Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

1 éves a Glami.hu!

Szerző: Galambos Dániel
2018. 10. 22. |

Divat webáruházak egy helyen.

1 éves a Glami.hu!

Statisztikai adatokkal alátámasztott tény, hogy az online vásárlás virágkorát éli. Az e-kereskedelem a világ minden táján megváltoztatja a termékekhez való hozzáférés útjait. 2018-ban eddig mintegy 103 milliárd dollárt költöttek el az emberek divattermékekre online csak az Egyesült Államokban, de Kína és Európa is kiválóan teljesít a szegmensben. Jól látszik, hogy a kiskereskedelem szeizmikus eltolódáson megy keresztül az e-kereskedelem előretörésével.

A megszámlálhatatlan webshop közt azonban sokszor nehéz kiigazodni és személyre szabottan böngészni – erre kínálnak megoldást az úgynevezett fashion search engine platformok, amelyek innovatív módon teszik kényelmessé és átláthatóvá a divatpiac gigantikus kínálatát. Hasonló misszióval lépett a piacra a GLAMI nevű gyűjtőplatform, amely idén egy éves születésnapját ünnepli a magyar piacon.

A GLAMI küldetése

A hagyományos árösszehasonlító oldalakkal szemben a 2013-ban alapított GLAMI kizárólag a divattal és életmóddal kapcsolatos termékek, stílusok, márkák közt kalauzolja a vásárlókat és kínál innovatív megoldásokat. Összegyűjti és különböző kategóriák szerint rendszerezi a legnépszerűbb divattermékeket, egyedi stílustippeket és érdekes információkat ad, miközben minden nap többezer magyar vásárlót köt össze többszáz márkával és webáruházzal egy felületen.

A GLAMI Romániában, Szlovákiában, Csehországban és egyéb kelet-közép-európai országokban is jelen van, sikere és népszerűsége pedig elért eredményei tükrében nem vonható kétségbe. A GLAMI szakmai elköteleződése, egységes arculata és erős marketing stratégiája révén eddig többmillió rendelést generált az egyes partnermárkáknak és -üzleteknek. Felülete 5000 brand csaknem 500 000 termékéhez nyújt hozzáférést – csak Magyarországon, partnerei közt az Ecipő, Bonprix, Answear, Reserved, Fashiondays, Fashionup, Spartoo, Orsay is megtalálható. Ezen felül a régió további országaiban is kecsegtető számadatokat produkált a vállalat az elmúlt 12 hónapban: 2 millió elégedett vásárlóval, csaknem 7 millió elérhető divattermékkel és mintegy 1200 partnerrel büszkélkedhet.

Élmény, sokszínűség, innováció

A mai fashion search engine oldalak kényelmes alternatívát nyújtanak a vásárlóknak a globális divatpaletta felfedezésére, emellett a vásárlás élményének kiteljesítésére törekszenek. Fontos, hogy tiszteletben tartsák az eltérő igényeket, stílusokat, testi adottságokat és vásárlóerőt, tehát sokszínű alternatívákat kínáljanak a növekvő számú fogyasztó számára. Ezeket a weboldalakat leggyakrabban divatszakmabeliek és/vagy vállalkozók hívják életre, akiknek pontos rálátásuk van a divatszegmens működésére és a gazdasági tendenciákra. A TAGWALK nevű platformot például a neves stylist, Alexandra Van Houtte alapította, a LYST pedig Chris Morton vállalkozó-befektető nevéhez fűződik, aki mára az e-commerce egyik legbefolyásosabb alakjává avanzsált.

Az intelligens keresőoldalak egyik közös jellemzője, hogy modern eszközökkel, praktikus gyakorlatokkal oldják meg a vásárlók problémáit. Mindezek mentén a GLAMI az egyik leglátogatottabb e-kereskedelmi platformmá nőtte ki magát a 25-55 éves korosztály körében az elmúlt években a régióban, és hazai szinten is folyamatos fejlődést produkált egyéves jelenléte alatt.

CIKKAJÁNLÓ

Kockulás karácsonyra? Kockulás karácsonyra?
2017. 11. 10.

A gyerek számítógépes játékot szeretne karácsonyra. Megvegyem neki?

Márkabolt.hu Márkabolt.hu
2018. 08. 30.

Egy webáruháznál és 3 boltnál tart jelenleg a Márkabolt.

Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője
2018. 08. 15.

A lista élére ezúttal is az Extreme Digital került. Feljutott a listára az Alza is.

A Snapchat is belép a közösségi vásárlás világába A Snapchat is belép a közösségi vásárlás világába
2018. 09. 26.

Az Amazon segít neki ebben.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
A Fekete Pénteken a leértékelt repülőjegyek is nagyon népszerűek
2018. 11. 19.
A Black Friday-t, és az utána következő Cyber Monday-t is kihasználják azok, akik olcsó repülőjegyekre szer...
Black Friday – Az Edigital.hu mérlege
2018. 11. 19.
A szárítógépet is sokan keresték Fekete Pénteken.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu