Sötét layer
Kedvenc
A Market Worldnél bezöldült a Black Friday 2021 Fekete helyett Zöld Pénteket tart november 19-től a Market World webáruház a Black Friday 2021 alatt.
Sötét layer
Kedvenc
Pénteken startol az eMAG-Extreme Digital Black Friday 2021! Az eMAG és az Extreme Digtal évek óta leglátogatottabb webáruházak között van. A 2021-es Black Friday szezonban nem csak tűzforró ajánlataik, de nyereményjátékuk miatt is érdemes odafigyel...
Sötét layer
Kedvenc
Gigaleárazásokkal robbantja be a Fashion Days a Black Friday 2021-et November 17-én kiszabadulnak az ország egyik legnagyobb online divatáruházának, a fashiondays.hu-nak a kedvezményei. Gigantikus, akár 70%-os leárazásokkal igyekeznek megnyerni a Black Frid...
Sötét layer
Kedvenc
Ne legyél Black Friday balek! A fogyasztóvédelem egy e-kereskedelmi kisokossal igyekszik a vásárlók figyelmét felhívni a netes vásárlás buktatóira. Ezekre érdemes figyelni!
Sötét layer
Kedvenc
Miben lesz más a 2021-es Black Friday? A világjárvány alatt megváltozott vásárlási szokások még akkor is éreztetik hatásukat, ha lezárásokra már nem kell számítanunk.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - a részletek! Extreme Digital és Emag Black Friday együtt.. 2021 nagy dobása! Mit tehetsz, hogy ne maradj le semmiről?
Sötét layer
Kedvenc
Fennállása óta először szervez Black Friday-t a Vatera - akár 70 %-kal o... Az online piactér akciója azért lesz egyedi, mert nem csak új, hanem használt árucikkeket is elérhetnek majd rajta az érdeklődők, így a kínálat nem korlátozódik az aktuális modellekre.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - idén először együtt, egy napon! Idén eyszerre, az Emag ernyője alatt feketepéntekezik a két egyesült e-kereskedő. Fura akciók a legnagyobb Black Friday eseményen!

Kik vagyunk mi? Tovább a magazinra

A HelloBlackFriday egy akciófigyelő portál, ami segít eligazodni a Black Friday …….

Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

Lidl webáruház

Hozzánk is hamarosan meg fog érkezni a Lidl webáruház. Megnéztük a német változat alapján, mi várható.

670 millió euró bevételt ért el Németországban tavaly a Lidl webshop.

Előző évben még sehol nem volt, most viszont már a top10 webáruház közé került a hazájában.

Az ok: jelentősen növelte a termékskáláját online (több, mint 30 000 termék!), és sokat fektetett a webshop fejlesztésébe. Lássuk, milyen lesz, hogy ha Magyarországra is ideér ez a fejlesztés.

Heidi Klum, az egykori német szupermodell a Lidl OnlineShop egyik arca. Ma is jó formában van, már egy ideje nem hajlakkot és parfümöt reklámoz, hanem a Lidl áruház termékeit. A Lidl igen erős online téren is, egyelőre csak hazai pályán.

Elnézve a német áruházlánc kinti webáruházát, ha ezt felénk is megcsinálják, akkor elég sok hazai online boltnak fognak gondot okozni. Ugyanis a német online üzletük eléggé jó.

Sokat elmond róla, hogy:

Több mint 30 000 terméket kínálnak.


A később felsorolt menüpontokon túl, található pár terület, amely vonzza a klikkelést. Az egyik ilyen a divathét név alatt fut, ahol számos divattal, öltözködéssel kapcsolatos dolog található. Itt "éli ki magát" igazán Heidi Klum, mert a videókkal, közösségi médiával alaposan megtámogatták a neve alatt futó termékeket.

Van még Lidl utazási iroda is, amely sok lehetőséget kínál az utazni vágyóknak.

Fotó szolgáltatásuk is létezik, ahol nem csak a mobilos képeket lehet előhívatni, hanem naptáron, esküvői albumban, mobiltokon, fotókönyvben és számtalan helyen megjeleníthetők a képek.

Konyhai box, benne összegyűjtve az alapanyagok


Az itthon is kezd ismertté válni az a szolgáltatás, hogy bele teszik az elkészítendő étel összes alapanyagát és fűszereit egy dobozba. A kiszállítást követően a háziasszonynak már csak az dolga, hogy megfőzze az összetevőket. Ez a kényelmes főzést segítő szolgáltatás a Küchenbox pontban található, természetesen külön recept ötletek is elérhetők.

Mit, hol találni?

A kerékpár menü mutatja a németországi kerékpáros kultúra színvonalát: több tucat kerékpárt kínál a Lidl, természetesen bekategorizálva, fajtánként, és persze női, férfi és gyerek besorolással. A ruházati holmik kínálatáról lehet valamekkora fogalmunk a hazai üzletekben látottakról, de ezt természetesen könnyen túlszárnyalja a webáruház kínálata. Itt nézhetők meg a Heidi Klum nevével jelzett darabok.

Az egyik legnépszerűbb a menüpontok elején lévő SuperSale, ahol a legjobb árakat találni. Nagy valószínűséggel erre kattintanak a legtöbbet a német látogatók.

A nyári szezon elmúlása lassan kikoptatja a medencéket és a kültéri bútorokat, helyükre érkeznek a téli sport felszerelések. A beltéri bútor menüpont is erős, hozzá téve az ágyakat és a matracokat. A baba termékkel foglalkozó részleg, hasonló nagyságrendet mutat a sporttal, háztartási termékekkel, a hűtőgépek keresletének lehet mutatója, hogy külön menüpontot kaptak.

A gyerek részleg két fő részre tagozódik, a választéka szerteágazó és óriási.