Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

Szükségtelenné válhatnak a webshopok az Insta miatt

Lehetővé válik vásárolni és fizetni is az Instagramon belül. Nem kell kikattintani hozzá a webshopba.
Aki használja a legnagyobb képmegosztó portált, az Instagramot, az pontosan tudja, hogy ha egy linket nyitunk meg alkalmazáson belül, akkor az az Instagram-on belül fog megjelenni, nem pedig külön böngészőben. Ennek a fő oka, hogy a felhasználók a közösségi oldalon belül maradjanak akkor is, amikor valamilyen külső linkre kattintanak. Tehát ha például egy webshop linkre kattintunk valamilyen felhasználó profilján belül, akkor az a link az Instagramon belül fog megnyílni, és így nézegethetjük a különböző termékeket.

Egy hamarosan megjelenő újítás azonban lehetővé fogja tenni az Instagram felhasználók számára, hogy közvetlenül vásároljanak és fizessenek a webáruházakban kiválasztott termékekért, alkalmazáson belül.

A TechCrunch számolt be arról, hogy az Egyesült Államokban több felhasználóhoz eljutott már ez az új funkció. Azok, akik rendelkeznek ezzel az újítással, megadhatják a hitelkártyaszámukat, és további PIN-kódot állíthatnak be, hogy később könnyebben, és gyorsabban történhessen a vásárlás. Ezt követően egyszerűen fizethetnek majd a termékekért, közvetlenül az alkalmazásból.

Arról is beszámoltak, -egyelőre csak az Egyesült Államokra vonatkoztatva- hogy a jövőben a mozijegyek vásárlását is lehetővé fogják tenni az Instagramon belül, így olyan jegyirodák, mint a BookMyShow vagy a PayTM képesek lesznek a közösségi oldalon keresztül is jegyeket értékesíteni.

Ha az Instagram teljes körűvé teszi ezt a funkciót, az valójában sok fiatal online vásárlási szokását változtathatja majd meg. Az impulzív vásárlás új formát ölt, és lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy csak néhány kattintással vásároljanak a legnagyobb képmegosztó portálon belül. Ez a híres és a feltörekvő márkák számára is előnyt jelenthet, mivel sokkal könnyebben eljuthatnak célközönségükhöz, akik azonnal lecsaphatnak kedvenc termékeikre.

Hamarosan tehát megérkezik mindenkihez ez az új funkció, amit biztosan minden Instagram felhasználó, de főleg a webshopok tulajdonosai már türelmetlenül várnak.