Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

Mall.hu, az eminens

Szerző:
2017. 10. 19. |
mall.hu
Naspers
történelem
webshop

A cseh alapítású webpláza legnagyobb vonzereje a minőség. Letisztult felület, kipróbált technológia.

Mall.hu, az eminens

Honnan származik a név?

A mall szó eredeti jelentése egy régi ütőjátékra utal, mai értelmében viszont teljesen a bevásárlóközpont jelenségével forrt egybe. A Magyarországon is igen népszerű, nagy alapterületű plázák szülőhazája az Egyesült Államok, ahol a múlt század húszas évei óta épülnek a maihoz hasonló központok. Az egy vagy több épületből álló „mall”-ban számos eltérő profilú bolt található, amelyeket sétáló utcák kötnek össze. A plázák elődjeit ugyanakkor Európában is megtalálhatjuk. Maguk a piacok, illetve ezek városi változata, a könnyűszerkezettel fedett „árkádok” hamar népszerű kereskedelmi központokká váltak Európa nagyvárosaiban. Az ipari forradalom technikai vívmányai, az elektromos világítás, a mozgólépcső komoly fejlődést hoztak a kereskedelmi terek kialakításában. Megszülettek a híres áruházak – a londoni Harrods, a párizsi Lafayette -, ahol nemcsak a kínálat, hanem az elegáns, modern környezet is lenyűgözően hatott a vásárlókra. A bevásárlóközpontok, amik sokszor korábbi piacok vagy árkádok helyén jöttek létre, a kereskedelmi szolgáltatások mellett szórakoztató központokká is váltak, mozik, vendéglátóhelyek nyíltak meg falaik között, és lettek ezáltal a városi emberek közkedvelt szabadidős helyévé is. A mall.hu tehát erre a fejlődésre, illetve mindarra a komplex élményre, Black Friday típusú vásárlásösztönzésre utal, amit a plázák nyújtanak számunkra.

MALL profil

A 2000-ben Csehországban alapított mall.hu a kelet-közép-európai viszontértékesítő hálózatok csoportjába tartozik. A Mall Group beszámolója szerint a cég Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Romániában, Horvátországban és Szlovéniában üzemeltet átfogó kínálattal rendelkező webshopokat „mall” domain alatt, de a régióban számos kisebb internetes áruházat, árösszehasonlító oldalt és házhoz szállító céget üzemeltet. A mall.hu 2016-ban a GKI Digital eredményei alapján Magyarországon, az Extreme Digital és az eMAG mögött a harmadik legnagyobb forgalommal rendelkező webáruház, megelőzve a MediaMarktot és a Tesco-t.

Nemzetközi szerep

Ahogy a legtöbb nagy internetes márka, a MALL is egy ki magánvállalkozásból nőtte ki magát. A háztartási nagygépeket áruló www.bilezbozi.cz 2000-ben indul, 2002-re pedig a bevétel eléri a 92 millió cseh koronát (736 millió forint). 2003-ban a MALL részvénytársasággá alakul, 2005-ben pedig már 18 üzlethelyiséget üzemeltet Csehországban. Ugyanebben az évben Magyarországon is megjelenik a webáruház, haztartas.mall.hu címen. 2006-ban a magyar oldalt konyhabolt.hu-ra keresztelik át, illetve további négy új oldalt indít a magyar vásárlók számára a cseh cég. A MALL Group dinamikus fejlődése a többi online kereskedelmi hálózathoz hasonlóan (eMag, Fashion Days) hamar felkeltette a nemzetközi befektetők figyelmét, 2008-ban a német Netretail Holding B.V. többséget szerez a részvénytársaságban, majd 2012-ben itt is megjelenik a Naspers cégcsoport. Változatosságot jelent a többi kelet-közép-európai érdekeltségű webkereskedelmi céghez képest, hogy a Netretail Holding B.V.-t 2017-ben a cseh érdekeltségű Rockaway Capital befektetési cég vásárolta fel 200 millió euróért. Ugyanez a befektetési cég magához veszi az arukereso.hu oldalt.

