Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

Kollányi Zsuzsi divatot teremt

Interjúnk Kollányi Zsuzsi énekesnővel, aki a webshopjáról mesélt.
A népszerű énekesnő saját webáruházat nyitott, Kollányi Zsuzsi shop néven.


A Valahonnan c. dal már 26 millió feletti nézettségnél jár.

A csinos, várandós énekesnő saját webáruházzal örvendeztette meg rajongóit nemrégiben. A termékpaletta folyamatosan bővül, a vásárlói visszajelzések pozitívak – és ami lényeges, kiemelt figyelmet is fordít rájuk Zsuzsi.  Hogy hogyan? A beszélgetésből kiderül.



Mikor és hogyan jött az ötlete a saját webshop megnyitásának?

A webshop ötlete valamikor tavaly kora ősszel fogant meg, amikor a párom egy tévéműsor miatt elkezdett magának egyedi pólókat gyártatni, hogy nekem szurkolhasson.

A cég, akikkel akkor készíttette a saját felsőit, szívesen segített nekünk az első pár önálló brandes termékünkben is. Mindezt tovább gondoltunk, és a párom kezdeményező készségének köszönhetően nagyon gyorsan haladtunk előre a saját márka építésével.


Ki tervezte a logót?


A párom ötletéből és Decsi Dániel barátunk kreativitásából született meg a webshopban látható logó. Feltétlenül valami rám jellemzőt szerettünk volna választani, így a rajtam lévő tetoválásokról eredeztethetőek a logó szavai, motívumai.


Ki a célközönség?


A célközönség gyakorlatilag bárki, aki szereti a letisztult, hordható, jó minőségű és vagány termékeket. A magam részéről olyan embereket szeretnék öltöztetni, korra, nemre való tekintet nélkül, akik szeretik jól érezni magukat és igenis meg szeretnék hódítani a világot.






Melyek most a legnépszerűbb termékek?


A legnépszerűbb termékeink az olyan alap darabok, mint a napszemüveg, baseball sapka, illetve az óra, hiszen ezeket tényleg bármihez fel lehet venni. De szerencsére a vásárlóink szeretik, amiket kínálunk, tény, hogy mindenről meg is kérdezzük a véleményüket, igényt mérünk fel, visszajelzéseket várunk.


Mindegyik rendelés mellé jár dedikált fotó?


Alapvetően a csomagjaink, szettjeink tartalmaznak dedikált fotót, de természetesen minden igényt igyekszünk kielégíteni.

 

Koncerteken gyakran visszaköszönnek a webáruház termékei a rajongókon? Helyben is megvásárolhatóak egy-egy fellépés után?

Igen és igen. Szerencsére, amit egyszer kiadunk a kezünkből, utána azt viszont is szoktuk látni, a koncerteken élőben is, illetve fényképeken is a követőimen.

Minden nagyobb koncerten igyekszünk jelen lenni, ahol erre az adott helyszín teret tud biztosítani, hiszen ez a fajta személyes kontaktus is nagyon fontos része a jó kapcsolatnak a rajongókkal.


Milyen új termékek várhatóak a webáruházban?


Már az őszi szezont készítjük elő, a hűvösebb időre és az iskola-és túraszezonra készülünk, így az új termékek között várhatóan megtalálhatók lesznek hátizsákok, pulóverek, és még tolltartó is.


Melyik szállítási opció a legnépszerűbb?


Nálunk minden platformot, amit szállítás terén alkalmazni lehet, alaposan kihasználnak a vásárlók, a csomagküldő szolgálattól a személyes átvételig.


Üzlet nyitását tervezitek?


Egyelőre bolt nyitásban nem gondolkodunk, nem is feltétlenül indokolt talán. Most nagyobb energiát fordítunk a kreatív oldalra, hogy mikor, milyen termékekkel elégítsük ki a vásárlói igényeket, és folyamatosan ötletelünk, hogyan színesítsük a repertoárt, így már a jövő nyári szezon darabjait is tervezgetjük. Aztán persze ki tudja, mit hoz még a jövő...


Mesélnél egy kicsit a "Legyél Te is webshop arc" felhívásról?


Nagyon fontosnak tartjuk a márkához fűződő közösségépítést. A párommal mindketten hiszünk abban, hogy érdemes összehozni az embereket és minőségi emberi kapcsolatokat ápolni (a magánéletünkben is kiterjedt baráti társasággal rendelkezünk), így a márkánál is igyekszünk figyelni rá, hogy “családot” hozzunk létre. Gyűjtjük a mosolygó arcokat, akik elégedettek a megkapott darabokkal és az engedélyükkel megosztjuk a fotóikat a közösségi oldalaimon.




Milyen vásárlói visszajelzéseket kaptok? Ezek alapján gondolkodtok új termékekben?


Igen, abszolút fontos a vásárlóink visszajelzése az új termékek megalkotásában is, illetve a már meglévők frissítésében. Ki tudná jobban, mit szeretnének, mint ők? Rengeteg kreatív, vagy akár vicces ötletük van, ami nekünk magunknak talán eszünkbe sem jutna. Nyilván van egy alap elképzelésünk a márkáról, amihez tartani szeretnénk magunkat (stílusban, forma-és színvilágban), de ezen belül viszont nagyon fontosnak tartjuk, hogy olyan dolgokat hozzunk létre, ami igazán kiszolgálja a vevői igényeket.