Óriási akciók egy helyen – Hello Black Friday
A Black Friday akcióportál!
nap
óra
perc
mperc
Támogató

Vintage Beauty – a női szépség szolgálatában, 2. rész

Szerző: Galambos Dániel
2018. 09. 29. |

Folytatjuk az interjút.

Vintage Beauty – a női szépség szolgálatában, 2. rész

Interjúnk első része itt olvasható.

Beszélgetésünk második részében Szakonyi Eszter kozmetikus mester Vintage Beauty nevű márkájának együttműködéseiről, a termékek áráról, viszonteladói hálózatról, környezettudatosságról és jövőbeli terveiről beszélt.

Hírességek is használják a termékeiket, illetve Zólyomi Zsolt parfümőrrel is együttműködtek korábban. A jövőben is lesz hasonló kooperáció, reklámkampány?

Nagyon remélem. Zsolt elegáns könnyedsége keveredik rendkívüli profizmusával és alaposságával. Ez számunkra építő, emelő energia és egy olyan tudás, amellyel mi magunk nem rendelkezünk. A termékek komponenseinek, arányainak, textúrájának meghatározása a mi dolgunk és felelősségünk, de az illatok világa egy másik univerzum számunkra. Egyébként ez a fajta szemlélet nagyon is jellemző ránk. Nem gondoljuk, hogy mindenhez értünk, vagy értenünk kellene. Ezért igyekszünk minél több, szakmájában megkérdőjelezhetetlen szakembert bevonni azokra a területekre, amelyekhez jól érteni, amelyeket virtuózan művelni évtizedekig tartó tanulás és még legalább 5 másik élet kellene. Ennyi időnk nincs, így hát inkább kooperálunk az általunk legmegfelelőbbnek gondolt szakemberekkel és boldoggá tesz, ha időnként ezt ők is a sors által eléjük gurított jutalomjátéként élik meg. Hogy miért is az? Mert az egyeztetések nem azzal kezdődnek, hogy “legyen olcsó”. Hanem azzal, hogy “csináljunk jót, engedje el mindenki a fantáziáját és lubickoljon az ötletekben és tervekben a maga területén”. Hisszük, hogy ha mindenki ilyen hittel és elánnal áll hozzá, abból csak jó sülhet ki a végére.


Készülnek valamilyen akcióval a közelgő “Black Friday” alkalmából?

Nem. Őszinte leszek, nem engedhetjük meg magunknak. Túl magas a termékek létrehozásával kapcsolatos anyagi és szellemi muníció ára ahhoz, hogy biztosítani tudjuk akár csak rövidtávon is a Black Friday-jel kapcsolatos kedvezményeket a vásárlók számára.

 

Miért nem építettek ki viszonteladói hálózatot? Más városokban is tervezik “Nőintézet” nyitását?

Viszonteladói hálózatot nem kívánunk létrehozni, mert egy disztribúciós lánc, még ha nem is áll túl sok tagból, olyan plusz költségeket jelentene a végfelhasználók részére, ami már megfizetethetetlenné tenné a termékeket. Annyira magas ára van ennek a kis szériás, prémium kategóriás, minősített organikus termékcsaládnak a fejlesztésének és az előállításának, amely gyakran a bekerülési értéket is költségesebbé teszi, mint más márkák esetén a végfelhasználói eladási ár. Egyszerűbben fogalmazva: amennyiért más eladja (haszonnal, polcpénzzel, stb.), annyiért mi előállítani sem tudnánk. Ezen az igényességi szinten legalábbis nem. Illetve, biztosan tudnánk, de annyi kompromisszum, egyszerűsítés és megalkuvás kellene hozzá, amennyit bevállalva elszállna az egészből a hit, a lélek és a szakértelem. Akkor meg minek az egész? Ilyen típusú termékből van elég. Azt szoktam mondani a kollégáknak, hogy ha erre lenne szükség, akkor zárjunk be és mindannyian menjünk el kapálni, vagy betont önteni. Még az is hasznosabb és vállalhatóbb lesz, mint az elveink nélkül folytatni.

 

Viszonteladói helyeink egyébként már vannak. De meghúztuk itt is a minőségi szintet, ami alá nem megyünk. Ha lehetőség lenne rá, akkor sem. Jelenleg Zólyomi Zsolt Ritz-Carlton Hotelben található parfümeriájában, a Gellért- és a Széchenyi Fürdőben, és egyetlen patikában, a MOM Bevásárlóközpont patikájában vagyunk jelen. És persze saját Vintage Beauty Szépészeti Nőintézetünkben és webshopunkban árusítjuk még a termékeket. Nem szeretnénk mindenáron mindenhol jelen lenni. Nem ez a cél. Be kell lássuk, hogy nem  tömegterméket akarunk csinálni.

