Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!
Támogató

Tisza – a régi magyar márkát tizenöt éve porolták le    

Szerző: Galambos Dániel
2018. 07. 10. |

A Tisza generációkon átívelő márka, több-kevesebb megszakítással 47 éve szolgálja ki a hazai vásárlókat.

Tisza – a régi magyar márkát tizenöt éve porolták le    

Újra divat a retró

A Tisza Cipő immár generációkon átívelő márka, több-kevesebb megszakítással 47 éve szolgálja ki a hazai vásárlókat. Bár a ’70-es években még inkább ciki volt egy olcsó Tiszát húzni az esti bulira, ma már a városi hipszterek elengedhetetlen kelléke. A rendszerváltás után bő tíz évvel Vidák László jó érzékkel ismerte fel, hogy a Tiszát van értelme feltámasztani, a retrót kicsit kipofozni, és minőségi alapanyagokat felhasználva újraindítani a gyártást.

Célkeresztben: a minőség

Hogy miben rejlik a Tisza cipő titka? Ma már valóban a minőség a kulcs: harmincezer forintért cserébe egy olyan időtálló darabot kapunk, ami 3-4 évig biztosan elbírja a bulikat, fesztiválokat, laza túrákat a hegyekben. Kínai társaikkal ellentétben ezeknek az edzőcipőknek nem válik le a talpa, és a villamossínbe (esetleg útpadkába) történő rúgást is elviselik. Egyetlen gyenge pontjuk van, ám ez sem vészes: a talp a sarokrésznél gyorsabban kopik, mint bármelyik másik részen, így idővel a mintázat szép lassan eltűnik róla, kevésbé tapad majd az úthoz. A kényelem viszont kárpótol: a Tisza cipők nem engedik a boltozat süllyedését, így az első használatkor meglepődünk, miért nem ilyen kialakítással készül minden lábbeli.

Tisza webshop

A kényelemhez ma már persze hozzátartozik a kényelmes vásárlás is, és mivel az országban összesen hat üzlete van a Tiszának, így a Tisza cipő webáruház szerepe különösen felértékelődik. (Elgondolkodtató kérdés, miért nem terjeszkedik tovább a Tisza, hiszen lenne rá igény: így akarják megőrizni a márka exkluzivitását? Vagy ma már valóban többen vásárolnak online, felesleges újabb boltokat nyitni?) A márka honlapját böngészve először a legújabb termékekkel találkozhatunk, bár lefelé görgetve először kicsit kaotikusnak tűnik a csempés design. Bal oldalt egy camping cipő, jobb oldalt a kifutó termékek, ezután strandpapucs, limitált kollekció, és a Tisza története úszik be elénk. Valamelyest fény gyúlhat a fejünkben, ha fent, a dupla menüsoron nézelődünk: az első sávban találhatjuk az érdekességeket, a márka történetét, a kapcsolat menüpontot, míg a második, kiemelt sávban a termékeket, immár csoportosítva. Bár még mindig a cipőkről ismerik a legtöbben a Tiszát, nem csupán erre korlátozódik a vállalat tevékenysége: gyártanak pólókat, atlétákat, melegítőket, pulóvereket, öveket, pénztárcákat, alsónadrágokat, illetve zoknikat is. A férfiaknak egyfajta üdítő kivételt jelenthet ez a márka a fogyasztói társadalom összetételét, illetve a többi bolt kínálatát tekintve, hiszen sokkal erősebb a nekik gyártott vonal, mint a kifejezetten női termékek. A hölgyek alig egy-két virágos, csillogós edzőcipőre bukkanhatnak rá, a termékek többsége ugyanis unisex, vagy kizárólag a férfiakat célozza meg. A fizetés kényelmesen megoldható, lehetséges bankkártyával, illetve utánvéttel is, a kiszállításra pedig átlagos, 1000-1500 Ft közötti költséggel számolhatunk.

Együttműködések, limitált kollekciók

A honlapról kiderül, hogy a Tisza az izgalmas kezdeményezések híve is, így készítettek már kapszulakollekciót Tomcsányi Dóri kortárs divattervezővel, vagy például a street art elismert hazai képviselőjével, Fork Imivel is. Legutóbb alkotói pályázatot hirdettek követőiknek, így született meg a Tisza X Győr, a folyók városának lábbelije. A mutatós darab megállná a helyét egy szuvenír boltban is, a turisták csak úgy kapkodnának a szódavizes, kék cipő után. A Tisza viszont megmarad a magyar hipszterek szimbólumának, a világhírnév talán még késik. Vagy nem is cél jelen esetben, talán elegendőnek bizonyul a hazai piac kiszolgálása.

CIKKAJÁNLÓ

A bolt, ami nem jópofa A bolt, ami nem jópofa
2018. 08. 19.

A webshop nevéből arra következtetnék, hogy vicces dolgokat árul. Pedig nem.

Vintage Beauty – a női szépség szolgálatában, 2. rész Vintage Beauty – a női szépség szolgálatában, 2. rész
2018. 09. 29.

Folytatjuk az interjút.

Fogadkozik az eMAG Fogadkozik az eMAG
2017. 11. 16.

Szokásához híven frontális támadásra készül november 24-én az eMAG.

E-sport – Magyarország ebben is top szeretne lenni E-sport – Magyarország ebben is top szeretne lenni
2018. 06. 04.

Sok pénzt nyomnak az e-sportba, és ez a webáruházak forgalmára is hatással lehet.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Black Friday – kika (bútor)
2018. 11. 23.
Éjszakai vásárlással  és 11%-os kedvezménnyel várja Fekete Pénteken a KIKA a vásárlókat.
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Black Friday – könyv akciók (körkép)
2018. 11. 23.
Most szerezd meg az olvasnivalódat, rengeteg kedvezmény vár a könyves webshopokban.
Black Friday parfüm – Douglas
2018. 11. 23.
20% kedvezmény a Douglas boltokban és webshopban, vasárnapig.
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Black Friday – MANGO – 30%-os akció!
2018. 11. 23.
A MANGO-nál 30% kedvezmény van vasárnapig, a BLACK18 kóddal, minden termékre!
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Black Friday – szállás, utazás, repülőjegy
2018. 11. 23.
Ha magadnak szervezed a jövő évi nyaralást, akkor többet spórolhatsz.
Black Friday repülőjegy
2018. 11. 23.
Szuper Black Friday utazási ajánlatok a repülős utakra (körkép)
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu