Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

Dark Fitness – a funkcionalitás és a dizájn találkozása

Szerző: HBF
2018. 09. 11. |

Egy magyar sportruházati márkát mutatunk be. Interjú.

Dark Fitness – a funkcionalitás és a dizájn találkozása

Bemutatjuk a csupán egy éves, de rendkívül gyorsan fejlődő sportruházati márkát, a Dark Fitness-t.

Sportos, szexi modellek; minőségi, olasz alapanyagok; illetve trendkövető dizájn. Ez a Dark Fitness, az alig egy éves magyar sportruházati márka. Egy interjú keretében utánajártunk, hogy honnan indult a cég, hogy alakult az idei évük, és milyen akciókra számíthatunk a közelgő Black Friday 2018 alkalmából.

 

Mikor és hogyan jött létre a cég? Hány fő dolgozik a Dark Fitnessnél?

Maga a Dark márka most ünnepelte az első születésnapját, de cégünk már hosszú évek óta működik. Különböző nagyobb márkáknak terveztünk és gyártottunk például fürdőruhát, divatárut, és fitness ruhákat is. Cégünk egy maroknyi tervezőbrigádból áll, a kivitelezés nagy részét is mi oldjuk meg, de több külsős céggel is dolgozunk (varrodák, nyomdák, grafikai cégek).

 

 

 

Hol és milyen alapanyagokból készülnek a ruhadarabok? Kik tervezik őket?

A Dark ruhái a legjobb minőségű olasz alapanyagok felhasználásával készült speciális fitnessruha anyagból készülnek, vagyis kényelmesek és szellősek. A fazonjainkat a tervezőgárdánk álmodja meg a legújabb trendeket követve, így a ruhák a funkcionalitás mellett dizájnosak is! A kivitelezést követően a próbadarabokat néhány helyi fitness oktató teszteli, így az esetleges hibákat ki tudjuk szűrni, illetve korrigálni.

 

Rendszeresen szerveznek nyereményjátékokat a közösségi médiában?

Igen, rendszeresen vannak nyereményjátékaink, melyeket mindig valamilyen eseményhez kötünk, így ezzel “ajándékozzuk meg” a követőinket.


A közelgő “Fekete péntek” – Black Friday 2018 alkalmából milyen akciókra számíthatnak a vásárlók?

A Fekete Péntekre egy szokásos 15%-os akcióra gondoltunk, mely minden termékünkre értendő.

 


Milyen szempontok alapján választják ki a márka arcait, modelljeit?

Általában a modelljeinket ajánlják nekünk, de az is előfordult, hogy a médiában leltünk rájuk, vagy szépségversenyeken. Legtöbbször helyi modelleket alkalmazunk, ezzel is segítve a karrierjüket. A legfontosabb szempont a lányok kiválasztásánál a sportosság. Eddigi modelljeink között volt már Tikos Kitti, aki Miss Fitness győztes; Király Lili, aki amellett, hogy több szépségversenyen is tarolt, egészen kicsi kora óra aerobicozik; Bálint Lilla, egri cheerleader, aki több cégnek is volt már modellje; Szalay Francyska, Eger arca; valamint a Yoga kollekciónk esetében a fotózáshoz egy pesti jógaoktatót kértünk fel, és többször dolgoztunk már testépítőkkel is.

 

Hogyan születnek meg az egyes kollekciók és ruhadarabok nevei?

A Dark létrejöttekor az első darabok mind női nevet kaptak, amivel az volt a probléma, hogy nem igazán tudtuk megjegyezni a termékek neveit, így mikor dolgoztunk velük, időt pazaroltunk. A következő daraboknál már úgy választottunk nevet, hogy azt néztük, mire asszociálunk a fazonról. Így jött létre például a vágott nadrágunknál a Cutted név, a márványmintásoknál a Marble, vagy a mandala mintás értelemszerűen a Mandala nevet kapta.


Tervezik a márka bővítését, egyéb termékek árusítását is?

A 2018-as évben elég sok bővítést végeztünk, hiszen megjelentek az oldalunkon a Dark és az OnlyOne márkás fürdőruhák, sporttáskák, és a cégünk történetében először a férfi ruházat is, ami hatalmas fejlődés volt számunkra! Az üzletünk megnyitása még csak tervben van, viszont év eleje óta több helyen is árusítunk viszonteladók által.

 

 

 

 

Gyakori, hogy visszaküldenek egy csomagot nem megfelelő méret miatt, vagy mert esetleg nem nyeri el a vásárló tetszését? 100%-ban visszatérítik a termék árát?

