Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!
Támogató

Sikeresen vizsgázott a HelloBlackFriday.hu

Szerző: HBF
2017. 12. 06. |
akció
black friday
helloblackfriday

Jó hírek, érdekességek portálunk fekete pénteki eredményei kapcsán.

Sikeresen vizsgázott a HelloBlackFriday.hu

2017-ben tovább erősödött a magyarokban a „Black Friday feltételes reflex”. A Fekete Péntek úgy tűnik, egy jó időre itthon is az akciós vásárlás szinonimájává vált. A HelloBlackFriday.hu oldal a november végi akciócunamiban a magyar webshopokra és a tartalmas akciókra koncentrált. Bejött.

A HelloBlackFriday.hu célkitűzése az volt, hogy a marketing milliókat költő globális szereplők mellé ebben a kulcsfontosságú időszakban helyzetbe hozza a magyar telephelyű webshopokat is. Ennek érdekében a kereskedők ingyenesen tölthették fel akciós ajánlataikat az oldalra. A minőségi ajánlatok garantálása érdekében csak hármat: a három legjobbat.

Forgalmas napok

A megvalósult összefogás révén több, mint kétszáz magyar e-bolt közel ötszáz ajánlata futott a HelloBlackFriday.hu oldalon. 2017. november 20-26. között, azaz a Black Friday láz tetőzésekor, kétszázezer látogatót fogadott a portál. Közönségünk összesen 3000 órán keresztül, azaz több mint négy hónapnak megfelelő ideig válogatott a 25 kategóriába sorolt, szabadszavas módon is kereshető ajánlatok között.

A kütyü és Minnie a sztár, feljövőben a ruha, az étel és a bútor

2017-ben a legnépszerűbb akciós csoport gyűjtőoldalunkon toronymagasan az elektronika volt. Hagyományosan jól szerepeltek a könyvek, de az idei évben a legnagyobb meglepetést a ruházati akciók jelentették, amik a dobogó harmadik helyére jöttek fel. Szintén meglepő volt a lakberendezési cikkek, illetve gasztronómiai ajánlatok szereplése, amik egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a magyar akcióvadászok között. A HelloBlackFriday.hu oldalon kiemelt figyelem jutott a gyermekjátékoknak. Ezek között kutakodva a legtöbben idén a Minnie és Mickey hátizsákokat választották. Ebben bizonyosan közrejátszott az is, hogy a cuki zsákokat 80%-os kedvezménnyel lehetett megvásárolni a honlapon.

Az óriások

Az akciós portálon helyet kaptak a nagyok is. A Fekete Péntek időszak vásárlási lázát kihasználva az HBO kiemelt ajánlattal jelent meg a gyűjtőoldalon. Az HBO GO ingyenes próbahónapjához kapcsolódva exkluzív vetítésen vehettek részt azok a szerencsések, aki a honlapon mondtak igent a mozi csatornának. Természetesen a nagyobb online kereskedelmi szereplők sem hiányozhattak a portálról. A Líra, az Euronics, a Tesco, illetve a Játéknet is sikeresen fölözte le a portál Black Friday forgalmát.

Jé, az akciózók olvasnak is!

A HelloBlackFriday.hu-ra érkezők fő motivációja természetesen az akciók szemlézése volt, de a statisztikák szerint a honlapon található edukációs és szórakoztató írások, illetve Black Friday hírek a látogatók 20%-át megfogták. Az olvasottsági mutatók szerint a magyaroknak – bár aktív Black Friday-ezőknek számítanak –, nem árt egy kis gyorstalpaló a Fekete Péntek kapcsán. A legtöbb olvasó ugyanis a jelenség kialakulását bemutató tartalmakat választotta. Jól működtek emellett az edukációs anyagok, amik tippekkel kiegészülve, az online vásárlás rejtelmeibe vezetik be az olvasókat. Ezek közül is az online csomagátvétel érdekelte leginkább a HelloBlackFriday.hu közönségét. Nagy siker volt még az AliExpress kínálatából szemezgető írás, illetve a legnagyobb magyarországi kereskedő cégek, az eMAG, az Edigital, a Tchibo és az Auchan háza tájáról érkező Black Friday hírek is lekötötték a HelloBlackFriday.hu közönségét.

Köszönjük!

Mivel a HelloBlackFriday.hu gyűjtőoldalként arra vállalkozott, hogy a látogatókat a webshopok oldalára vezesse, az akció sikerességéről az internetes áruházak visszajelzése alapján tudunk csak tájékozódni. Szerencsére 2017-ben nem kellett nagyon kérdezősködnünk sem. Olyan elégedett oldalak spontán beszámolóját olvashattuk boldogan, mint a Szállásguru, a Játéksziget és a Ruhafala.

Nem zár be az oldal

A HelloBlackFriday.hu valóban az akciózás szinonimájaként kezeli a Black Friday kifejezést, ezért az oldal az év többi részében sem zár be. Az akciószemlézés és a szórakoztató tartalomgyártás folytatódik!

helloblackfriday

CIKKAJÁNLÓ

Változatlanul a TESCO a legnagyobb kiskereskedelmi lánc Magyarországon Változatlanul a TESCO a legnagyobb kiskereskedelmi lánc Magyarországon
2018. 08. 21.

Tavaly bruttó 808,8 milliárdos forgalmat ért el. És itt a teljes toplista.

Smartkosár Smartkosár
2018. 09. 14.

Végre összehasonlítja egy portál az online szupermarketek árait.

Túlhúzta a Black Friday-t az Extreme Digital Túlhúzta a Black Friday-t az Extreme Digital
2017. 11. 17.

Jogsértő reklám miatt a GVH megbírságolta a webshopot.

OTTO webáruház – A nőies német klasszikus OTTO webáruház – A nőies német klasszikus
2018. 04. 16.

Mosógépet az OTTO-tól?

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Kína letarolja a világot?
2019. 11. 22.
Miért Kínából? A magyar vásárlók elsősorban minőségi termékeket, jó ár-érték arányt és különleges, a hazai ...
Alig ért véget a Fekete Péntek, máris itt a következő!
2019. 11. 20.
Az Extreme Digital a szokottnál előbb, múlt pénteken tartotta meg a vásárlás karácsonyát, azaz a Black Frid...
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Black Friday helyett Light Friday!
2019. 11. 27.
Fényvisszaverő mellényeket, karpántokat és villogókat oszt a rendőrség pénteken, a Látni és látszani kampán...
EMAG BLACK FRIDAY 2019: SZÁMOLJUNK!
2019. 11. 27.
Rekord növekedést jegyezhet az eMAG.hu a kártyás vásárlások tekintetében az év legjobban várt e-kereskedelm...
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2019 hírközpont extrákkal
Vive Black Friday és Cyber Monday
2019. 11. 29.
Több tízezer forintot spórolhat az, aki Vive virtuális valóság eszközt vásárol a Cyber hétvégén. A Black Fr...
Indul a Geekbuying Black Friday is!
2019. 11. 27.
A Black Friday hivatalos időpontja november 29., de általában több napos eseményről van szó, és már javában...
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Interneten vásárolsz? Ezekre figyelj!
2019. 11. 12.
Egy 2018-as összesítés szerint 5,4 millió magyar vásárolt rendszeresen webshopban. A felmérések azt mutatjá...
Black Friday – szállás, utazás, repülőjegy
2018. 11. 23.
Ha magadnak szervezed a jövő évi nyaralást, akkor többet spórolhatsz.
Összes cikk megtekintése
HirdetesMagyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu