Kedvenceim

Még nem jelöltél Kedvencnek semmit!

Bezárás

3 stratégia, amellyel a Target újulni szeretne

A top amerikai webshop szeretne lenni a Target.
A tavalyi év a Target számára kulcsfontosságú év volt, miután több milliárd dollárt fektetett be az omnichannel vásárlási lehetőségeinek bővítésébe. A vezérigazgató, Brian Cornell arra törekszik, hogy Amerikában a Target legyen a legegyszerűbben használható és legkedveltebb vásárlási oldal.

A Target vállalat egyre jobban tör előre az online kereskedők között. 2017-ben el is érték a legnagyobb sikert, hiszen jóval több fogyasztót értek el, mint korábban.

Omnichannel


Úgy tűnik, hogy a Target úgy tervezi, hogy folytatja a lendületet - és továbbra is versenyképes akar maradni az Amazonnal és a Walmarttal párhuzamban -, mert nagy befektetéseket hajt végre az omnichannel kínálatában. Ahogy Brian Cornell fogalmazott, "Ez a stratégia segíteni fog abban, hogy a Targeten legyen a legegyszerűbb vásárolni.”

Az omnichannel marketing egyébként azt jelenti, hogy a vásárló viselkedése és tettei kerülnek vizsgálat alá, méghozzá egy összetett folyamatként, élményként, mely egyszerre több kommunikációs csatornán fut.  Addig a pontig, amíg a vásárló elhatározza, hogy megveszi-e a terméket, a marketingesek különböző csatornák felhasználásával igyekeznek a lehető legtöbbet megtudni róla.

A Target 3 alapvetést fog követni a fejlődésük érdekében:

Különböző szállítási lehetőségek


Februárban a Dropoff futárcég azt állapította meg, hogy a fogyasztók száma, akik többet fizettek a gyorsabb szállítás érdekében, 47%-al nőtt az előző évhez képest.  A gyors szállítás alapvető fontosságú a kiskereskedők számára, és a Targetnél alapvetően a szállítás ingyenes. Azonban a vevők képesek fizetni azért, hogy gyorsabban kapják meg a termékeket, ezért a Target többféle lehetőséget fog felajánlani, ami a szállítást illeti.

Lehetőség nyílik majd az ingyenes és fizetős szállításra, de emellett arra is, hogy a fogyasztók maguk mehessenek el a termékekért, és egy Drive Up nevű állomáshoz érkezve gyorsan bepakolják számukra a megrendelt csomagokat. Az első ilyen állomásközpontot jelenleg egy New Jersey-i üzletben tesztelik.

Elhelyezkedés


2020-ra 1000 központ újítását, újratervezését szeretnék megvalósítani. Ez magában foglal mindent a fizikai valóságtól, tehát az épületek újításától kezdve egészen az új technológiai eszközökig.

A Target bejelentette azt is, hogy egy stúdiót is létrehoz, amely a Target Beauty Studio nevet kapja. Itt a fogyasztók tesztelhetik a termékeket, továbbá tanácsadást és termékjavaslatokat is kaphatnak majd szakemberektől.

Újragondolt termékbemutatás


A Target "újragondolt áruházának" egyik jellemzője két külön bejárat. Az egyik a kényelemre összpontosít, és könnyű hozzáférést biztosít az áruházban lévő termékekhez és élelmiszerekhez. A másik azokra a vásárlókra vonatkozik, akik élményszerűen vásárolnak, tehát meglátnak valamit és meg is veszik.

Továbbá olyan újítással is előrukkolnak, ami üzletkeresésre összpontosít. A fogyasztók fényképeket kereshetnek adott termékekről, amin látják, hogy mások meg vannak-e elégedve, és inspirációt gyűjthetnek, hogy hogyan használhatnak egyes tárgyakat. A legjobb az egészben az, hogy nem egy külön applikációt kell ehhez letölteni, hiszen mindez a Pinteresten keresztül történik, amely egyébként is 200 millió használatot számlál egy hónapban.

A Target volt az első amerikai online kiskereskedő, aki a Pinteresten saját csatornát hozott létre.

Számos újítással készül tehát a Target, amellyel igencsak megnehezíti versenytársai életét. Persze a versenytársak sem keserednek el, hiszen mindenki folyamatos újdonságokkal lepi meg a vásárlókat évről évre.