Szerencsére nagyon ritka, hogy méretprobléma miatt visszaküldenek valamit. Ilyen esetben természetesen a termék árát teljes mértékben visszatérítjük, viszont a posta a vásárlót terheli.

 

Változtattak már egy adott terméken negatív vásárlói visszajelzés miatt?

Egyetlen példa volt rá, amikor az egyik topunkat túl hosszú pánttal terveztük. A modellünkön tökéletesen állt, de a vásárlók jelezték, hogy túl hosszú a pántja, így némiképp kényelmetlen, nem tökéletes a tartása, így a pántokat pár centivel rövidebbre vettük. Természetesen nem csak a már meglévő termékeinket alakítjuk a vásárlók igényei szerint, hanem a következő kollekciókat is. Például folyamatosan figyeljük, hogy melyik színeket és motívumokat szeretik leginkább, valamint hogy mely termékkategóriák a legkeresettebbek, és így alakítjuk ki az új darabok dizájnját.

 

Milyen pozitív visszajelzéseket kaptak eddig? Mennyit bővült a Dark Fitness az utóbbi évben?

Úgy gondolom, hogy a legnagyobb siker mindenképpen az, mikor megjelennek a visszatérő vásárlók, illetve amikor az edzők a saját rendelésük tesztelése után az egész csoportjuknak tőlünk rendelik az edzőruhájukat. A forgalmunk növekedésében is központi szerepet játszanak a hűséges vásárlóink, de a mértékét nem igazán tudjuk meghatározni, hiszen az új kollekcióink megjelenésekor szó szerint megrohamoznak minket.

Az is mindenképp jól esik, amikor több blogger és riporter megkeres minket, és érdeklődik a márkánk iránt, vagy ír rólunk, mint ahogy a Black Friday e-kereskedelmi magazin is. 🙂

CIKKAJÁNLÓ

Fontos az állatok védelme? Fontos az állatok védelme?
2018. 11. 03.

Itt tudsz online cruelty free szépségápolási termékeket beszerezni.

Botrányos Dr. Oetker foci vb reklám Botrányos Dr. Oetker foci vb reklám
2018. 06. 23.

Akkor vagy jó feleség, ha sütsz a férjednek. 2018-ban ez az üzenet már nem tetszett a nőknek.

Idén már közel 180 milliárd Ft értékben rendeltünk terméket az internetről Idén már közel 180 milliárd Ft értékben rendeltünk terméket az internetről
2018. 08. 30.

Ez 25 milliárd Ft-al (17%-kal) több, mint 2017 hasonló időszakában.

Jogomban áll visszaadni! Jogomban áll visszaadni!
2017. 11. 28.

Az elállási jog mindenkit megillet. Nézd meg, mit kell tenned!

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Kína letarolja a világot?
2019. 11. 22.
Miért Kínából? A magyar vásárlók elsősorban minőségi termékeket, jó ár-érték arányt és különleges, a hazai ...
Alig ért véget a Fekete Péntek, máris itt a következő!
2019. 11. 20.
Az Extreme Digital a szokottnál előbb, múlt pénteken tartotta meg a vásárlás karácsonyát, azaz a Black Frid...
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Online főzés és cset az unokákkal: mobilhasználat az idősebb korosztályban
2020. 05. 06.
A fiatalabbak mára valószínűleg már el sem tudnák képzelni mindennapjainkat az okoskütyük használata nélkül...
Black Friday helyett Light Friday!
2019. 11. 27.
Fényvisszaverő mellényeket, karpántokat és villogókat oszt a rendőrség pénteken, a Látni és látszani kampán...
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2019 hírközpont extrákkal
Vive Black Friday és Cyber Monday
2019. 11. 29.
Több tízezer forintot spórolhat az, aki Vive virtuális valóság eszközt vásárol a Cyber hétvégén. A Black Fr...
Indul a Geekbuying Black Friday is!
2019. 11. 27.
A Black Friday hivatalos időpontja november 29., de általában több napos eseményről van szó, és már javában...
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Interneten vásárolsz? Ezekre figyelj!
2019. 11. 12.
Egy 2018-as összesítés szerint 5,4 millió magyar vásárolt rendszeresen webshopban. A felmérések azt mutatjá...
Black Friday – szállás, utazás, repülőjegy
2018. 11. 23.
Ha magadnak szervezed a jövő évi nyaralást, akkor többet spórolhatsz.
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu