Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

Webáruházak bemutatása - Griff webshop

A 7 bolt mellett egyre erősebb a webáruház is, ahol külföldi top márkákat is találunk már.

Griff



Sütő Zoltán 1986-ban alapította a Griff Gentlemen’s-t, amely magyar férfi divat márka. A jövőre krisztusi korban lépő vállalat szerencsére él és virul, ez nem csak boltjaikon, hanem a webáruházukon is látszik.

Az üzleti ruházat nagy úttörője a Griff Gentlemen’s, amely hazai tervezésű ruhákkal rakta tele a saját boltjait. Ami pozitívum, hogy a rendszerváltáskor beözönlő konkurencia sem tudta eltaposni őket, élnek és virulnak ma is.

A talpon maradáshoz persze kellettek a változások, ebbe bele tartozik a kínálat bővítése és a nemrég megújult weboldal is.

A mai helyzet


A Griff Gentlemen’s anno úgy indult, hogy saját tervezésű és gyártású öltönyöket árult a saját üzleteiben, mára egész más a kép. 2007-ben jött a Griff Collection név, ez mellett az egyik legnagyobb változás, hogy megjelent a női vonal, amit két magyar hölgy tervező alkotott meg, a név, amin keresni kell őket: MondO.

A hölgyek "mindössze" 546 darab termék közül válogathatnak, amíg a férfiaknál 3436 darabos a kínálat!

Ez valódi áttörés, és a szebbik nem hegemóniája végre meg lett törve a divat terén, ahol férfiak mindig is kisebbségben voltak. A választék nem véletlen, mert egy ideje már nem csak az öltöny, zakó, elegáns nadrág háromszögben mozognak, hanem az elegánsan sportos (casual) stílus felé is nyitottak.

A másik változás, hogy 2007 óta már nem csak a saját termékeit árulja a Griff Gentlemen’s, hanem más gyártmányok is találhatók a kínálatban.



Kapható már Tommy Hilfiger is. Emiatt tele a Griff Webshop is Lewis Hamiltonos fotókkal, aki a Tommy Hilfiger reklámarca jelenleg.

 

A webáruház


A Griff Collection erős "földi" bázissal rendelkezik, azaz az üzletlánc hét hagyományos boltot is üzemeltet. Ez ügyesen ki is használják, ugyanis a megrendelt áru a boltban is átvehető, ami plusz pont, hogyha nem jó a méret, akkor a

visszapostázással sem kell bajlódni, elég csak leadni a boltban.

A webáruház felépítése, menürendszere rendkívül egyszerű és jól használható, nagy valószínűséggel az egyszerűség, amitől ennyire jól működik. A címlap férfi és női részre bomlik, majd jön pár legördülő menü: minta, szín, márka, ár és méret felirattal. Így lehet egyénre szabni a keresést.

A bal oldalon lévő menüben pedig a ruházati cikkek tételenként lebontva, alatta a kiegészítők és a cipők. Ebben az átláthatóságban könnyű a vásárlás, visszajárni pedig "muszáj", mert hetente bővül a kínálat.