 

Mely szervezeteket támogathatják a vásárlók a vásárlásuk értékének 1%-ával?

A Bátor Tábor, Hősök Tere kezdeményezést és a NANE Egyesületet.

 

Hogyan jelenik meg Önöknél a környezettudatosság?

A környezettudatosság a vendégeket kiszolgáló, fordított ozmózis elvén történő víztisztító berendezéstől a bio minősítettséggel együtt járó, szigorúan környezettudatos anyaghasználatig, hulladékkezelésig, csomagolóanyag megválasztásig minden szegmensében jelen van az életünknek. A tisztát és az élőt preferáljuk. Ez egy minősített termék esetén axióma.

 

 

Mik a terveik a következő évre? Honnan származik az inspirációjuk, hogy milyen új hatóanyagokkal bővítsék a termékpalettát?

A terveink valahol a világ által nyújtott lehetőségek és a mindennapos szakmai tevékenységünk során tapasztaltak metszetében csírázik. Egyiket nevezzük mondjuk környezetnek, a másikat igényeknek. A legfontosabb, hogy hasznosak legyünk, bármihez is fogunk. Természetesen, vállalkozás lévén egy ponton túl legalább ennyire fontos az is, hogy legyen e tevékenységben gazdasági racionalitás. Talán naivitás, de azt gondolom, hogy a kettő jó esetben együtt jár. És nagyjából a sorrend is ugyanez. Legyen egy produktum, amely, ha valóban hasznos a világ számára, akkor a kereslet is megteremtődik rá. Ha utóbbi nem kíséri az előbbit 2-3 éven belül, akkor érdemes elgondolkodni a folytatáson.

 

Inspirációt a kozmetikatörténet, a tankönyvek, a szakkönyvek, az alapanyagpiac újdonságai, hírei és a napi tevékenységünk tapasztalatai nyújtanak, amelyeket aztán a beszerzési lehetőségek szelektálnak meg. Hiszen hiába is álmodtunk például egy zimbabwei ritka faféleség macerátumáról, évekig nem találtunk forrást. De volt, hogy egy másik anyagra találtunk remek beszerzési lehetőséget és receptúrába is fogalmaztuk azt, ám a következő évben elverte az eső az összes termést és nem lehetett beszerezni. Ezek mind nehezítő, költségnövelő tényezők, amelyek szintetikus komponensek preferálása során nem kerülnének elő. Élő, kurrens, bio alapanyagok esetén extrém kockát van a beszerzésben és a végeredményben egyaránt. A fogyasztók ezen faktorokat nem mindig mérlegelik, amikor teljesen téves gondolkodás mentén a konvencionális tömegtermékekkel igyekeznek összehasonlítani a termékeink kondícióit. Olyankor a klasszikus példámmal szoktam előhuzakodni, miszerint is lehet húslevest főzni 5 perc alatt mikrohullámú sütőben instant porból is és lehet órákig tartó rotyogtatással nagyi kertjében termő zöldségekből és az abban kapirgáló tyúkból is. Mi az utóbbiak vagyunk.

CIKKAJÁNLÓ

Megkóstoltuk a rovarburgert! Megkóstoltuk a rovarburgert!
2018. 06. 18.

Sok benne a protein. Ahogy a nyugat-európai szupermarketekben kapható pirított kukacos csokiban is.

Unikornis könny? Bőröndbe csomagolt nő? Online minden megvásárolható Unikornis könny? Bőröndbe csomagolt nő? Online minden megvásárolható
2017. 11. 21.

Extrém online ajándékötletekért kattints ide!

Az Extreme Digitálnál november 16-án lesz a Black Friday! Az Extreme Digitálnál november 16-án lesz a Black Friday!
2018. 11. 14.

Ők egy héttel előrébb hozták.

Amikor igazi élvezetet hoz a futár: mire számíthatunk egy online szexshopban? Amikor igazi élvezetet hoz a futár: mire számíthatunk egy online szexshopban?
2017. 11. 17.

Az online szexvásárlás kényelmesebb és nagyobb diszkréciót is biztosít.

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2018 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
A Fekete Pénteken a leértékelt repülőjegyek is nagyon népszerűek
2018. 11. 19.
A Black Friday-t, és az utána következő Cyber Monday-t is kihasználják azok, akik olcsó repülőjegyekre szer...
Black Friday – Az Edigital.hu mérlege
2018. 11. 19.
A szárítógépet is sokan keresték Fekete Pénteken.
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu