Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

DYAN cipő

Szerző: Galambos Dániel
2018. 10. 23. |

Interjúnkban Polgár Diána divattervező cipőmárkáját mutatjuk be.

DYAN cipő

A kortárs stílus és a finom megoldások találkozását jelenti a DYAN, így a márka cipői könnyed eleganciát és minimalista megjelenést biztosítanak viselőjüknek. Polgár Diána egy rövid beszélgetés keretében elmondta, hogy honnan inspirálódik, hol tanulta meg a cipőkészítés fortélyait, illetve milyen alapanyagokat használ az elegáns vonalvezetésű lábbelik megalkotása során.



Mit jelent a márkanevük? Hogyan születnek meg az egyes cipők és kollekciók nevei?

A márkanév a becenevem. A kollekció nevei az adott inspiráció témájára utalnak. A cipők általában egy vásárlóról, egy barátnőmről vagy a cipő egyéniségéről kapják a nevüket.

Ki a márka célközönsége? A hazai vagy a külföldi vásárlók vannak többségben?

Jelenleg egyenlő arányban oszlanak meg a külföldi és hazai vásárlók, a későbbiekben viszont mindenképp szeretnénk a nemzetközi piacra fókuszálni.
DYAN cipőt olyan divatra és a designra érzékeny egyéniségek hordanak, akik előnyben részesítik az eleganciát és egyszerűséget, de fontos számukra hogy kitűnjenek a tömegből. Figyelnek a részletekre, szolidak, mégis érdekesek. Azok a 25-40 év közötti városi nők, akik folyton mozgásban vannak, így a kényelem elengedhetetlen számukra, emellett fontosnak tartják, hogy jó első benyomást keltsenek, hiszen a hibátlan megjelenés magabiztosságot ad nekik.

Hol tanulta meg a cipőkészítés fortélyait? Milyen forrásokból inspirálódik?

A tervezési folyamat alapjait a MOME-n sajátítottam el, míg gyakorlati tudást az Asso gyerekcipő márkánál szerezhettem.  Elég sok minden inspirációvá tud válni a számomra, egy-egy érzés, utazásaim során szerzett tapasztalatok, különböző művészeti irányzatok, egy textúra, egy szép anyag, bármi instant bekapcsolhatja az alkotási folyamatot.

A vázlatok után jön a munka legizgalmasabb része, a makettek készítése, amely nagyon sok kísérletezésnek hagy helyet, majd ezeket szűkítem le, és a legjobbnak ítélt darabokból születik meg az új kollekció. Az inspiráció forrása lehet akár egy  klasszikus fazon újraértelmezése is, amely éppoly nagy kihívás, mint egy teljesen új cipőmodell megalkotása.

Milyen alapanyagokból, hol készülnek a cipők? Egyedi megrendeléseknek eleget tudnak tenni?

Kiváló minőségű olasz alapanyagokból, olasz kaptafára és talpra készülnek a cipők. Korábban készítettünk egyéni megrendeléseket is, de ma már csak a kollekció darabjaiból lehet választani.

Mennyi időbe telik egy pár lábbeli elkészítése, milyen lépéseken mennek keresztül?

Fazontól függ. Először inspiráció gyűjtés, majd a tervezés és a kivitelezés következik. Utóbbi a mintaszerkesztés majd szabászat, felsőrész készítés és végül a talpalás műveleteiből áll.

Melyik az Ön kedvenc terméke és melyik a vásárlóké?

A vásárlók kedvence a XARIA fazonú cipőnk, viszont nekem nincs kedvencem, mindegyik cipőmhöz nagyon kötődök.

Részt szokott venni divatbemutatókon, nemzetközi design vásárokon? Hol mutatja be az új kollekciókat?

Természetesen igen, sokat járunk Bécsben kiállítani, a következő a Blickfang-on is szerepelni fogunk októberben. Az új kollekciót általában először online publikáljuk, vagy egy esemény keretein belül mutatjuk be, és végül az üzletekben nézhető meg.

Idén lesz valamilyen akciójuk a “Black Friday 2018” alkalmából?

Készülünk a fekete péntekre idén is, a tervek szerint 20% kedvezményt biztosítunk majd.

Sokan még mindig bizonytalanok az online cipővásárlással kapcsolatban? A forgalmuk nagy részét a webshopban vagy üzletben bonyolítják?

Igen ez abszolút érezhető, szeretik előbb felpróbálni. Több üzletben is jelen vagyunk ezért egyértelműen az üzletek vannak többségben a webshoppal szemben.

Hogyan jelenik meg az Önök cégénél a környezettudatosság?

Ügyelünk a bőr hulladékok újrahasznosítására. Szinte semmilyen anyagot nem dobunk ki, igyekszünk a megmaradt alkatrészeket egy másik fazonnál vagy egy díszítő elemnél újra felhasználni.

Milyen újdonságokkal készülnek a jövő évre?

Új kollekcióval és egy új projekttel is készülünk, de ez még egy ideig titokban marad.

CIKKAJÁNLÓ

Black Friday 2018 vs. Labor Day 2018 – akciók a munka ünnepén Black Friday 2018 vs. Labor Day 2018 – akciók a munka ünnepén
2018. 09. 02.

A Black Friday 2018 előtt Amerikában itt vannak még a nagy Labor Day napi akciók, szeptember 3-án.

Akciós horror – a 3 kedvenc Black Friday rémtörténetünk Akciós horror – a 3 kedvenc Black Friday rémtörténetünk
2017. 10. 06.

Vicces, egyben horrorisztikus Black Friday történetek vásárlóktól. Olvasd el és vigyázz, te ne járj így!

Petfluencer – nem csak trend, már külön iparág is Petfluencer – nem csak trend, már külön iparág is
2018. 10. 24.

Eljutottunk odáig, hogy állatok adnak el nekünk termékeket. Te vagy a nagyobb influencer, vagy a kutyád?

E-sport – Az ismeretlen szóösszetétel E-sport – Az ismeretlen szóösszetétel
2018. 06. 03.

Az e-sportolók nagy része látogatja az edzőtermeket, és végez fizikai sport tevékenységet is.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – Az Edigital.hu mérlege
2018. 11. 19.
A szárítógépet is sokan keresték Fekete Pénteken.
Karácsonyi vásárlás: többségben a spórolók, kisebbségben a halogatók
2018. 11. 16.
Van, aki több mint 400 ezret költ egy ajándékra, de a többség 50 ezer alatt megúszná a karácsonyt.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu