Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

Retailtainment – egyre szórakoztatóbb lesz vásárolni

Szerző: Galambos Dániel
2018. 05. 29. |

Amiatt, hogy az AR (kiterjesztett valóság) megoldások elterjednek.

Retailtainment – egyre szórakoztatóbb lesz vásárolni

Az online vásárlás népszerű időtöltéssé vált a fiatalok körében, a PayPal egy kutatást is végzett ezzel kapcsolatban, Ausztráliában.

A tanulmány eredménye szerint az okostelefon-használók kétharmada vásárol digitálisan. Az úgynevezett retailtainment fogalma lép érvénybe, amelyek lényege a vásárlás helyéhez kapcsolódó szórakoztatás. Az értékesítési hely élmény-jellege kap fontos szerepet, melynek fontos pontja a design.

A kutatásban a 35 év alattiak ötven százaléka mondta azt, hogy az ágyukban, mobiltelefonjukon keresztül intéznek vásárlást, elalvás előtt.

A vásárlás, mint szabadidős tevékenység, különösen népszerű a Z generációnál (22 éven aluliak), akik az online jelenlétet és vásárlást előrébb rangsorolják a televíziózásnál.

A PayPal Ausztrália ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az online vásárlás a “retailtainment” irányba halad, a technológia folyamatos fejlődése nagyon is imponál az embereknek.

A kiterjesztett valóság (AR) gyakorlatilag lehetővé teszi az emberek számára, hogy kipróbálják az árut, kezdve az új kerekek kinézetétől a saját autójukon, az új szemüvegekig az arcukon.

A világ kiskereskedőinek még csak az 5%-a használja a kiterjesztett valóságot, de ez a szám folyamatosan növekszik.

A legfontosabb kozmetikai márkák azonban már nagyon jól használják az AR-t. Ez ugyanis lehetővé teszi az embereknek, hogy gyakorlatilag kipróbálják a sminkeket, így gyakorlatilag kockázat nélküli az online vásárlás.

A Google szemüveg bevezetése és az AR játékok, mint például a Pokemon GO népszerűsége óta láthatjuk, hogy az AR egyre szélesebb körben elfogadottá vált az online kiskereskedelem következő fázisaként is.

Az ausztrál tulajdonban lévő STM Goods vezérigazgatója elmondta, hogy az alkalmazások használata során észrevehetően emelkedett az értékesítés, és az ügyfelek száma, hiszen olyan technológiát vezettek be, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy kipróbálják a termékeket.

Az egyszerű online jelenlét és a vásárlás is megelőzi manapság a TV használatát, ezek a modern virtuális és kiterjesztett valóságok azonban valószínűleg teljesen el fogják nyomni azt.

CIKKAJÁNLÓ

Sufni design kézzel, igényesen Sufni design kézzel, igényesen
2017. 11. 24.

Magas minőségű design bútor, ami könnyen feledteti az IKEÁT.

Új termék figyelő: Milli krémtúró rizses-vaníliás, rizses-fahéjas Új termék figyelő: Milli krémtúró rizses-vaníliás, rizses-fahéjas
2018. 04. 18.

Két új -ideiglenesen elérhető- krémtúró ízt kóstoltunk.

Meddig bírja Hosszú Katinka a víz alatt? Meddig bírja Hosszú Katinka a víz alatt?
2018. 06. 12.

A MOLcsapat.hu készített egy videót Hosszú Katinkával. Kérdésekre is kellett felelnie a víz alatt.

Black Friday 2018 – 4 várható előrejelzés Black Friday 2018 – 4 várható előrejelzés
2018. 06. 29.

Az intelligens otthoni termékek lesznek a legnépszerűbbek a 2018-as Black Friday alatt.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – Az Edigital.hu mérlege
2018. 11. 19.
A szárítógépet is sokan keresték Fekete Pénteken.
Karácsonyi vásárlás: többségben a spórolók, kisebbségben a halogatók
2018. 11. 16.
Van, aki több mint 400 ezret költ egy ajándékra, de a többség 50 ezer alatt megúszná a karácsonyt.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu