Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!

Tisza – a régi magyar márkát tizenöt éve porolták le    

Szerző: Galambos Dániel
2018. 07. 10. |

A Tisza generációkon átívelő márka, több-kevesebb megszakítással 47 éve szolgálja ki a hazai vásárlókat.

Tisza – a régi magyar márkát tizenöt éve porolták le    

Újra divat a retró

A Tisza Cipő immár generációkon átívelő márka, több-kevesebb megszakítással 47 éve szolgálja ki a hazai vásárlókat. Bár a ’70-es években még inkább ciki volt egy olcsó Tiszát húzni az esti bulira, ma már a városi hipszterek elengedhetetlen kelléke. A rendszerváltás után bő tíz évvel Vidák László jó érzékkel ismerte fel, hogy a Tiszát van értelme feltámasztani, a retrót kicsit kipofozni, és minőségi alapanyagokat felhasználva újraindítani a gyártást.

Célkeresztben: a minőség

Hogy miben rejlik a Tisza cipő titka? Ma már valóban a minőség a kulcs: harmincezer forintért cserébe egy olyan időtálló darabot kapunk, ami 3-4 évig biztosan elbírja a bulikat, fesztiválokat, laza túrákat a hegyekben. Kínai társaikkal ellentétben ezeknek az edzőcipőknek nem válik le a talpa, és a villamossínbe (esetleg útpadkába) történő rúgást is elviselik. Egyetlen gyenge pontjuk van, ám ez sem vészes: a talp a sarokrésznél gyorsabban kopik, mint bármelyik másik részen, így idővel a mintázat szép lassan eltűnik róla, kevésbé tapad majd az úthoz. A kényelem viszont kárpótol: a Tisza cipők nem engedik a boltozat süllyedését, így az első használatkor meglepődünk, miért nem ilyen kialakítással készül minden lábbeli.

Tisza webshop

A kényelemhez ma már persze hozzátartozik a kényelmes vásárlás is, és mivel az országban összesen hat üzlete van a Tiszának, így a Tisza cipő webáruház szerepe különösen felértékelődik. (Elgondolkodtató kérdés, miért nem terjeszkedik tovább a Tisza, hiszen lenne rá igény: így akarják megőrizni a márka exkluzivitását? Vagy ma már valóban többen vásárolnak online, felesleges újabb boltokat nyitni?) A márka honlapját böngészve először a legújabb termékekkel találkozhatunk, bár lefelé görgetve először kicsit kaotikusnak tűnik a csempés design. Bal oldalt egy camping cipő, jobb oldalt a kifutó termékek, ezután strandpapucs, limitált kollekció, és a Tisza története úszik be elénk. Valamelyest fény gyúlhat a fejünkben, ha fent, a dupla menüsoron nézelődünk: az első sávban találhatjuk az érdekességeket, a márka történetét, a kapcsolat menüpontot, míg a második, kiemelt sávban a termékeket, immár csoportosítva. Bár még mindig a cipőkről ismerik a legtöbben a Tiszát, nem csupán erre korlátozódik a vállalat tevékenysége: gyártanak pólókat, atlétákat, melegítőket, pulóvereket, öveket, pénztárcákat, alsónadrágokat, illetve zoknikat is. A férfiaknak egyfajta üdítő kivételt jelenthet ez a márka a fogyasztói társadalom összetételét, illetve a többi bolt kínálatát tekintve, hiszen sokkal erősebb a nekik gyártott vonal, mint a kifejezetten női termékek. A hölgyek alig egy-két virágos, csillogós edzőcipőre bukkanhatnak rá, a termékek többsége ugyanis unisex, vagy kizárólag a férfiakat célozza meg. A fizetés kényelmesen megoldható, lehetséges bankkártyával, illetve utánvéttel is, a kiszállításra pedig átlagos, 1000-1500 Ft közötti költséggel számolhatunk.

Együttműködések, limitált kollekciók

A honlapról kiderül, hogy a Tisza az izgalmas kezdeményezések híve is, így készítettek már kapszulakollekciót Tomcsányi Dóri kortárs divattervezővel, vagy például a street art elismert hazai képviselőjével, Fork Imivel is. Legutóbb alkotói pályázatot hirdettek követőiknek, így született meg a Tisza X Győr, a folyók városának lábbelije. A mutatós darab megállná a helyét egy szuvenír boltban is, a turisták csak úgy kapkodnának a szódavizes, kék cipő után. A Tisza viszont megmarad a magyar hipszterek szimbólumának, a világhírnév talán még késik. Vagy nem is cél jelen esetben, talán elegendőnek bizonyul a hazai piac kiszolgálása.

CIKKAJÁNLÓ

Péntek éjszaka? Hova máshova? Péntek éjszaka? Hova máshova?
2017. 11. 21.

A Kika az esti órákban várja az akciókra leselkedőket.

Pikmi Pops Pikmi Pops
2018. 09. 09.

Mi jöhet még a slime után? Itt az új játék őrület, a Pikmi Pops.

Borzasztó ruhák és hátizsák a macskának: így ne vásároljunk online Borzasztó ruhák és hátizsák a macskának: így ne vásároljunk online
2017. 11. 20.

Az online vásárlás kényelmének néha nagy ára van.

MediaMarkt, hello! MediaMarkt, hello!
2017. 10. 26.

Milyen amikor egy régi és erős áruházlánc webshopot nyit? A válasz, a Media Markt.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Black Friday – kika (bútor)
2018. 11. 23.
Éjszakai vásárlással  és 11%-os kedvezménnyel várja Fekete Pénteken a KIKA a vásárlókat.
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Black Friday – könyv akciók (körkép)
2018. 11. 23.
Most szerezd meg az olvasnivalódat, rengeteg kedvezmény vár a könyves webshopokban.
Black Friday parfüm – Douglas
2018. 11. 23.
20% kedvezmény a Douglas boltokban és webshopban, vasárnapig.
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Black Friday – MANGO – 30%-os akció!
2018. 11. 23.
A MANGO-nál 30% kedvezmény van vasárnapig, a BLACK18 kóddal, minden termékre!
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – szállás, utazás, repülőjegy
2018. 11. 23.
Ha magadnak szervezed a jövő évi nyaralást, akkor többet spórolhatsz.
Black Friday repülőjegy
2018. 11. 23.
Szuper Black Friday utazási ajánlatok a repülős utakra (körkép)
Összes cikk megtekintése
© helloblackfriday.hu