Sötét layer
Kedvenc
A Market Worldnél bezöldült a Black Friday 2021 Fekete helyett Zöld Pénteket tart november 19-től a Market World webáruház a Black Friday 2021 alatt.
Sötét layer
Kedvenc
Pénteken startol az eMAG-Extreme Digital Black Friday 2021! Az eMAG és az Extreme Digtal évek óta leglátogatottabb webáruházak között van. A 2021-es Black Friday szezonban nem csak tűzforró ajánlataik, de nyereményjátékuk miatt is érdemes odafigyel...
Sötét layer
Kedvenc
Gigaleárazásokkal robbantja be a Fashion Days a Black Friday 2021-et November 17-én kiszabadulnak az ország egyik legnagyobb online divatáruházának, a fashiondays.hu-nak a kedvezményei. Gigantikus, akár 70%-os leárazásokkal igyekeznek megnyerni a Black Frid...
Sötét layer
Kedvenc
Ne legyél Black Friday balek! A fogyasztóvédelem egy e-kereskedelmi kisokossal igyekszik a vásárlók figyelmét felhívni a netes vásárlás buktatóira. Ezekre érdemes figyelni!
Sötét layer
Kedvenc
Miben lesz más a 2021-es Black Friday? A világjárvány alatt megváltozott vásárlási szokások még akkor is éreztetik hatásukat, ha lezárásokra már nem kell számítanunk.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - a részletek! Extreme Digital és Emag Black Friday együtt.. 2021 nagy dobása! Mit tehetsz, hogy ne maradj le semmiről?
Sötét layer
Kedvenc
Fennállása óta először szervez Black Friday-t a Vatera - akár 70 %-kal o... Az online piactér akciója azért lesz egyedi, mert nem csak új, hanem használt árucikkeket is elérhetnek majd rajta az érdeklődők, így a kínálat nem korlátozódik az aktuális modellekre.
Sötét layer
Kedvenc
Extreme Digital és Emag Black Friday - idén először együtt, egy napon! Idén eyszerre, az Emag ernyője alatt feketepéntekezik a két egyesült e-kereskedő. Fura akciók a legnagyobb Black Friday eseményen!

Kik vagyunk mi? Tovább a magazinra

A HelloBlackFriday egy akciófigyelő portál, ami segít eligazodni a Black Friday …….

Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

Slágertermékek 2020: elképzelés és a valóság

Vajon mik voltak eddig az idei slágertermékek? Mennyire jöttek be a „jóslatok” és milyen meglepetések születtek? Utánajártunk!

Minden évben születnek reprezentatív kutatások, amiből a márkák és webáruházak tulajdonosai levezetik, milyen termékek fognak legjobban fogyni a Black Friday időszakában. De vajon mennyire helytállóak ezek az előzetes felmérések? Most a React Digital kutatásának és az Extreme Digital közleményének összehasonlításán keresztül megnézzük, hogy mennyire jól lehet felmérni ezeket a kérdéseket és azt, hogy milyen számításokat húzott keresztbe a járvány.

A React Digital 1000 fő megkérdezése alapján készült kutatásába belepillantva egy egészen átlagos Black Firday képe rajzolódott ki 2020-ra. A legnagyobb sláger a felmérés szerint a divatcikk (36%), majd a játék (27%) kategóriája – ezek tipikusan azok a termékek, amiket karácsonyi ajándéknak szánunk (magunknak vagy a szeretteinknek). Ezután következnek a „tipikus” Fekete Péntek kategóriák, vagyis a szórakoztató elektronika (26%), a mobiltelefon (25%), a lakberendezési cikkek (24%) és a háztartási gépek (23%). Ezeket a szolgáltatások követik, amik csak néhány éve jelentek meg a Black Friday akciók között: a wellness-el kapcsolatos termékek (23%), valamint a lista utolsó helyezettjeként a szállásfoglalás (22%). 

És hogy mi jött be ezekből az előzetes számításokból? Nézzük meg!

Az Extreme Digital külön-külön is közzétette, hogy mik voltak a nap első felének, majd a délutánnak a slágerjei. Amíg nyitáskor a hagyományosnak mondható, nagyobb értékű műszaki cikkek (okostelefon, okostévé, szárítógép) vezették a ranglistát, néhány órával később már a tisztítószerek és a maszkok vitték a prímet. Ennek természetesen lehet az is az oka, hogy általában reggel egy pillanat alatt elkapkodják a legjobb ajánlatokat, azonban érdekes, hogy a pandémia még egy alapvetően elektronikai termékeket áruló bolt vásárlásaiban is megmutatkozott. Ezt támasztja alá az is, hogy a home office-ra berendezkedett élet kellékei voltak még a nap második felének slágerei: a fúró-csavarozó gép, a wifi-router és a különféle (automata, kapszulás) kávéfőzők.

A végleges toplista pedig a következő lett: a 2020-as Black Friday győztese a napi fogyasztási cikkek lettek (mosó- és mosogatószerek, öblítők), az ezüstérmes a szerszámgépek kategória, míg a dobogó harmadik fokára a mobiltelefonok kerültek.

És hogy mi a tanulság? Ha elektronikai terméket szeretnénk vásárolni, érdemes minél hamarabb kelni a vásárlás ünnepén!

(Forrás: Loginet / React Digital; Computerworld / Extreme Digital)