Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

3 stratégia, amellyel a Target újulni szeretne

Szerző: Galambos Dániel
2018. 08. 01. |

A top amerikai webshop szeretne lenni a Target.

3 stratégia, amellyel a Target újulni szeretne

A tavalyi év a Target számára kulcsfontosságú év volt, miután több milliárd dollárt fektetett be az omnichannel vásárlási lehetőségeinek bővítésébe. A vezérigazgató, Brian Cornell arra törekszik, hogy Amerikában a Target legyen a legegyszerűbben használható és legkedveltebb vásárlási oldal.

A Target vállalat egyre jobban tör előre az online kereskedők között. 2017-ben el is érték a legnagyobb sikert, hiszen jóval több fogyasztót értek el, mint korábban.

Omnichannel

Úgy tűnik, hogy a Target úgy tervezi, hogy folytatja a lendületet – és továbbra is versenyképes akar maradni az Amazonnal és a Walmarttal párhuzamban -, mert nagy befektetéseket hajt végre az omnichannel kínálatában. Ahogy Brian Cornell fogalmazott, “Ez a stratégia segíteni fog abban, hogy a Targeten legyen a legegyszerűbb vásárolni.”

Az omnichannel marketing egyébként azt jelenti, hogy a vásárló viselkedése és tettei kerülnek vizsgálat alá, méghozzá egy összetett folyamatként, élményként, mely egyszerre több kommunikációs csatornán fut.  Addig a pontig, amíg a vásárló elhatározza, hogy megveszi-e a terméket, a marketingesek különböző csatornák felhasználásával igyekeznek a lehető legtöbbet megtudni róla.

A Target 3 alapvetést fog követni a fejlődésük érdekében:

Különböző szállítási lehetőségek

Februárban a Dropoff futárcég azt állapította meg, hogy a fogyasztók száma, akik többet fizettek a gyorsabb szállítás érdekében, 47%-al nőtt az előző évhez képest.  A gyors szállítás alapvető fontosságú a kiskereskedők számára, és a Targetnél alapvetően a szállítás ingyenes. Azonban a vevők képesek fizetni azért, hogy gyorsabban kapják meg a termékeket, ezért a Target többféle lehetőséget fog felajánlani, ami a szállítást illeti.

Lehetőség nyílik majd az ingyenes és fizetős szállításra, de emellett arra is, hogy a fogyasztók maguk mehessenek el a termékekért, és egy Drive Up nevű állomáshoz érkezve gyorsan bepakolják számukra a megrendelt csomagokat. Az első ilyen állomásközpontot jelenleg egy New Jersey-i üzletben tesztelik.

Elhelyezkedés

2020-ra 1000 központ újítását, újratervezését szeretnék megvalósítani. Ez magában foglal mindent a fizikai valóságtól, tehát az épületek újításától kezdve egészen az új technológiai eszközökig.

A Target bejelentette azt is, hogy egy stúdiót is létrehoz, amely a Target Beauty Studio nevet kapja. Itt a fogyasztók tesztelhetik a termékeket, továbbá tanácsadást és termékjavaslatokat is kaphatnak majd szakemberektől.

Újragondolt termékbemutatás

A Target “újragondolt áruházának” egyik jellemzője két külön bejárat. Az egyik a kényelemre összpontosít, és könnyű hozzáférést biztosít az áruházban lévő termékekhez és élelmiszerekhez. A másik azokra a vásárlókra vonatkozik, akik élményszerűen vásárolnak, tehát meglátnak valamit és meg is veszik.

Továbbá olyan újítással is előrukkolnak, ami üzletkeresésre összpontosít. A fogyasztók fényképeket kereshetnek adott termékekről, amin látják, hogy mások meg vannak-e elégedve, és inspirációt gyűjthetnek, hogy hogyan használhatnak egyes tárgyakat. A legjobb az egészben az, hogy nem egy külön applikációt kell ehhez letölteni, hiszen mindez a Pinteresten keresztül történik, amely egyébként is 200 millió használatot számlál egy hónapban.

A Target volt az első amerikai online kiskereskedő, aki a Pinteresten saját csatornát hozott létre.

Számos újítással készül tehát a Target, amellyel igencsak megnehezíti versenytársai életét. Persze a versenytársak sem keserednek el, hiszen mindenki folyamatos újdonságokkal lepi meg a vásárlókat évről évre.

CIKKAJÁNLÓ

Egy hónap múlva karácsony – megkezdődött az ünnepi hajrá az e-kereskedelemben Egy hónap múlva karácsony – megkezdődött az ünnepi hajrá az e-kereskedelemben
2018. 11. 22.

Immár közel két hete Black Friday lázban ég az ország.

JD.com – Kína 2. legnagyobb webáruházába fektetett be a Google JD.com – Kína 2. legnagyobb webáruházába fektetett be a Google
2018. 07. 04.

Előbb-utóbb jönnek közösen Európába is.

Hogyan lehet felismerni a komolytalan online kereskedőket? Hogyan lehet felismerni a komolytalan online kereskedőket?
2018. 05. 11.

A HelloBlackFriday elmondja, hogy mire kell figyelni vásárláskor.

Black Friday 2018 vs. Labor Day 2018 – akciók a munka ünnepén Black Friday 2018 vs. Labor Day 2018 – akciók a munka ünnepén
2018. 09. 02.

A Black Friday 2018 előtt Amerikában itt vannak még a nagy Labor Day napi akciók, szeptember 3-án.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Black Friday – kika (bútor)
2018. 11. 23.
Éjszakai vásárlással  és 11%-os kedvezménnyel várja Fekete Pénteken a KIKA a vásárlókat.
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Black Friday – könyv akciók (körkép)
2018. 11. 23.
Most szerezd meg az olvasnivalódat, rengeteg kedvezmény vár a könyves webshopokban.
Black Friday parfüm – Douglas
2018. 11. 23.
20% kedvezmény a Douglas boltokban és webshopban, vasárnapig.
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Black Friday – MANGO – 30%-os akció!
2018. 11. 23.
A MANGO-nál 30% kedvezmény van vasárnapig, a BLACK18 kóddal, minden termékre!
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – szállás, utazás, repülőjegy
2018. 11. 23.
Ha magadnak szervezed a jövő évi nyaralást, akkor többet spórolhatsz.
Black Friday repülőjegy
2018. 11. 23.
Szuper Black Friday utazási ajánlatok a repülős utakra (körkép)
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu