Sötét layer
Kedvenc
A Market Worldnél bezöldült a Black Friday 2021 Fekete helyett Zöld Pénteket tart november 19-től a Market World webáruház a Black Friday 2021 alatt.
Sötét layer
Kedvenc
Pénteken startol az eMAG-Extreme Digital Black Friday 2021! Az eMAG és az Extreme Digtal évek óta leglátogatottabb webáruházak között van. A 2021-es Black Friday szezonban nem csak tűzforró ajánlataik, de nyereményjátékuk miatt is érdemes odafigyel...
Sötét layer
Kedvenc
Gigaleárazásokkal robbantja be a Fashion Days a Black Friday 2021-et November 17-én kiszabadulnak az ország egyik legnagyobb online divatáruházának, a fashiondays.hu-nak a kedvezményei. Gigantikus, akár 70%-os leárazásokkal igyekeznek megnyerni a Black Frid...
Sötét layer
Kedvenc
Ne legyél Black Friday balek! A fogyasztóvédelem egy e-kereskedelmi kisokossal igyekszik a vásárlók figyelmét felhívni a netes vásárlás buktatóira. Ezekre érdemes figyelni!
Sötét layer
Kedvenc
Miben lesz más a 2021-es Black Friday? A világjárvány alatt megváltozott vásárlási szokások még akkor is éreztetik hatásukat, ha lezárásokra már nem kell számítanunk.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - a részletek! Extreme Digital és Emag Black Friday együtt.. 2021 nagy dobása! Mit tehetsz, hogy ne maradj le semmiről?
Sötét layer
Kedvenc
Fennállása óta először szervez Black Friday-t a Vatera - akár 70 %-kal o... Az online piactér akciója azért lesz egyedi, mert nem csak új, hanem használt árucikkeket is elérhetnek majd rajta az érdeklődők, így a kínálat nem korlátozódik az aktuális modellekre.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - idén először együtt, egy napon! Idén eyszerre, az Emag ernyője alatt feketepéntekezik a két egyesült e-kereskedő. Fura akciók a legnagyobb Black Friday eseményen!

Kik vagyunk mi? Tovább a magazinra

A HelloBlackFriday egy akciófigyelő portál, ami segít eligazodni a Black Friday …….

Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

Miben lesz más a 2021-es Black Friday?

A világjárvány alatt megváltozott vásárlási szokások még akkor is éreztetik hatásukat, ha lezárásokra már nem kell számítanunk.

A karantén időszaknak vége, de az emberek még mindig sokkal több időt töltenek online, óvatosabbak és árérzékenyebbek, mint két évvel ezelőtt. Mindeközben azonban még mindig ki vannak éhezve a személyes interakciókra és közösségi élményekre. Ez a kettősség minden eddiginél izgalmasabbá teszi a 2021-es Black Friday szezont.

 

Tavaly a Black Friday teljesen az online világban zajlott, így a vásárlók idén újult erővel támadják be az üzleteket. Vírus ide vagy oda, a digitális vásárlás sosem tudja teljesen kiváltani a kézbevehetőség és a felpróbálhatóság élményét. Az online shopping egy másik hátránya ilyen forgalmas időszakokban, hogy megnövekedik a kiszállítási idő. A kereskedők azzal igyekeznek javítani ezen a helyzeten, hogy a Black Friday már nem egy napos, sokkal inkább egy egész hónapon át tartó esemény. Sokan már november első hetétől akcióznak, megadva ezzel a lehetőséget a fogyasztóknak, hogy felkészülhessenek és időben beszerezhessenek mindent.

 

A márkahűség háttrébe szorulása is a pandémia egyik utóhatása. A létbizonytalanság és a rossz tapasztalatok óvatosságra intenek sokakat, akik így a megszokott márkák helyett olcsóbb alternatívák felé fordulnak. A 2021-es Balck Friday alatt azok is árösszehasonlításra adják a fejüket, akik eddig soha nem néztek utána annak, hogy a kiszemelt termék kapható-e máshol. Ez kiélezi a versenyt a kereskedők között, ami még alacsonyabb árakhoz, valamint ajánlatösszehasonlító oldalak előtérbe kerüléséhez vezethet.

 

A megbetegedéstől való félelem és a közösségi élmény utáni vágy kettőssége különös helyzetet szül, ahol a kereskedőknek egyedi digitális megoldásokban kell gondolkodniuk. A 2021-es Black Friday alatt a márkáknak meg kell duplázniuk a digitális marketing erőfeszítéseiket, hogy olyan kreatív megoldásokat dolgozzanak ki, ahol a vásárlók bevonva érzik magukat személyes kontaktus nélkül is.