A mall.hu működése

A mall.hu oldalát használva hamar szembeötlik, hogy ennek a webshopnak pozitív értelemben vett „előélete van”. A mall.hu egy kipróbált, letisztult, kicsiszolódott online felület. Első ránézésre is szembe ötlik, hogy a mall.hu oldalán biztonságban vagyunk. A webshop átlátható módon, tagoltan és szabatosan kommunikál, a kötelező információk mellett az online vásárlás területén eligazító tudásanyagot is kapunk az internetes áruháztól. A mall.hu nemcsak a vásárlással, hanem az azt követő lehetséges forgatókönyvekkel is foglalkozik. Kiemelt helyet kapott a szervizelés, márkákra lebontott listát kapunk az esetleges javítások kapcsán megkeresendő szervizpontokról. Maga az árukészlet a webshopoknál megszokott, ismerős, átlátható kialakításban jelenik meg. Ha Black Friday szemmel tekintünk az oldalra, rögtön feltűnik, hogy a mall.hu minden héten, akár 50% kedvezmény biztosításával leárazást tart bizonyos termékekre, amiket egy rovatban tesz elérhetővé. A webáruház egyébként tudatosan készül a november végi „fekete péntekezésre”, 80%-os kedvezmények, ingyenes kiszállítás várják ilyenkor a vásárlókat. A mall.hu a törvény által biztosított 14 napos elállási jogot 65 napra emelte az oldalon történő vásárlás esetén. Ha a használatba nem vett terméket gyári csomagolásában, sértetlenül, az eredeti számla kíséretében visszavisszük vagy küldjük a mall.hu-nak, a termék értékének megfelelő ajándékutalványt kapunk, amit 1 évig levásárolhatunk a webáruházban.

MALL.HU

Facebook (közönségszolgálati chat bot alkalmazással)

Hírlevél

CIKKAJÁNLÓ

Új pizzák a Dr. Oetkertől – Pizza Feliciana Classica – most akciós áron Új pizzák a Dr. Oetkertől – Pizza Feliciana Classica – most akciós áron
2018. 07. 04.

Háromféle új pizzával jelentkezett a Dr. Oetker. Ropogósabb a tésztája és gazdagabb a feltéte.

Ezek a Black Friday kutatás legérdekesebb eredményei Ezek a Black Friday kutatás legérdekesebb eredményei
2018. 05. 31.

A legtöbb embernek dolgoznia kell a Black Friday napján. Szükség lenne munkaszüneti napra aznap?

10 termék, amit Fekete Péntek idején érdemes venni 10 termék, amit Fekete Péntek idején érdemes venni
2018. 10. 02.

Gondoljuk át, mire lehet szükségünk, amit ekkor akciósan is megkaphatunk.

Utánvéttel fizet legszívesebben a magyar Utánvéttel fizet legszívesebben a magyar
2018. 09. 13.

Az e-kereskedelmi rendeléseknek még mindig több mint a fele készpénzes kifizetéssel történik.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Black Friday – kika (bútor)
2018. 11. 23.
Éjszakai vásárlással  és 11%-os kedvezménnyel várja Fekete Pénteken a KIKA a vásárlókat.
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Black Friday – könyv akciók (körkép)
2018. 11. 23.
Most szerezd meg az olvasnivalódat, rengeteg kedvezmény vár a könyves webshopokban.
Black Friday parfüm – Douglas
2018. 11. 23.
20% kedvezmény a Douglas boltokban és webshopban, vasárnapig.
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Black Friday – MANGO – 30%-os akció!
2018. 11. 23.
A MANGO-nál 30% kedvezmény van vasárnapig, a BLACK18 kóddal, minden termékre!
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – szállás, utazás, repülőjegy
2018. 11. 23.
Ha magadnak szervezed a jövő évi nyaralást, akkor többet spórolhatsz.
Black Friday repülőjegy
2018. 11. 23.
Szuper Black Friday utazási ajánlatok a repülős utakra (körkép)
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu