen volt – az okoseszközök akkoriban indultak hódító útjukra, de a benne rejlő lehetőségeknek még nagyon az elején jártunk.

Az online kereskedelem töretlenül halad előre: 2014-hez képest a felmérések szerint közel megduplázódott a hazai online kiskereskedelem forgalma. A GKI Digital adatai szerint miközben a kiskereskedelem egésze 2017-ben „csak” hozzávetőleg 6%-kal bővült egy év alatt, addig az online piac csaknem 18%-kal tudta növelni bevételeit és ezzel már a teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 4,3%-a származik internetes értékesítésből.

 

A tavalyi online kiskereskedelmi bővülést már nagyobb mértékben magyarázta a vásárlási gyakoriság növekedése, hiszen a felmérés szerint egy ember 11,2 alkalommal vásárolt online 2017-ben, míg 2013-ban egy aktív vásárló még csak közel 9 alkalommal vásárolt a neten. Az online vásárlói bázis közel 7 százalékkal nőtt, így 3 millió fő körül van azok száma, akik a neten vásárolnak, idén további növekedést prognosztizál a piackutató cég.

Mobilról a termékeket böngésszük

Ha az online vásárlások platformjára vagyunk kíváncsiak, akkor a azt a tendenciát látjuk kibontakozni, mely szerint a mobil forgalom az oldalon 2017 szeptemberében már átlépte az 50 százalékot és ez a szám a hétvégeken még magasabb – úgy tűnik munkaidőn kívül legtöbben már nem ülnek le gép elé, hanem a mobiljukon intéznek mindent. A mobilhasználók aránya folyamatosan nő, 2018 augusztusában már közel a látogatók háromnegyede telefonján nézegette az oldal ajánlatait.

További kategóriákra bontva a látogatók preferenciáit, az derül ki, hogy a leginkább mobilról látogatott kategória a termékajánlatok kategóriája, ide majdnem stabilan 70% érkezik okostelefonjáról. Az utazásokat és szolgáltatásokat kínáló kategóriákban is 50% felett van a mobilosok aránya, és itt is folyamatos eltolódás figyelhető meg az utóbbi egy évben a mobil felé.

Vásárlás desktopon

A Bónusz Brigád forgalma 2017 szeptemberétől kezdett a mobileszközök felé tolódni, az új felhasználók nagy része is mobilról érkezik, ahogy az a lenti ábrából kiderül. Azonban maga a vásárlás folyamata jellemzően még mindig asztali gépről vagy laptopról történik – mindössze 30 százalék körül van a mobilról vásárlók aránya. Ez azt jelenti, hogy bár a termékeket mobilon nézik, választják ki az emberek, mégis a végső vásárlási folyamat idejére visszatérnek a hagyományos netes eszközökhöz.

Már nem kell kinyomtatni a bónuszt

A Bónusz Brigád napokban elindult weboldala minden mai igényt kielégít, hiszen alkalmazkodva a felhasználó eszközéhez teljes funkcionalitással jelenik meg bármely mobiltelefonon, laptopon, táblagépen vagy asztali gépen. Ehhez kapcsolódóan természetesen már nem kell nyomtatott bónuszokat lobogtatva érkezni, hanem mobilon is beváltható a vásárolt termék vagy szolgáltatás. Újdonság, hogy az Exponea ajánlórendszerének köszönhetően a vásárlók személyre szabott ajánlatokat látnak, valamint tematikus aloldalak segítik és inspirálják őket – legénybúcsú programötletek, őrült ajánlatok és balatoni programok egy helyen összegyűjtve megtalálhatók az oldalon.

CIKKAJÁNLÓ

Tesco Online Bevásárlás Tesco Online Bevásárlás
2017. 10. 19.

A 100 éves Tesco online szolgáltatása a hétköznapi bevásárlásban hozott forradalmi változást.

Szükségtelenné válhatnak a webshopok az Insta miatt Szükségtelenné válhatnak a webshopok az Insta miatt
2018. 05. 07.

Lehetővé válik vásárolni és fizetni is az Instagramon belül. Nem kell kikattintani hozzá a webshopba.

A Youtube egyre inkább fizetős streaming szolgáltatás lesz A Youtube egyre inkább fizetős streaming szolgáltatás lesz
2018. 05. 22.

A Spotify és az Amazon sikerére reagál a YouTube.

Az Instagram új vásárlási funkciót indít Az Instagram új vásárlási funkciót indít
2018. 11. 06.

A sztorikon keresztül is kattinthatunk az adott webshop linkjére.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – Garmin
2018. 11. 16.
Elnavigáljuk a 20, 25 és 35 százalékos kedvezmények között.
Black Friday Media Markt – A nagy ágyú eldördült
2018. 11. 16.
Idén nem mindenki várta meg a hivatalos, november 23-i startot, így tett a Media Markt is.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu