Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

Smartkosár

Végre összehasonlítja egy portál az online szupermarketek árait.
Végre megvalósult egy ötlet, amire már sokan vártak. Az elképzelés az, hogy a nagy élelmiszerláncok árait össze lehet vetni egymással, egy felületen.

Az interneten böngészve bizonyára már belefutott azokba az oldalakba, ahol összegyűjtötték a termékek árait. Ez a módszer különösen jól működik és bevált a mobiltelefonoknál és más elektronikai termékeknél. Az említett termékköröknél jól látni a különbségeket és utána már könnyű a legjobb ajánlatot kínáló webáruházat felkeresni.

Ez az ötlet lett átültetve a nagy hazai élelmiszer láncok árucikkeire - ami az előrejelzések szerint - a családi bevásárlásnál, akár harminc százalékos megtakarítást is eredményezhet!

Smartkosár


Az ötletet, a ma divatos start up típusú vállalkozás valósította meg, a segítségükre volt a Start it @K&H által működtetett inkubátorház. Ez a környezet volt a szülőháza a Smartkosár csapatának.

A megvalósulást elősegítette, hogy már szinte mindegyik nagy élelmiszer lánc elindította a webáruházát, így a vonatkozó adatok, árak összeszedése jóval egyszerűbb, mint online jelenlét nélkül.

Aki ki akarja próbálni az új lehetőséget, hogy a bevásárlásával mennyit takaríthat meg, annak a Smartkosar.hu weboldalra kell csak ellátogatnia.

A használat


Az oldal nem úgy működik, ahogy az ár összehasonlító oldalakon megszoktuk, tehát nem egy termék árát vetik össze és sorolják fel, hogy az kinél-mennyiért érhető el. A működés az, hogy egy "bevásárlókosarat" kell megtöltenie a kíváncsiskodónak.

Az áruk kiválasztása termék csoportonként történik, ha megvan egy adott csoport, azon belül lehet a kívánt terméket kiválasztani. Így lehet feltölteni a "kosarat".

A válaszható termék körök: tejtermékek, tojás, pékáru, zöldség, gyümölcs, speciális étrend, nasi, hús, hal, felvágott, felvágott, italok, szépségápolás, vitaminok, alapvető élelmiszerek, baba, állateledel és felszerelés, háztartási, vegyi- és papíráru, fagyasztott élelmiszer és a végére maradtak az alkoholos italok.

A rendszer elég kifinomult, mert külön lehet keresni konkrét termékre, márkákra is, ezen felül vevő igényekre is lehet szűrni, pl. magyar termék, bio laktóz és cukormentes.

A kalkulálás


Ha a megtakarításra kíváncsi személy megtöltötte a kosarát,

akkor jön a végén az öt szám, amely a TESCO, az Auchan, a G"Roby, a Príma. és a Lacsi árait mutatják. Plusz a felső ablakban pedig kijön egy összeg, ami az elérhető megtakarítást jelzi.

A számok alá be vannak kötve az áruházak, ahol el lehet költeni a pénzt. Érdemes a bevásárló listát elmenteni, mert a legjobb ajánlatot tevő webáruházba, újra be kell pötyögni az árukat.