Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

1 éves a Glami.hu!

Szerző: Galambos Dániel
2018. 10. 22. |

Divat webáruházak egy helyen.

1 éves a Glami.hu!

Statisztikai adatokkal alátámasztott tény, hogy az online vásárlás virágkorát éli. Az e-kereskedelem a világ minden táján megváltoztatja a termékekhez való hozzáférés útjait. 2018-ban eddig mintegy 103 milliárd dollárt költöttek el az emberek divattermékekre online csak az Egyesült Államokban, de Kína és Európa is kiválóan teljesít a szegmensben. Jól látszik, hogy a kiskereskedelem szeizmikus eltolódáson megy keresztül az e-kereskedelem előretörésével.

A megszámlálhatatlan webshop közt azonban sokszor nehéz kiigazodni és személyre szabottan böngészni – erre kínálnak megoldást az úgynevezett fashion search engine platformok, amelyek innovatív módon teszik kényelmessé és átláthatóvá a divatpiac gigantikus kínálatát. Hasonló misszióval lépett a piacra a GLAMI nevű gyűjtőplatform, amely idén egy éves születésnapját ünnepli a magyar piacon.

A GLAMI küldetése

A hagyományos árösszehasonlító oldalakkal szemben a 2013-ban alapított GLAMI kizárólag a divattal és életmóddal kapcsolatos termékek, stílusok, márkák közt kalauzolja a vásárlókat és kínál innovatív megoldásokat. Összegyűjti és különböző kategóriák szerint rendszerezi a legnépszerűbb divattermékeket, egyedi stílustippeket és érdekes információkat ad, miközben minden nap többezer magyar vásárlót köt össze többszáz márkával és webáruházzal egy felületen.

A GLAMI Romániában, Szlovákiában, Csehországban és egyéb kelet-közép-európai országokban is jelen van, sikere és népszerűsége pedig elért eredményei tükrében nem vonható kétségbe. A GLAMI szakmai elköteleződése, egységes arculata és erős marketing stratégiája révén eddig többmillió rendelést generált az egyes partnermárkáknak és -üzleteknek. Felülete 5000 brand csaknem 500 000 termékéhez nyújt hozzáférést – csak Magyarországon, partnerei közt az Ecipő, Bonprix, Answear, Reserved, Fashiondays, Fashionup, Spartoo, Orsay is megtalálható. Ezen felül a régió további országaiban is kecsegtető számadatokat produkált a vállalat az elmúlt 12 hónapban: 2 millió elégedett vásárlóval, csaknem 7 millió elérhető divattermékkel és mintegy 1200 partnerrel büszkélkedhet.

Élmény, sokszínűség, innováció

A mai fashion search engine oldalak kényelmes alternatívát nyújtanak a vásárlóknak a globális divatpaletta felfedezésére, emellett a vásárlás élményének kiteljesítésére törekszenek. Fontos, hogy tiszteletben tartsák az eltérő igényeket, stílusokat, testi adottságokat és vásárlóerőt, tehát sokszínű alternatívákat kínáljanak a növekvő számú fogyasztó számára. Ezeket a weboldalakat leggyakrabban divatszakmabeliek és/vagy vállalkozók hívják életre, akiknek pontos rálátásuk van a divatszegmens működésére és a gazdasági tendenciákra. A TAGWALK nevű platformot például a neves stylist, Alexandra Van Houtte alapította, a LYST pedig Chris Morton vállalkozó-befektető nevéhez fűződik, aki mára az e-commerce egyik legbefolyásosabb alakjává avanzsált.

Az intelligens keresőoldalak egyik közös jellemzője, hogy modern eszközökkel, praktikus gyakorlatokkal oldják meg a vásárlók problémáit. Mindezek mentén a GLAMI az egyik leglátogatottabb e-kereskedelmi platformmá nőtte ki magát a 25-55 éves korosztály körében az elmúlt években a régióban, és hazai szinten is folyamatos fejlődést produkált egyéves jelenléte alatt.

CIKKAJÁNLÓ

Ezek lesznek idén a top strandjátékok Ezek lesznek idén a top strandjátékok
2018. 05. 21.

A családosok Siófokot, Balatonfüredet és Balatonkenesét preferálják nyaraláskor.

Új termék figyelő: Milky way “nutella”, M&M’s “nutella” Új termék figyelő: Milky way “nutella”, M&M’s “nutella”
2018. 04. 20.

Német és lengyel piacra készült, de megtaláltuk magyar boltban is.

A varázslat és Rodolfó nyomában – Bűvészbolt a neten A varázslat és Rodolfó nyomában – Bűvészbolt a neten
2018. 05. 12.

Kicsiknek, nagyoknak, amatőröknek és profiknak.

OTTO webáruház – A nőies német klasszikus OTTO webáruház – A nőies német klasszikus
2018. 04. 16.

Mosógépet az OTTO-tól?

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Black Friday – kika (bútor)
2018. 11. 23.
Éjszakai vásárlással  és 11%-os kedvezménnyel várja Fekete Pénteken a KIKA a vásárlókat.
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Black Friday – könyv akciók (körkép)
2018. 11. 23.
Most szerezd meg az olvasnivalódat, rengeteg kedvezmény vár a könyves webshopokban.
Black Friday parfüm – Douglas
2018. 11. 23.
20% kedvezmény a Douglas boltokban és webshopban, vasárnapig.
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Black Friday – MANGO – 30%-os akció!
2018. 11. 23.
A MANGO-nál 30% kedvezmény van vasárnapig, a BLACK18 kóddal, minden termékre!
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – szállás, utazás, repülőjegy
2018. 11. 23.
Ha magadnak szervezed a jövő évi nyaralást, akkor többet spórolhatsz.
Black Friday repülőjegy
2018. 11. 23.
Szuper Black Friday utazási ajánlatok a repülős utakra (körkép)
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu